CeFjxzrfIY7paos9i_QURbkxAzKVV9yY.jpg

На сьогоднішній день YouTube став не лише провідним майданчиком для перегляду відео, а й потужною пошуковою і соціальною мережею. В епоху активного розвитку відеомаркетингу бізнес рано чи пізно приймає рішення про створення власного відеоканалу. На початковому етапі необхідно вивчити ряд питань, які багато в чому можуть визначити стартові позиції нового YouTube-каналу.

Представники малого і середнього бізнесу часто відчувають страхи, пов'язані з просуванням товарів або послуг через відеоролики. Основні з них:

  • страх перед камерою, як наслідок невпевненості в собі і відсутності досвіду;
  • боязнь публічності та відповідальності, які накладають обмеження на манери поведінки і соціальне життя;
  • боязнь конкуренції, через невпевненість в позиціях бізнесу на ринку;
  • побоювання критики, в тому числі негативних коментарів і відгуків;
  • страх витратити гроші і час даремно.

Попередня підготовка допоможе уникнути помилок в майбутньому і побороти існуючі страхи.

З чого почати створення каналу на YouTube для свого бізнесу?

Перше питання, на яке варто відповісти власнику або керівнику бізнесу: що і для кого знімати? Потрібно знати свій товар і цільову аудиторію, її інтереси, які потреби задовольняє товар. Розуміти нюанси процесу, як покупець або клієнт робить вибір того чи іншого бренду. Від цього залежать ідеї і тематика контенту – навчальна, експертна, розважальна, спонукаюча до дії.

Якщо не виходить відразу відповісти на питання про цільову аудиторію – є сенс провести аналіз своїх клієнтів.

Далі визначитися, хто буде знімати відеоролики і вести відеоканал:

1) бізнес власними силами;

2) компанія на аутсорсингу – рекламне, digital-агентство.

Чи зможе бізнес самостійно виконувати всі завдання з розвитку відеоканалу?

Слід враховувати, що YouTube-канал – це довгостроковий проект. Він вимагає постійної періодичності виходу нових відеороликів, наявності необхідного обладнання, програмного забезпечення, харизматичних ведучих і команди, яка вміє створювати якісне відео.

Якщо випускати декілька відео на рік, то віддачі не буде. Якщо канал почне набирати обертів, сформує свою аудиторію, а потім на ньому перестануть з'являтися нові відеоролики, – про канал забудуть, і доведеться все починати заново. Ситуацію можна порівняти з фізичними тренуваннями: якщо робиш тривалу перерва в заняттях, знову набирати форму потрібно практично з нуля.

Варто визначити цілі відеоканалу. Як буде проходити його просування, за допомогою яких інструментів? Використовуйте метод мозкового штурму. Не соромтеся залучати якомога більше співробітників для обговорення завдання.

Крім того, варто визначити цілі ютуб-каналу. Як буде проходити його просування, за допомогою яких інструментів? Мозковий штурм обов'язковий. І не соромтеся залучати якомога більше співробітників для обговорення завдання.

Що необхідно, щоб зняти своє перше відео для Ютуб?

  1. Розробити контент-план на декілька роликів вперед.
  2. Підібрати команду виконавців.
  3. Написати сценарій для зйомки.
  4. Встановити техніку і софт (камеру, джерело запису звуку, фон, освітлення).
  5. Протестувати техніку і умови зйомки.
  6. Провести зйомку.
  7. Змонтувати відео.
  8. Оформити опис і обкладинку відео.
  9. Викласти відео в мережу.
  10. Відповідати на питання в коментарях до відео.

Не забудьте додати ярличок YouTube в футер вашого сайту.

Які вигоди отримує бізнес від відеоканалу?

Відеоролики вирішують комплексні завдання по просуванню бізнесу і бренду в онлайн-просторі. Наприклад, сайту міста повноцінний відеоканал допомагає:

  • розширити охоплення цільової аудиторії;
  • збільшити рівень довіри редакції сайту;
  • залучити мешканців міста, які не люблять читати новини і статті;
  • збільшити трафік на сайт міста;
  • підвищити імідж міського ЗМІ і лояльність його відвідувачів;
  • отримати додаткове джерело прибутку (канал – майданчик для розміщення реклами);
  • створити комунікацію, інтерактивне спілкування та спільнота з жителями міста.

Залучати нових підписників – пряма функція YouTube-каналу. Серед них – найбільш лояльні глядачі каналу, які дивляться відео, ставлять лайки, коментують і діляться роликами. Вони приводять нових підписників і збільшують час перегляду відеороликів на каналі в цілому, тим самим, сприяючи підвищенню частоти видачі в YouTube.

Заключні поради новачкам

  1. Створюйте якісний контент. Він корисний, цікавий для цільової аудиторії, відрізняється оригінальністю, не несе обману.
  2. Залучайте до співпраці вже сталих відеоблогерів. Вони вміють правильно поводитися перед камерою і красиво просувати товари.
  3. Приділіть увагу дизайну каналу. Єдина стилістика головної сторінки, банера, обкладинок відео – залучають аудиторію і роблять ролики впізнаваними.
  4. Створюйте спільноту з цільовою аудиторією. Люди хочуть втягуватися і взаємодіяти, відчувати себе значущими. Активно відповідайте на питання, розповідайте про майбутні контенти, проводьте особисті зустрічі з підписниками.
  5. Будьте готові до негативних коментарів, так званим дізлайкам і хейтам, які в мережах залишають охочіше, ніж позитивні відгуки.
  6. Використовуйте більше майданчиків для публікації відео. Не тільки YouTube, але і Facebook. Це дасть більше переглядів.
  7. Працюйте над назвою відео. Воно повинно бути зрозумілим, а також адаптованим під пошукові запити глядачів. Наприклад, якщо ви зняли ролик про вибір золотих сережок для дівчини, то назва має бути приблизно таким: "Як вибрати золоті сережки дівчині на подарунок".
  8. Якщо збираєтеся інвестувати в техніку для зйомок, відразу подумайте як на ній можна додатково заробляти. Наприклад, один наш партнер придбав дрона для зйомок, і почав крім зйомок роликів для сайту робити комерційні відео для бізнесу.

Успіхів!

Читайте також про готовий бізнес CitySites на головній сторінці.