crCjhDqncIfORYKwWcQVFRfreRXEhfb1.jpg

Історія компанії CitySites почалася в 2008 році. Її створення стало наслідком успіху сайту міста в Маріуполі. З тих пір CitySites виросла у велику мережу міських сайтів в 9-ти країнах світу і продовжує динамічно розвиватися. Один з пріоритетних напрямків – розширення разом з партнерами, які приєднуються на умовах франчайзингу.

Ми визначили 5 причин, чому варто купити франшизу від CitySites. Вони також розкривають переваги, які отримує партнер нашої мережі.

1. Перспективна сфера діяльності

Портал міста – це інтернет-проект, дохід якого становлять надходження від продажу реклами. За неї платять різні приватні і юридичні особи, які рекламують (прямо або опосередковано) свої продукти або послуги на міському порталі.

Охочих просувати свій бізнес онлайн стає все більше, і бюджети на ці цілі ростуть. Про це свідчать дані Інтернет-асоціації України. Зростання українського ринку медійної інтернет-реклами щороку складає близько 40% в грошовому вираженні. Цей сегмент скоро наздожене по бюджетам сферу ТВ-реклами.

2. Працююча бізнес-модель

Багаторічний досвід роботи CitySites дозволяє пропонувати ефективну модель міських сайтів. Вона грунтується на 3-х «китах»:

  • Відділ продажів, так як продаж реклами – єдине джерело грошового доходу.
  • Відділ редакції (журналістика) – джерело якісного і унікального контенту.
  • Міська платформа – безпосередньо сам сайт і його мобільна версія, що забезпечують зручне споживання контенту і збільшення його перегляду.

Інтернет – зростаючий канал продажів і лідируюче джерело отримання інформації. Чим популярніший міський портал, чим більше у нього відвідувачів, тим охочіше рекламодавці з ним працюють. У свою чергу, жителів міста привертає сайт, на якому розміщений цікавий, корисний і актуальний для них контент. Це стосується всіх його складових: тексту новин, статей, зображень, фото- і відеоматеріалів. Важливу роль тут відіграє дизайн і структура порталу, як головної сторінки, так і розділів.

Перевірена модель міських сайтів від CitySites підходить як для міст-мільйонників, так і для менших населених пунктів. Ті, хто шукають цікаві франшизи для невеликих міст і хочуть вибрати пропозицію з успішними прикладами реалізації, мають таку можливість.

3. Підтримка і навчання партнерів

Франчайзі отримує підтримку на всіх етапах співпраці з франчайзером. Вона включає технічну допомогу і роботу куратора. Останній закріплений за партнером і консультує його на постійній основі з усіх питань. Розуміючи ті труднощі, з якими стикається новачок, ми пропонуємо ряд додаткових послуг: редакція новин, SEO, SMM, розробка індивідуального бізнес-плану.

Онлайн-університет – ще одна особливість нашої франшизи. Ми надаємо необмежений доступ до бази знань, що складається з теоретичних матеріалів, кейсів, відеоуроків і тестових завдань.

4. Варіанти співпраці

Параметри співпраці з партнером багато в чому визначаються:

  • його рівнем знань і досвіду в сфері міських ЗМІ та онлайн-реклами;
  • бюджетом, який він має у своєму розпорядженні;
  • пакетом франшизи;
  • розміром населеного пункту.

Можна вибрати один з 3-х пакетів франшиз, що відрізняються між собою набором послуг, що надаються з боку франчайзера і фінансовими параметрами проекту. Останні також залежать від кількості населення міста – чим його більше, тим дорожчий пакет.

Таким чином, невеликі міста виграють з точки зору обсягу інвестицій, необхідних на розвиток порталу. Наша пропозиція підійде тим, хто розглядає цікаві франшизи з мінімальними вкладеннями і хоче отримати пакет з максимальною доданою вартістю.

5. Можливість впливати на маси

В епоху глобального розвитку інтернету інтереси бізнесменів і політиків переміщаються в онлайн-медіа. Контролюючи міський сайт, його власник отримує потужний інформаційний ресурс і широкі можливості по формуванню громадської думки.

Залиште заявку на отримання детальної інформації. Відправимо протягом робочого дня.

Будемо раді відповісти на всі питання, що виникли. Чекаємо знайомства!