Фахівцями відмічено, що аудіореклама сьогодні демонструє неймовірні результати: в 2019 році ринок повинен збільшитися в три рази, а в 20-21 роках продовжить стрімко набирати обертів.

Ми підготували інформацію про популярність аудіореклами і факти, які зроблять твій ролик максимально ефективним.

Варто звернути увагу на те, що аудіоформат поступово витісняє візуальний контент, адже під час пробіжки або за кермом ти не зможеш дивитися, а от слухати - дуже навіть. Низка домашніх справ також не дозволяє використовувати по максимум екран смартфона, а ось бездротові навушники використовуються чудово. Сьогодні користувач готовий і зацікавлений в тому, щоб сприймати контент на слух.

Найцікавіше те, що акули бізнесу і продакшн-агентства вже давно вловили цей тренд і користуються ним успішно. У США та Європі давно працює аудіореклама, розміщена в мережі: в подкастах, радіо, стрім і т.д. Та й по секрету тобі скажу, на профільних конференціях подейкують про століття «voice first».

Трохи статистики

Згідно з інформацією від voice.com в Сполучених Штатах обсяги цього ринку зросли до 2,3 млрд доларів в 2018 році. Це приріст в 23% (від 2017)! А в Британії, наприклад, більше 22 мільйонів чоловік слухають аудіорекламу в цифровому форматі щотижня. Це колосальне зростання в 40% від 2014 року.

Що стосується Росії, то тут зростання ще стрімкіше: ринок аудіореклами збільшився втричі в 2018 році і становить 465 мільйонів рублів. У 2019 він збільшиться ще в три рази, а до 2022 року перевищить обсяг в 6 млрд.

Чому так довіряють саме аудіо формату?

  • Слухачі є скрізь. Це до біса хороше збільшення аудиторії. Так, звичайне радіо не буде доступним в метро або магазині, а онлайн сервіси доступні скрізь.
  • Довіра аудиторії. Слухач як правило лояльний, у 85% випадків, він готовий прослухати рекламу в обмін на безкоштовний контент. В цей час він розслаблений і спокійний, а значить йому краще заходить реклама.
  • Добре запам'ятовується. Дослідження гігантської американської компанії в сфері радіо - Pandorа, показало, що впровадження аудіороликів в персональні плейлисти впливає на довготривалу пам'ять майже на 50% краще, ніж радіо чи телереклама.
  • Економія коштів. Виробництво аудіореклами набагато бюджетне, ніж відеороликів. За ті гроші, які роблять відео можна запустити цілу аудіокампанію!

Місця для аудіороликів

  • Подкасти. Один з найкрутіших способів впливу бренду на ЦА.
  • Стрімінг. Apple Music, VK Music, Zvooq і т.д.
  • Інтернет-радіо. До сих пір залишаються популярними, так що вперед, роби!

На сьогодні такий формат реклами нам (простим смертним) здається дивним і незрозумілим. Його впроваджують мільйонні корпорації і відомі бренди. Куди нам змагатися? Але подумай! Якщо гіганти світу побачили в цьому сенс, значить і ми на своєму рівні регіону або області теж можемо скористатися унікальною можливістю і зайти через ВІП-вхід, дізнавшись де і як бути ефективним.

У наступній статті ми продовжимо цю тему і поговоримо про те, як створити ефективну аудіорекламу.

Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.