1. Робота з запереченнями яких немає.
Підготуватися до можливих заперечень, які можуть з'явиться у вашого клієнта і знайти на них відповіді - правильне рішення. Але піднімати ці питання в спілкуванні з ним не найкраща ідея ... Ви ризикуєте створити проблему на рівному місці і в підсумку втратити лід.
Як виправити: Не відпрацьовуйте заперечення яких немає, але будьте до них готові.
2. Фамільярність при першому дзвінку.
Після першого дзвінка клієнту починається боротьба за його довіру і найгірше, що тут можна зробити це почати фамільярничати з клієнтом. При знайомстві уникайте поширених кліше: "Як у вас справи?", "Як погода?" і т.д. Адже у клієнта відразу включається захисний механізм, тому що зараз йому почнуть продавати.
Як виправити: поки у вас не склалися довірчі відносини будьте доброзичливими і професійними.
3. Не чути потреби клієнта.
Часто трапляється так, що беручись вихваляти свій продукт або компанію, менеджер намагається "продавити" клієнта і не помічає як той починає нудьгувати.
Як виправити: Намалюйте клієнту картинку того, що він отримає і чому це вигідно саме йому. З'ясуйте його потреби і запропонуйте йому рішення.
4. Закриття угоди - кінець процесу?
Якщо вам такий стан речей здається логічним, то вітаємо - ви втрачаєте гроші.
Як виправити: закриття угоди має сприйматися як початок побудови довірчих відносин з наступними продажами, отриманням відгуків та рекомендацій (в кінці кінців, сарафанне радіо ніхто не відміняв).
5. Страх зазнати невдачі.
Якщо ви не впевнені в собі, то клієнт це відчуває і ніколи вам не повірить. Бути хорошим менеджером значить вірити в свій продукт. А також вміти визнавати свої помилки і не допускати їх повторення.
Як виправити: Так, помилятися неприємно, але абсолютно нормально.
Читайте також про готовий бізнес CitySites.