fXif8-58mZXR9hG1hp3Cu_bdzmSU5X0O.jpg

1. Робота з запереченнями яких немає.

Підготуватися до можливих заперечень, які можуть з'явиться у вашого клієнта і знайти на них відповіді - правильне рішення. Але піднімати ці питання в спілкуванні з ним не найкраща ідея ... Ви ризикуєте створити проблему на рівному місці і в підсумку втратити лід.

Як виправити: Не відпрацьовуйте заперечення яких немає, але будьте до них готові.

2. Фамільярність при першому дзвінку.

Після першого дзвінка клієнту починається боротьба за його довіру і найгірше, що тут можна зробити це почати фамільярничати з клієнтом. При знайомстві уникайте поширених кліше: "Як у вас справи?", "Як погода?" і т.д. Адже у клієнта відразу включається захисний механізм, тому що зараз йому почнуть продавати.

Як виправити: поки у вас не склалися довірчі відносини будьте доброзичливими і професійними.

3. Не чути потреби клієнта.

Часто трапляється так, що беручись вихваляти свій продукт або компанію, менеджер намагається "продавити" клієнта і не помічає як той починає нудьгувати.

Як виправити: Намалюйте клієнту картинку того, що він отримає і чому це вигідно саме йому. З'ясуйте його потреби і запропонуйте йому рішення.

4. Закриття угоди - кінець процесу?

Якщо вам такий стан речей здається логічним, то вітаємо - ви втрачаєте гроші.

Як виправити: закриття угоди має сприйматися як початок побудови довірчих відносин з наступними продажами, отриманням відгуків та рекомендацій (в кінці кінців, сарафанне радіо ніхто не відміняв).

5. Страх зазнати невдачі.

Якщо ви не впевнені в собі, то клієнт це відчуває і ніколи вам не повірить. Бути хорошим менеджером значить вірити в свій продукт. А також вміти визнавати свої помилки і не допускати їх повторення.

Як виправити: Так, помилятися неприємно, але абсолютно нормально.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.