YUngZJM16ndF11vj9ayHFYzbO4nCDzgx.jpgНі для кого не секрет, що контекстна реклама в Google AdWords дає хороші результати в прирості товарообігу. Хтось вважає за краще налаштовувати все сам, хтось – звертається до фахівців в цій області. Як би там не було, сьогодні ми хочемо поділитися з вами правилами і секретними фішками налаштування цього виду реклами.

1. Підготовчі роботи

  • Аналіз ЦА: ви повинні чітко знати, для кого і під кого створюється ваша рекламна кампанія, тоді вона дасть максимальний результат. Чітке попадання в ціль дасть високу конверсію сайту та віддачу від контекстної реклами.
  • Своє позиціонування: коли хтось запитає: «А чим ви відрізняєтеся від інших?». Ви не повинні думати, а повинні вже знати свої ключові особливості.
  • Аналіз конкурентів. Завдяки цьому ступеню, ви зможете зробити своє оголошення Google Adwords не таким як у всіх. Виділитися.
  • Робота з сторінками-вітринами. Куди переходить потенційний клієнт, клікаючи на рекламу? Сторінка повинна бути готова: з контактами, доступною формою зворотного зв'язку, красива, доглянута і оптимізована.
  • Якщо є можливість, обговоріть «воронку продажів». Детальніше про воронку в іншій статті.

2. Налаштуйте маски ключових слів і підберіть ключові слова

Це стандартна процедура для налаштування компанії, сильно вдаватися в це ми не будемо, однак і промовчати не можна. Маска ключових слів – це всі варіанти, як можуть шукати вашу пропозицію. Перш за все, вони беруться з голови. Ви, як фахівець, повинні і самі розуміти, як будуть шукати ваш продукт в мережі. Від цього і «танцюємо», складаючи основні ключові слова, яких не повинно бути 10 000, інакше ви не в один бюджет не впишетесь. Вибираючи оптимальні і ходові, ви протестуєте результативність. Власне кажучи, метод підбору вельми ефективний, оскільки для конкурентів можуть бути актуальні одні ключові слова, а для вас – інші, і це чудово.

3. Налаштуйте перехресний таргетинг

Крута штука в суміжних ресурсах Google. Майданчиками можуть бути додатки, канали Youtube, різні відеоролики. Таргентинг поділяють за тематиками, ключовими словами і майданчикам.

  • Так, за ключовими словами, будуть визначатися ресурси суміжної тематики, де будуть показувати ваше оголошення. Наприклад, КС «дитячий одяг», тоді реклама буде розміщуватися на ресурсах присвячених одягу для малюків.
  • Таргетинг по майданчиках дозволяє відібрати ті ресурси, які ви вважаєте за потрібне для показу своєї реклами
  • Таргетинг можна налаштувати по аудиторії (для цього потрібно чітко розуміти інтереси ЦА), а також зробити комбінацію декількох.

4. Створення креативного привабливого оголошення

Це, мабуть, найцікавіша частина створення реклами. Чітких правил «креативності» немає. Пам'ятайте, ви повинні зачепити. Картинкою або гаслом – неважливо. Напевно, багато хто знає студію дизайну Артемія Лебедєва, який в пошуковій видачі google чіпляє зовсім не генієм свого графічного ремесла, а трьома словами «Довго. Дорого. Офігенно (м'яко кажучи)» Якщо Ви ще не знаєте, про що ми говоримо – саме час загуглити.

5. Контроль бюджету

Буває, що денний бюджет повністю розходиться і рекламна компанія вже обмежена. В такому випадку знижуйте ставки або збільшуйте бюджет, інакше конверсія буде маленька, а ціна за рекламу висока. Безумовно, якщо ваша ставка й так мінімальна, і нижче вже немає куди, то залишаємо все як є. Крім того, обмежуйте своє число показів, так ви збільшите охоплення і утримаєте ЦА від надмірного показу ваших оголошень, що вкрай важливо. Оптимально 5-7 показів на одну людину в день.

Ключові фішки для Вашої рекламної кампанії:

  • Ставте таргетинг на «всі мови», це дасть Вам приплив іноземців, які приїхали в вашу країну і шукають продукт. Це може скласти від 3 до 5 відсотків цільового трафіку.
  • Не давайте рекламу для сайтів на смартфони, які не оптимізовані під мобільні пристрої. Це марна трата грошей.
  • Якщо ви працюєте по всій країні, то створюйте різні кампанії під різні міста.
  • Виставляйте закінчення рекламної кампанії, якщо йде реклама заходу (концерт, акція, семінар).
  • Використовуйте ремаркетинг.
  • Кожні 3-5 днів знаходьте нові мінус-слова.
  • Пам'ятайте, що оголошення – це своєрідний фільтр для ЦА. Те, що ви пропонуєте, те вони і беруть: пропонуєте знижки – прийдуть ті, хто хоче економити, пропонуєте рішення проблем – будуть ті, хто готовий за це платити.

І нехай ваша реклама завжди буде на висоті!

Приєднуйся до прибуткової франшизі і почни заробляти прямо зараз!

Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.