Телебачення по-новому

Кожен хоч раз мріяв, що його покажуть по телевізору. Мільйони глядачів. Софіти. Камера. Точніше телефон. З запуском Instagram TV наші мрії стали реальністю 20 червня 2018 року. IGTV – платформа для перегляду і завантаження відео довжиною від 15 секунд до 60 хвилин. Розробники задумали додаток, в якому трансляції можуть бути за розкладом, прямо як передачі по телеку. Такий формат допоможе користувачам не пропустити ваші ефіри і чекати їх в звичний час, як випуск вечірніх новин.

Коли ви тільки заходите в Instagram TV з'являється «Сніжний» екран, як ніби немає сигналу, а потім починається трансляція з розділу «Для Вас».

«Сніжний» екран

Класична інстаграм-стрічка наповнена постами акаунтів, на які підписаний людина, філософія ТВ-майданчика трохи інша. Інтелектуальна стрічка підбирає видачу на підставі інтересів користувачів і перемішує з записами по підписці на вкладці «Для вас». І вже в наступну чергу, можна переключитися на вкладку «Передплати», де буде повністю відфільтрований контент.

Черговість ранжирування інформації

Щоб ділитися постами створіть свій канал. «Мобільний телевізор» унікальний тим, що там вітається відео в вертикальному форматі. Про це розробники відкрито говорять при реєстрації каналу.

Вікно реєстрації

Вимоги до роликів:

  1. Формат MP4;
  2. Мінімальний розмір пропорційний 4: 5;
  3. Максимальний розмір пропорційний 9:16;
  4. Максимальна «вага» файлу тривалістю до десяти хвилин - 650 МБ;
  5. Максимальна «вага» файлу тривалістю до 60 хвилин - 5,4 ГБ.

Записи в горизонтальному форматі завантажувати можна, але виглядають вони не дуже лаконічно. Якщо говорити про додаткові можливості, то в їх числі: обкладинка для відео, клікабельні посилання в описі, можливість ділитися контентом на своїй сторінці в FB.

Є і невеликі обмеження. Годинні ролики можна завантажувати на платформу тільки за допомогою десктопної версії. Тільки перевіреним розкрученим акаунтам дозволено ділитися годинними записами. Для «звичайних» сторінок шлях до збільшення часу на контент лежить через популярність – чим більше лайків, шерів і коментарів, тим популярніший контент і тим довшим він може бути в подальшому. До одного аккаунту може бути прив'язаний тільки один ТВ-канал.

Як використовувати «мобільний телевізор» бізнесу

Риторичне питання «Навіщо компаніям IGTV?» Розглядати не будемо. У початкових умовах приймаємо, що потрібен. І компанія готова до того, що інформація в цьому каналі буде унікальною і цікавою потенційним клієнтам.

Телебачення в Інстаграм ще одна точка контакту з людьми, яка допоможе їм вирішити, купувати ваш товар чи ні. На момент написання статті в Інстаграм ТВ немає реклами і поки не придумана схема монетизації відео. Всі чекають. Це зрозуміла практика, так починався FB. Тому в Інста-продажах через новий майданчик на перший план виходять інфлюенсери. Блогери і лідери думок, у яких багато потрібних вам підписників. Тепер вони прорекламують ваш товар, не просто розповівши про нього в пості, а й показавши, як вони самі ним користуються.

Якщо ви хочете більше розповісти про свою пропозицію, викладайте інструкції, лайфхаки, огляди новинок. І не забувайте ставити посилання на магазин, де можна купити ваш товар. Круто працюватимуть відгуки покупців і зйомки реального процесу роботи. Наприклад, для ресторану можна знімати, як кухарі готують їжу, щоб не залишалося сумнівів в її якості і санітарної обстановки кухні. Для б'юті-індустрії актуальними будуть зйомки про дезінфекцію манікюрних інструментів, процесу роботи майстра та відгук задоволеної клієнтки.

У будь-якій активності важливий результат, який можна виміряти. Так ось, в мобільному телебаченні від IG ви зможете відстежити:

  1. Кількість переглядів;
  2. Лайки і коментарі;
  3. Утримання уваги користувачів. На якій хвилині люди починають вимикати запис.

Список не такий великий, як хотілося б, але для первинної оцінки досить. Коли на платформі з'явиться реклама, аналітична база, швидше за все, розшириться.

У мобільного телебачення від IG є один істотний плюс, по відношенню до настирливої реклами в звичному ефірі або на YouTube. Це собівартість ролика. Вона в рази нижче, ніж в інших каналах. Для створення реклами на ТБ вам не обійтися без режисера, оператора і акторів. Для створення гідного рекламного огляду для YouTube – хороша камера, мікрофон і світло. А для IGTV тільки смартфон і чим менше ефектів ви додасте, тим більше довіри до вас буде у людей. Вперед і пам'ятайте, про що мріяли.

Читайте також про франшизу CitySites.