CitySites це добре налагоджений механізм, який працює як годинник, завдяки якісним і надійним складовим. В основі компанії стоять професіонали своєї справи. Природно, що такий ресурс як співробітники, вимагає від нас великої уваги до рекрутингу. Сьогодні ми не будемо розповідати вам про те, наскільки це важливо, сьогодні ми поділимося з вами трьома нестандартними способами, якими користується наша компанія.

Використовуйте Google і соціальні мережі.

Напевно ви помітили, що якщо раніше роботу шукали в спеціальних газетах і в центрі зайнятості населення, то зараз лідером в цьому питанні є інтернет. Всі ми знайомі з майданчиками на кшталт work.ua або hh.ru. Кожен розміщував на них резюме про пошук співробітників або роботи, але і кожен напевно втрачав дорогоцінний час на людей або компанії, які виявлялися фальшивками. Тому завжди перевіряйте людей в пошуковій видачі, подивіться на активність і профайли в соціальних мережах, часто вони можуть сказати більше, ніж за шаблоном зроблене резюме.

Аналіз конкурентів.

Вивчіть гравців на ринку в вашому місті. Дізнайтеся плюси і мінуси, а також, які у них умови праці. Аналіз конкурентів не тільки дозволить вам бути завжди на крок попереду, але і допоможе вибудувати конкурентоспроможну пропозицію для вашого регіону. І коли це буде зроблено, можете сміливо переманювати кваліфікованих праівників.

Будьте креативними.

Людям нудно читати одноманітні пропозиції. Використання графічних складових сьогодні має величезне значення, в тому числі і для пошуку кандидатів. Нещодавно на заході присвяченому підбору персоналу, які постійно відвідує наш HR Ірина, виявилася наша реклама про вакансії інтернет-маркетолога. Звичайно її запозичили без логотипу, але ми відразу її визнали.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.