Рекламна стаття
Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.
Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.
Як працює контент-маркетинг
1. Cтимулювання продажів
Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:

Покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;

Презентація кінцевого результату після використання

Формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси
2. Збільшення популярності ресурсу

Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".

Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії
Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.
Вартість послуг
Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.