Доброго дня.

Сьогодні розберемо 4 популярні помилки в поштових розсилках, а так само підкажемо як їх уникнути.

Персоналізація

Листи користувачам повинні завжди приходити від живої людини, а не від організації, якою б великою вона не була. Відкрийте будь-яку статтю присвячену тематиці e-mail розсилок і в кожній ви знайдете цей пункт як обов'язковий до застосування. Величезне здивування викликає те, що на просторах інтернету, практично половина компаній та інтернет-магазинів ігнорує цей пункт. У кращому випадку такі листи залишаються без уваги, в гіршому відправляються в кошик або відразу в спам.

Корисність

Не пишіть те, що самі не стали б читати. Необхідно постійно тримати це правило в голові і ніколи про нього не забувати. Турбота про читача повинна стати головною прерогативою, пишіть логічно вибудовані речення, використовуйте зрозумілі приклади, діліться цікавою інформацією про бізнес методики, цікаві книги, статті. Це допоможе не тільки зробити аудиторію лояльною до вашого продукту, але і в рази її збільшить. Не робіть вашу розсилку схожою на спам, вона не повинна майоріти спеціальними пропозиціями, акціями та знижками. Якщо ви намагаєтеся, що небудь впарити, і не несете ніякої користі клієнту, ваша розсилка - даремно витрачені гроші.

Адаптивність

Останні декілька років кількість трафіку який припадає на мобайл демонструє постійне зростання. З упевненістю можна сказати, що ця цифра буде лише рости. Сьогодні кожен другий використовує смартфон для того, щоб дізнаватися новини, спілкуватися в соціальних мережах і перевіряти пошту. Тому, перед початком розсилки ви повинні переконатися, що ваш лист однаково добре буде виглядати на всіх пристроях. Без цього зараз нікуди.

Дизайн

Лист повинен бути красивим і це факт, від якого нікуди не дітися. Можна звичайно написати крутий текст і влаштувати килимове бомбардування в надії, що хтось його таки відкриє, але навіщо покладатися на удачу, коли лист можна загорнути в шикарну обкладинку. За допомогою дизайну можна правильно розставити акценти, щоб ваш заклик до дії був логічним завершенням від читання листа. Тим більше, що з появою блокових редакторів, не обов'язково володіти навичками верстки.

Поштова розсилка - надійний спосіб налаштувати комунікацію з вашими клієнтами, сфери її застосування практично не обмежені, а віддача при мінімальних витратах, мрія будь-якого бізнесмена. Уберегти ж себе від помилок допоможуть прості поради від компанії CitySites.