f30sd9lNstJZNrrFMx4EjJMpQsQPJzMp.jpg

Ми звикли, що є бренди товарів. Вони подобаються чи ні. Ми знаємо, який у них характер. Відразу згадаємо, якого кольору логотип і за що ми їх любимо або ненавидимо. Все залежить від комунікації і того, приймаємо ми її чи ні.

Коли людина шукає роботу, він також вибирає бренд. Бренд роботодавця. Комусь хочеться працювати у великому стабільному бізнесі, іншим перевіряти себе на міцність в стартапі. Крім професійних моментів, пов'язаних безпосередньо з займаною посадою, є такі аспекти вибору:

  1. Корпоративна культура;
  2. Особисті цінності;
  3. Соціальна відповідальність;
  4. Дружня атмосфера;
  5. Менторство і профільне навчання.

Будь-який бізнес хоче залучати до своїх лав підкованих, адекватних і цілеспрямованих працівників. Але не завжди так виходить. Це пов'язано з тим, що менеджери по персоналу намагаються просто закрити вакансію, тим самим закриваючи свої KPI (ключові показники ефективності). Для пошуку «дорогоцінних гравців» потрібна стратегія. Перше, що слід визначити, чим ви відрізняєтеся від конкурентів. Адже вас теж вибирають.

Бренд роботодавця буде складатися з гарантій і бонусів, які організація надає своїм працівникам. Якщо вона справно дотримується своїх зобов'язань, то і люди будуть намагатися добре виконувати свої. На створення позитивного образу будуть впливати:

  1. Низька плинність кадрів;
  2. Доброзичлива і поважна атмосфера в колективі;
  3. Лояльні співробітники, які рекомендують друзям компанію;
  4. Турбота про здоров'я людей: наявність медичної страховки, спортзал в офісі або оплата спортивного абонемента, покупка корисної їжі в офіс;
  5. Відмова від постійних овертаймів, грамотний менеджмент проектів і повага особистого часу;
  6. Навчання за рахунок організації, зацікавленість в зростанні і розвитку;
  7. Розважальні заходи, організація конференцій і семінарів;
  8. Брендована сувенірна продукція: футболки, горнятка, ручки, блокноти, рюкзаки, стікери, наклейки.

Взаємність – ключовий фактор у відносинах між співробітником і роботодавцем

Люди, які працюють на компанію, повинні бути зацікавленими в розвитку бізнесу. Повинні самі генерувати ідеї, організовувати робочий процес і «горіти» роботою. Чим вище мотивація, тим більше вдається зробити в підсумку в рамках бізнесу.

«Дорогоцінні гравці» відрізняються від просто хороших, постійним прагненням до розвитку. У них горять очі, вони дивляться на ситуацію в різних площинах і постійно хочуть змінювати світ на краще. Такі люди «кайфують» від роботи і готові вкладати в інших, щоб навчити.

Проводячи інтерв'ю, керівнику і рекрутеру варто звернути увагу на такі метрики:

  • Наскільки здобувач мотивований;
  • Чи готовий він брати на себе відповідальність;
  • Наскільки він орієнтований на досягнення результату або йому більше до душі процес;
  • Життєрадісність;
  • Професійні досягнення, і готовність їх підтвердити;
  • Здобувач позитивно ставиться до змін і готовий змінюватися разом з компанією.

Тривожні сигнали на інтерв'ю:

  • Кандидат каже неправду;
  • Чітко не пояснює, чому пішов з попереднього місця;
  • Не може розповісти про результати своєї діяльності;
  • Відмовляється виконувати мінімальне тестове завдання.

Таких людей краще не наймати, або, як мінімум призначити ще одне інтерв'ю з одним з ваших колег, щоб отримати ще одну думку.

Як знайти скарб?

Всі хочуть найняти в команду «дорогоцінних гравців», але не знають, як привернути їхню увагу до вакансії.

Перше, що потрібно зробити, це безперервно шукати кандидатів незалежно від того, є відкрита вакансія чи ні. Якщо весь час проводити співбесіди, то за законами воронки продажів, знайдете більше відповідних фахівців.

Друге, це просити колег рекомендувати знайомих. Даруйте за це подарунки або виплачуйте грошову винагороду, вони ж витрачають час. Такі рекомендації можуть бути дуже корисними, тим більше що ви не просто отримуєте резюме, а ще й реальний відгук.

Третє. Дбайте про дозвілля та навчання людей. Пишіть про це в блозі і на сторінках у соціальних мережах. Публікуйте в ЗМІ прес-релізи та статті про ваш трудовий процес, офіс та умови. Нехай всі знають, що ви плаваєте командою на байдарках, вчите англійську, влаштовуєте сесії обміну досвідом і дружите поза роботою. Розповідайте про корпоративні проекти, багатьох талановитих претендентів привертають цікаві нетривіальні завдання. Це може стати причиною сказати вам «так».

І не забувайте, що мало знайти скарб, потрібно вміти його не втратити. Розвивайте корпоративну культуру, поважайте і цінуйте колег.

Читайте также о готовом бизнесе CitySites тут.