KlVbl0xlWFGPYD8iH7H4rJHDD58Kh48A.jpg

Одного разу рекламіст Михайло Дробот сказав: «Креативність – це те, що дуже важко приховати», проте, поринаючи в сучасний світ реклами і маркетингу, розумієш, що багато хто свою креативність дуже вдало приховує. Або у них її зовсім немає? Люди вже давно перестали довіряти рекламі, з кожним роком відсоток людей, що довірилися зменшується на користь нативної реклами, де відсутні кліше, штампи, банальні ролики, красиві картинки і т.д. Всі хочуть здаватися креативними, використовуючи одні й ті ж методики, одні і ті ж інструменти. І навіть одні й ті ж фрази.

Кожен посередник, не те, що виробник, оперує фразами «найкращий товар», «висока ефективність», «найвища якість» та інші, навіть не замислюючись, чи правда це насправді. Сьогодні ми розберемо найбільш поширені фрази – кліше, які використовуються в маркетингу для залучення клієнта, проте відштовхують його, не викликаючи довіри.

1. «Ми використовуємо тільки інноваційні\найновіші\новітні методи ...»

Ця фраза і її похідні була в новинку на початку двотисячних, коли світ СНД почав пізнавати технології західного світу. Тоді ця фраза була правдива і дійсно викликала довіру, оскільки ці «технології» було видно. Сьогодні ж кожен має доступ до інновацій і для того, щоб рости і розвиватися їх необхідно використовувати.

Замість цього подумайте про ключові особливості свого товару і виділіть один – відмінний, напишіть про це детальніше, розпишіть, поясніть користувачеві вигоду замість банальної фрази «новітні методи».

2. «Ми даємо 100% гарантію»

За фактом, це обман чистої води для залучення клієнта, і клієнт це знає. 100% гарантію рідко хто дає взагалі, є винятки в глобальних компаніях, які впевнені в якості свого товару і абсолютно не постраждають від мізерного повернення. Але відсоток цих компаній маленький. Тому не кажіть того, в чому ви не впевнені, особливо, якщо гарантійне повернення бере витрати в 10% або займає більше місяця.

В такому випадку краще написати правду про правила вашої гарантії. Це викличе довіру у клієнта. А що нам ще потрібно? Сьогодні вже на словесних штампах не виїдеш, необхідно здивувати, а правда в рекламі – дивує.

3. «Роби більше - витрачай менше» або «Створи один раз і відпочивай»

Варто зізнатися, що на ці фрази ще багато хто клює ... Люди люблять халяву, але якщо ви налаштовані на серйозного клієнта, адекватну людину, то він розуміє, що це – неможливо. Краще в даному випадку зосередиться на чомусь реальному, що принесе користь людині вже зараз, наприклад, порівнюйте ціни туристичних путівок з сотнями сайтів одночасно.

4. «Ми все зробимо за Вас»

Абсолютно непотрібний вираз, який не несе смислового навантаження. Краще показати користувачеві вигоду, яку він отримає від використання вашого Інтернет-ресурсу. І найкраще це зробити в цифрах:

  • Ви заощадите 2 години на день, завдяки оптимізації робочих процесів
  • Ваша сторінка буде завантажувати на 30 секунд швидше, якщо ви використаєте цю рекомендацію
  • Конверсія вашого сайту збільшиться на 3%

Ці дані повинні базуватися на маркетингових дослідженнях і бути реальними, інакше вони не мають сенсу. І якщо ви замовляєте текст у копірайтера, то давайте йому такі дані, а то він почне фантазувати, що негативно позначиться на рекламній компанії в цілому.

5. «Найкращий», «Кращий в своєму роді», «Світового рівня»

Це ода самому собі. Такі речі про ваш бізнес повинні говоритися з екранів телевізора і в глянсових журналах. Вихваляти самого себе на сторінках свого сайту – це все одно, що випендрюватися серед друзів, які знають, хто ви і чим займаєтеся. Забудьте про ці фрази!

Думайте про споживача, а не про себе. Наприклад, слоган Loreal «Адже ти цього варта» здавалося б, покращує самооцінку дівчині, але і з гідністю заявляє про себе.

6. «Без зайвих витрат», «Без додаткових витрат»

Замість цих кліше краще написати, що в себе включає ваша пропозиція. Наприклад, якщо це VIP карта для особливого клієнта, то напишіть чітко і конкретно «без води», які вигоди вона передбачає.

7. «Ми зробимо все можливе»

Ви ж не Бетмен, який рятує Готем, і особливих здібностей не маєте, тому і не акцентуйте на них увагу. Конкретизуйте, що ваш бренд готовий зробити для споживача в нестандартній ситуації, наприклад: «Наша лінія підтримки працює 24 години на добу», або «У вас буде персональний менеджер, який на зв'язку з 6.00 до 00.00». Це насправді багато значить і це реально виконати.

Будьте незвичайними, говоріть правду замість банальних фраз, покращуйте комунікацію з клієнтом, думайте про клієнта, і він обов'язково відплатить вам тим же.

Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.