Сьогодні інтернет рясніє різноманітними порадами по просуванню бізнесу, в книгах написані «універсальні дієві методи для будь-якого підприємства», та й самі ми намагаємося вигадати щось таке отаке. Завжди є те, що працює для одного бізнесу, і не працює – для іншого. Універсальної моделі роботи для всіх немає, але є інструменти, які вже відійшли в інший світ та які навряд чи колись повернуться до списку ефективних.

Тому розберемо декілька малоефективних методів розкрутки бізнесу в сучасному світі.

Сайт на конструкторі

У свій час це було вкрай популярним і досить ефективним інструментом просування. Сайти на конструкторах були доступні практично всім і приносили чималий прибуток. Однак, сьогодні користувач настільки розбещений, що подібний ресурс просто не приверне його уваги. Виглядає як економія на інтернет-ресурсі, що реально марно, оскільки онлайн маркет – один з ключових ринків, де потрібно мати шикарний дієвий інструмент – сайт, розроблений правильно, під конкретно Ваш бізнес і персоніфіковано для клієнта, тоді йому буде приємно та цікаво, а власнику – результативно.

У зв'язку з цим не варто кидатися на яскраву рекламу конструкторів сайтів і звертати увагу на гасла. Навіть якщо ви зробите сайт на платформі, то через декілька місяців захочете вже більш професійний ресурс, краще відразу робити красиво і правильно, звертаючись до фахівців у сфері створення і просування.

Витрачати гроші на контекстну рекламу, якщо про ваш продукт ніхто ні сном, ні духом.

Коли ви – стартапер, то вкладатися в контекстну рекламу або «шалене» SEO немає сенсу. Вас шукати не будуть – вас не знають. І якщо хтось розповідає, що йому дивно допомогло SEO, зовсім не означає, що для вас буде той же результат. Для початку проаналізуйте, чи знає про продукт\послугу цільова аудиторія, наскільки всі поінформовані про цю нішу, а потім вже можна просуватися вперед. Щоб не викидати гроші на вітер, почніть з поширення інформації про продукт, презентації, кампанія в соціальних медіа, а потім вже геніальне SEO. Якщо раніше від незнання на SEO-просування кидалися всі, то сьогодні воно і правда може виявитися безрезультатним. Головне – грамотний підхід!

Вкладати в рекламу «на вулицях» замість соціальних медіа

Якщо ви з «старої закалки» і звикли до листівок, білбордів, рекламі на сидіннях маршрутки, то ми скажемо, що в свій телефон ваші клієнти дивляться частіше, ніж на сидіння маршрутки. Забудь про непотрібні рекламні майданчики з минулого століття. Ми не розглядаємо унікальні випадки, де соціальні медіа неефективні, на зразок продажу компосту, хоч і тут вже можна посперечатися. Олдскул вже не працює.

Пусте «набивання» сайту ключовими словами

Ще кілька років тому можна було зустріти внизу сторінки величезний текст, де не було нічого крім десятка ключових слів. Це робилося для того, щоб підвищити релевантність сторінки. Крім того, часто приховували від очей користувача, щоб тільки пошуковий робот міг їх прочитати. Сьогодні ж, будь-який пошуковик «прочитавши» такий текст на сайті, буде вважати його спамом і може надовго відкинути на 100 сторінку пошуку. Тому уникайте подібні методи і робіть все грамотно і красиво. Сюди ж можна віднести покупку великої кількості посилань. По-перше, це порушення правил веб-майстрів, а по-друге раніше так робили всі, що погіршило цей метод до невпізнання.

Величезна кількість різного контенту

Сьогодні потрібно брати не кількістю, а якістю. Опублікувати 10 статей низької якості для індексації або тому що так потрібно – немає сенсу. Для користувача, як і для пошукової системи сьогодні важлива якість контенту, різноманітність, наявність грамотних ключових слів, картинок і смислова цінність.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.