Рекламна стаття
Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.
Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.
Як працює контент-маркетинг
1. Cтимулювання продажів
Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:
2. Збільшення популярності ресурсу
Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.
Вартість розміщення
Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.
Вартість послуг журналістів сайту
Вартість розміщення політичної реклами - за запитом. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах нашої мережі.
1. Ціна за написання тексту (до 3000 символів). Клієнт дає ввідні дані, журналіст обробляє і робить новину, в разі питань дзвонить клієнтові. Вартість 1500 грн. Приклад тут, тут і тут.
2. Редакційний спецпроект. Виїзд і розробка матеріалу, огляд виробництва, фото та текст до 3000 символів. Вартість від 2000 грн. (більше 2 годин +500 грн за кожну годину).
3. Інтервʼю. Розробка питань, виїзд, спілкування і розшифровка. Вартість 2500 грн. без виїзду (з виїздом 3500 грн.). Приклад за посиланням.