MsZOsMdEPE8ZQYOS89trNB0F6_s7gYJc.jpg

Ми продовжуємо нашу рубрику Instagram дня, і сьогодні в нашій фотодобірці – яскравий акаунт сайту міста Львова – 032.ua.

MYgfaTrsob1p82gHfFBTVkexHtUAZESI.png

Ggshj16EzXVVRgyvWGJsLxS1PNJQh2FC.png

9nDLN7X6mLbwXTmhmd2ZXkFJnfC6J18j.png

r6_ggv-v8fAc54hKAWszcyrjWf1_NCvu.png

itpvwlfLrAO3d_qxkXWnwdk2Ei9O44zA.png

8ysNOdeyRhc4MkF_g7UA0JXkdUcb6zls.png

ngovkm-AhY4TjH-b3GtWCiazssv-nI5u.png

S-_eAAqHJE3j-w4sLEGEJec90cNJPgp2.png

laLtz78etP0c_h0gqCObGp2urr-zkxXC.png

qUpVovLh51B148XE-0v5sQ83wtAz5a0y.png

n3OV771A7mkGLIFoloi6b9K3tgtH2Kgf.png

6qiZKFZfn-btKbmvCAOKq_UkeMIazO6-.png

BeSWIrzes2ndjQEG3BDGGfEINrq5U-p-.png

ll0EzwWMUPfIAbULeaS1iBIsf6KtO-Wf.png

M5a7SsW3bftYz3LRN4SG4uUCYCxVDxZO.png

А щоб наш сьогоднішній матеріал був ще й корисним ми зібрали для вас ефективні рекомендації по просуванню акаунта в Instagram. Отже, що потрібно, щоб просувати свій сайт або продукт за допомогою цього додатка:

1. Створити бізнес сторінку:

  • для комерційного просування налаштовуємо бізнес акаунт (не особисто сторінку), виконуючи всі вимоги по його настройці в додатку;
  • інтегруємо сторінку з Facebook;
  • в поле "Ім'я" обов'язково вказуємо назву вашого бренду, в поле "Інформація" – чим ви займаєтеся і посилання на сайт;
  • на фото профілю рекомендуємо поставити логотип бренду.

2. У своїх публікаціях дотримуйтеся вашого фірмового стилю – знайдіть свою "фішку" і намагайтеся робити контент в єдиному пізнаваному ключі. Обов'язково використовуйте всі можливості програми – фото, відео, сторіз і т.д. Не давайте вашому читачеві занудьгувати.

3. Не забувайте використовувати геомітки і хештеги. Це сприяє просуванню вашої сторінки, збільшуючи частоту її видачі в рекомендованих акаунтах. А ще хештеги допомагають орієнтуватися в рубриках, тільки вони повинні бути унікальними саме для вашого бренду.

4. Спілкуйтеся з підписниками: влаштовуйте конкурси, розіграші, репости фото клієнтів з вашим товаром, обов'язково відповідайте на коментарі, особливо приділяйте увагу негативним відгукам. Спробуйте розібратися, чим викликаний негативний коментар і нейтралізувати його. Також намагайтеся спілкуватися з підписниками персоналізовано, використовуючи значок @ перед іменем, і не затягуйте з відповідями: Instagram – досить динамічна соцмережа.

Ну і про головне. Сьогодні просування за допомогою Instagram може бути досить ефективним, але не варто забувати про те, що ваш покупець – це жива людина зі своїми проблемами, які ваш товар покликаний вирішити, тому приділяйте увагу клієнтоорієнтованості і високому рівню сервісу.

Читайте також про готовий бізнес CitySites на головній сторінці.