JZPO5a1xHYNbmzfmagySVbvU6taBqjDv.jpg

Після того, як ви стали щасливим володарем новинного сайту, перед вами гостро постає питання: "Як зробити ресурс популярним, щоб він приносив прибуток?"

Інтернет переповнений інформацією про ефективне просування сайтів. Багато з них занадто уніфіковані і не враховують особливостей інформаційних порталів.

Ми постаралися розібратися в усіх нюансах і розкласти корисні рекомендації "по поличках".

5 головних відмінностей інформаційного сайту

Інформаційний або новинний сайт – це ресурс, який надає своїм відвідувачам актуальну і свіжу інформацію про різні події. Інформаційні портали мають кілька відмінних рис від інших сайтів:

·велика кількість сторінок і велике семантичне ядро, пошук здійснюється за інформаційними запитами;

·наявність реклами на сайті;

·простіший аналіз показників конверсії: враховується кількість переглядів/завантажень матеріалу або реєстрацій відвідувачів для здійснення будь-яких дій на сайті;

·витікаючі посилання на сторонні ресурси;

·великий обсяг контенту, який повинен відповідати ряду вимог, щоб залучати аудиторію і впливати на зростання трафіку.

Всі ці "фішки" безпосереднім чином впливають на специфіку просування інформаційних сайтів.

Хай живе контент!

Складно пригадати, хто першим придумав фразу "Контент – король", але переоцінити значення якісного матеріалу в просуванні сайту складно. Проста формула "хороший контент = високий трафік" працює безвідмовно. Банальний рерайт, неперевірені джерела даних вбивають репутацію медіа.

Інформація на новинному порталі повинна відповідати наступним критеріям:

·актуальна;

·достовірна;

·точна;

·своєчасна;

·унікальна;

·грамотна.

Як домогтися того, щоб ваш сайт завжди був в ТОПі?

По-перше, сформуйте кваліфіковану редакцію. Інвестиції в хороших журналістів окупляться з лишком, коли до вас на сайт будуть приходити люди за черговою порцією якісних новин, а реклама почне приносити дохід.

По-друге, контролюйте публікації на відповідність усім вищеописаним критеріям, а також грамотно оформлюйте їх: додавайте фото (обов'язково прописуйте alt картинки), відео, посилання на різні джерела даних.

Для перевірки текстів на унікальність і грамотність існує безліч безкоштовних інструментів, таких як Text.ru, Advego, Главред.

По-третє, приділяйте увагу заголовкам. Хороший заголовок – ціле мистецтво: він повинен залучати читача, відповідати ключовим запитам і т.д. Але стежте за тим, щоб контент відповідав пошуковим запитам ваших читачів. Одного разу потрапивши на кричущий заголовок і пустий зміст, людина навряд чи повернеться до вас знову.

У наших найближчих публікаціях ми розглянемо, як правильно писати заголовки і тексти для новинних сайтів.

По-четверте, регулярно оновлюйте контент. Це позитивно позначається на індексації сайту. Сьогодні під будь-який запит пошукові системи видають тисячі сторінок, тому завдання зробити свою сторінку унікальною і кращою ускладняється з кожним днем. Але якщо ваш матеріал, як називається "зайшов", то ефект від публікацій може перевершити всі очікування – ваші читачі будуть повертатися за новою порцією хорошою інформації і самі поширювати контент.

Важливо також аналізувати трендові теми і робити прогнози, заздалегідь готувати статті або спецтеми під якісь події (1 вересня, Новий рік і т.д.).

Вивчайте великі інформаційні сайти, черпайте їх досвід, аналізуйте, які публікації дозволяють їм бути в ТОПі.

По-п'яте, утримуйте аудиторію. Щоб зацікавити читача, потрібно придумати додаткові функції: стимулювати відвідувачів залишати коментарі до статей, додати на сайт незвичайні спецпроекти, можливість підписатися на розсилку цікавих свіжих публікацій або на спільноту в соціальній мережі, додати інтерактивність (наприклад, форум) і т.д.

Звичайно ж, просування сайту не обмежується тільки контентом. Якщо ви хочете підвищити впізнаваність бренду, залучити якомога більше трафіку на свій новинний портал, то вам не обійтися без цілого комплексу інструментів.

SEO - всьому голова

Характерним моментом SEO-просування інформаційного сайту є складання семантичного ядра з переважно низько-і середньочастотними запитами. Семантичне ядро – список ключових слів і фраз, які найбільш повно характеризують напрямок і тематику сайту.

Для медіа ресурсу семантичне ядро в першу чергу потрібно для того, щоб правильно скласти список і назви рубрик і розділів, адаптувати контент під пошукові запити.

Тематику ресурсу потрібно визначити ще до збору ядра, виділити види запитів користувачів (бажано, щоб це були популярні теми, попит на які практично не змінюється: кримінал, політика, мода та ін.) І підібрати до них ключові слова.

Щоб скласти ефективне семантичне ядро сайту, використовуйте спеціальні інструменти SEO:

·mindmap (розробка структури сайту і зображення її за допомогою блок-схем);

·Key Collector (програма для створення семантичного ядра, підбору ключових слів);

·аналіз сайтів конкурентів (наприклад, за допомогою сервісу similarweb).

Як ми вже говорили вище, особливість новинного порталу – наявність великої кількості сторінок. Це позитивний момент, тому що дозволяє застосовувати внутрішнє перепосилання, але SEO-фахівцю варто бути дуже уважним в аналізі сайту, щоб виключити появу внутрішніх дублів сторінок (на новинних сайтах – це поширена проблема). Добре впливають на індексацію посилання з соціальних мереж, блогів, сайтів (як органічні, так і покупні).

Завжди перевіряйте свій сайт на помилки внутрішньої оптимізації:

·виключіть дублювання сторінок, title і заголовків;

·налаштуйте редіректи;

·правильно складіть файл robots.txt;

·заповніть мета теги і description;

·перевіряйте фактори, що впливають на швидкість завантаження сайту.

Більшу частину цих моментів можна самостійно перевірити за допомогою різних SEO-сервісів.

Взагалі розкрутка інформаційних порталів на має увазі масштабність робіт. Оскільки обробка великої кількості сторінок вимагає багато часу, ретельного планування, а можливо, і доопрацювання, власнику інформаційного ресурсу обов'язково необхідно скористатися послугами фахівців.

SMM і реклама

Просування в соціальних мережах. Цей спосіб розкрутки дає масу переваг:

·велике охоплення аудиторії (складно уявити сьогодні активного користувача інтернету без акаунта в будь-якій соціальній мережі);

·тісний контакт з читачами;

·покращення іміджу, і, як наслідок, підвищення трафіку і прискорення індексації сторінок пошуковими системами.

Просування медіа порталу має на увазі додавання на сторінки кнопок "поділитися в соціальних мережах", а також тизерних оголошень і реклами в тематичних спільнотах.

Якщо докласти максимальних зусиль для просування інформаційного сайту, то можна досягти високого трафіку з соціальних мереж і регулярно залучати нову аудиторію.

Що для цього потрібно?

·не намагайтеся охопити всі соціальні мережі відразу. Зупиніться на 1-2 найбільш перспективних для вас. Для медіа порталу відмінним функціоналом володіє Facebook;

·Регулярно оновлюйте публікації, щоб залишатися популярним для читачів. Дайджест новин – найкращий вибір для інформаційного сайту;

·не забувайте про хештеги – вони допомагають знаходити публікації за схожою тематикою і орієнтуватися в рубриках.

Контекстна реклама – хороший спосіб для просування новинних порталів: ви можете оперативно змінювати ключові слова, за якими показуються оголошення, тим самим залучаючи відвідувачів на "найгарячіші" теми. Розкручуйте найбільш важливі розділи сайту, поки ваш ресурс не вийде в ТОП пошуку.

Для регіональних медіа або вузькотематичних сайтів ідеальним інструментом стане таргетована реклама, яка дозволяє показувати оголошення найточнішій цільовій аудиторії (з огляду на географічне розташування чи інтереси користувачів). Реклама зажадає від вас фінансових вкладень.