Ось знову думаєте, що попереду нудний рейтинг якихось нудних інструментів, про які й так всі знають. А ось і не вгадали! Існує багато різних ТОП-ів і списків інструментів, найчастіше вони починаються словом «Google», а закінчуються словом «AdWords». Класичні інструменти ніхто не відміняв. Однак сьогодні ми поговоримо саме про інструменти, які згадуються в особливо великих рейтингах. Якими користується весь світ і які піднімуть бізнес на новий рівень.

Поїхали!

1. MOZ (mozpro, mozbar)

Вельми популярний сервіс, що має повний комплекс SEO інструментів. Moz дозволить:

  • Відстежити позиції
  • Показати, наскільки складно просувати запит
  • Відстежувати зовнішні посилання
  • Перевіряти ресурс на помилки і т.д.

Для маркетолога буде досить версії Bar, що стосується seo-шників, то їм краще придбати повну версію (від 99 доларів).

2. Wistia

Вкрай корисний сервіс, який допомагає маркетологам не тільки створювати якісний відео контент, але і генерувати ліди. Цей сервіс дозволить вбудовувати відео саме туди, куди завгодно вам, і не віддавати посилання на YouTube. Безумовно, вести весь трафік доведеться теж самостійно.

Тут же і прекрасно ведеться аналітика: відстежується, які проміжки відеозапису проглядалися, а які - перегортувалися. І це крім стандартних функцій, які показують статистику по лідам.

Існує безкоштовна і платна (від 99 доларів) версії.

3. Venngage

Сервіс для створення інфографіки та візуального контенту, що як ніколи актуально і необхідно для соціальних мереж. Крім того, тут можна робити і плакати, й інфографіку, і багато іншого. Користуватися готовими шаблонами або розробляти свої.

Безкоштовний сервіс має всі ключові компоненти для роботи з графікою, є можливість вбудовувати відео з Ютуб.

4. Sprout Social

Відмінна допомога для SMM. Є можливість повноцінно управляти і аналізувати соціальні медіа. Він підтримує командну роботу, а також функції CRM і HelpDesk. Сучасний і швидкий сервіс.

5. Feedly

Вдалий і зручний інструмент для накопичення новин. Сервіс є безкоштовним і має досить широкий функціонал. Тут і сортування за категоріями, і шикарний візуальний редактор, повна інтеграція з соціальними мережами і т.д. Для тих, хто вже користується, є величезна кількість корисних статей, як продуктивніше і якісніше працювати з сервісом. Є підписка на Feedly з додатковими можливостями, такими як пошук за тегами.

6. Canva

Ще один диво-інструмент для створення зображень в соціальні мережі. Можливості цього сервісу практично безмежні: різні шаблони, багато ілюстрацій, стандартні варіанти і ексклюзивні дизайни. Для будь-якого блогу або будь-якої соціальної мережі можна створити унікальне зображення. Вже більше 2 мільйонів користувачів використовують Canva.

Сьогодні маркетолог є відразу і дизайнером, і smm-ком, і ін. членами команди, тому цей універсальний інструмент буде дуже доречним. Платна версія всього від 13 доларів.

7. BUZZSUMО

Корисний для контент-маркетингу. Завдяки цьому сервісу можна дізнатися, про популярність контенту, вивчити найпопулярніший контент на задану тематику і створити ще краще.

Цю платформу часто називають мрією контент-маркетолога, що збулася, тому що можна прогнозувати заголовки, створювати якісні вірусні публікації, спостерігати тренди. А за допомогою розширених функцій можна вести повноцінну конкуренцію за «місце під сонцем».

8. MailChimp

Чудовий сервіс розсилок. Інтуїтивно зрозумілий і безкоштовний для невеликої кількості підписників. На думку багатьох, це один з кращих сервісів.

Це не всі сервіси, проте, за версією зарубіжних рейтингів - найкращі у своїй категорії.

Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.