Персональна сторінка в Instagram сьогодні є навіть у моїй 75-річній бабусі (і це не жарт, в той час як я це пишу, вона - лайкає мої пости на робочій сторінці). А Ваша бабуся лайкає робочу сторінку? Чого гріха таїти, робочий профіль є не у кожного інтернет-магазину, що вже говорити про сферу послуг і ін. Однак Instagram - це рекламний майданчик, де бренд може побачити мільйонна аудиторія, перебуваючи в різних куточках світу ... Такого не пропонує більше ніхто (крім FaceBook, звичайно, але все з одного тіста).
З натхненням і мотивацією сьогоднішня добірка для тих, хто думає, що Instagram тільки для собачок і котиків створювався, хто думає, що сьогодні неможливо вибитися в люди, створити свій бренд і т.д.
1. Ruslan Baginskiy (аккаунт @ruslanbaginskiy_hats)
Цей профіль заворожує своїми фотографіями, смаком, стилем і вишуканим підходом. Автор виробів ще три роки тому вважався рядовим українським дизайнером капелюхів, які мало купувалися. Однак сьогодні в його головних уборах святкує своє 60-річчя Мадонна, і збирає стадіони Майлі Сайрус.
З рядового стиліста Руслан перетворився в дизайнера головних уборів зі світовим ім'ям. І важливу роль відіграє тут Instagram. До слова сказати, Інтернет-магазину у них немає, він поки в розробці (недоступний в загальному), зате акаунт налічує 92,8 тис. підписників.
2. Varda TM (аккаунт @varda_tm)
Вардануш Мартиросян - авторка сексуальних купальників, суконь та ін. в стилі ретро. До цього дівчина була артисткою, співала і танцювала. В її арсеналі багато нагород, виступів і тисячі шанувальників. Однак свій бренд вона створила відносно недавно і вже зібрала 123 тис. підписників.
3. Yumbaker - Юлія Марюха (аккаунт @yumbaker)
Ця дівчина спекла перший торт з вершками на день народження своїм дітям. Сьогодні ж це онлайн кондитерська повз яку просто неможливо пройти. Як і Руслан Багінський, дівчина вчилася кондитерської майстерності через блоги і власні помилки. Її акаунт - це рай для всіх, хто любить солоденьке, хто не уявляє своє життя без макарунів і збитих вершків.
4. Нероби (@bezdelnikiev)
На перший погляд ці хлопці дійсно нероби, але, чорт-візьми, дуже творчі. Їх акаунт зібрав понад 13 тис. осіб через нестандартний підходу до фуд-фото. Здавалося б, звичайне громадське харчування. Одна з найпоширеніших сфер. Головне все красиво і гаряче подати.
5. Iren Vartik (аккаунт @irenvartik)
Преміальний російський бренд, який починався з мрії школярки. Ірен виготовила першу пару ще в школі, коли не змогла підібрати необхідну модель в магазині. Сьогодні вона сміливо експериментує з матеріалами і моделями, комбінує кольори і фактури і самовиражається через взуття, публікуючи все в соц. мережу, відповідно.
Головна фішка профілю - це естетична картинка замість рекламних постів.
Таких прикладів сотні, якщо не тисячі по всьому світу. Головне – це бажання і маркетинг. До кожного бізнесу необхідний особливий підхід, деяким і справді не потрібен інстаграм-акаунт. Хоча сьогодні навіть трактор можна продати через соціальну мережу.
Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.