Наскільки потрібна й актуальна аудіореклама на сьогоднішній день можна дізнатися в попередньому матеріалі, а сьогодні практичних 7 порад по її створенню.

Отже, дивимося:

  • Будь простішим!
  • Відповідний доброзичливий тон.
  • Темп мовлення.
  • Музика повинна бути тихою.
  • Робіть плавні переходи.
  • Оцінка різниці: реклама в мережі і на радіо.
  • Регулярне розміщення.

Користувачі аудіо, як правило, багатозадачні. Тут вони ведуть машину, тут миють посуд або бігають вранці. Ти не доб'єшся їх 100% уваги, тому що вони розосереджені. Щоб реклама була максимально ефективною, вона повинна бути максимально короткою і ємною. У твоєму розпорядженні до 30 секунд, щоб його зацікавити. Згідно з дослідженнями Mediascope, користувачам найбільш комфортні ролики до 15 секунд. Саме тому твій посил повинен бути максимально прозорим. Щоб отримати результативне повідомлення, необхідно відповісти на одне питання: «Якби я мав би сказати одну фразу. Що б це було?».

Голос - те, що передає твою рекламу. Він повинен бути позитивним і доброзичливим, але при цьому чітким та живим. Для аудиторії це дуже важливо, адже слухач вмикає улюблений канал, щоб приємно провести час. Реклама теж повинна вписуватися в цю атмосферу.

Так само враховуй те, що під час прослуховування твого рекламного ролика, слухач зайнятий чимось важливим і цікавим для себе.

Те, що рекламний контакт повинен бути коротким, зовсім не означає, що його можна тараторити, як протипоказання до ліків або ліцензію на використання. Безумовно, що манера диктора не повинна бути розтягнута, але вона повинна бути максимально живою і природною. Більше життя в ролик!

Слухачі стрімів і подкастів - досвідчені слухачі, які розбираються в аудіоконтенті, тому пам'ятайте про зміст послання, а не його гучність. Фоновий трек не повинен бути грубим і нав'язливим. Будь творчим і креативним, а також тихим, але містким.

Ми ж всі розуміємо, що подібний контент вставляється між піснями та ін. цікавим матеріалом, тому перехід повинен побут максимально плавний і без величезних пауз, щоб не створювати порожнечу в ефірі. Безумовно, потрібно розуміти всю специфіку роботи, тому краще кілька разів проконсультуватися з фахівцем, який приймає у тебе ролик для публікації.

Це дві абсолютно різні сфери, ролик для радіо не підходить для Інтернету і навпаки. Слухачі радіо - з одного регіону (одна частота), слухачі з мережі можуть бути в різних куточках світу. Тут все має значення, тому не економте і не суньте один і той же ролик.

Зрозуміло, що один раз нічого не дасть? Необхідно передбачити розміщення реклами не менше трьох разів, постійно контактувати з аудиторією, щоб формувати думку та зацікавленість. Що стосується ухвалення рішення про покупку, то тут, мабуть, і трьома контактами не обійтися.

Це основні поради. Також хочемо поділитися ще кількома пунктами для переконливості ролика:

  • Емоції набагато важливіші логічних фактів. Для захоплення уваги необхідно зачепити емоцію. Зачепивши емоцію, місця логіці вже ніхто шукати не буде. Вибираючи голос диктора, довіряйте своїм емоціям, якщо він зачепив тебе, то зачепить і інших.
  • Голос і сценарій. Повинна бути синергія між основним посланням ролика і голосом, який його подає. Брутальне послання - брутальний голос. Романтичний заклик - романтика в тоні і т.д.
  • Звукові ефекти передають настрій. З огляду на відсутність відео, слухач все малює сам у своїй голові, створіть більше образності завдяки звукам, фонової музики і голосів.