Vv0VPUsNdYwSOMuUEO0bEApX9WA_UfRd.jpg

Сучасні тенденції пошуку співробітників відрізняються тим, що претендентів розглядають не просто як людей з набором певних навичок і досвіду, а як тих, хто володіє унікальними здібностями і потенціалом.

Якщо ви вирішили працювати по франшизі CitySites, перед вами гостро постане питання набору персоналу для розвитку міського порталу. І крім їхніх технічних навичок (так званих hard skills), дуже важливими є особистісні характеристики. Адже формування міцної команди - запорука швидкого і ефективного розвитку.

Оцінити такі якості з першого погляду буває непросто. Але варто звернути увагу на розвиток корисних навичок у вже сформованому колективі.

Отже, які ж характеристики ефективного співробітника?

Клієнтоорієнтованість і комунікативні навички

Для ефективного спілкування з клієнтами (і не лише) потрібно мати як здатність добре говорити, так і вміння уважно слухати співрозмовника і грамотно викладати свої думки. Велика увага приділяється також соціальному інтелекту людини (тобто його вмінню адекватно оцінювати поведінку людей і діяти відповідно до ситуації).

Особливо важливою ця якість стане для співробітників відділу продажів.

Багатозадачність та амбітність

Уміння поєднувати завдання і брати участь в декількох проектах одночасно - необхідність сучасних реалій. Якщо співробітник ініціативний, досить підкований і вміє справлятися з роботою з мінімальним стресом, то він досить ефективно зможе впоратися з цим.

Здатність до самостійного вивчення та підбору необхідної інформації, її своєчасної обробки і застосування дають можливість оптимізувати робочий процес.

Ну і звичайно ж, прагнення робити свою роботу кращою - це шлях до сталого розвитку не тільки кар'єри окремого співробітника, але і зростання добробуту фірми в цілому.

Чесність і ентузіазм

Працівник перш за все повинен бути щиро захоплений тим, чим він займається, мати високу мотивацію і позитивний настрій. І, як відомо, позитивом властиво заражати оточуючих.

А відкритість і чесність має на увазі щирість перед іншими і самим собою, дотримання найважливіших моральних принципів і вірності своїй справі.

Здатність до прийняття рішень і відповідальності

Такий навик вимагає поєднання декількох якостей: логічного мислення, емоційної врівноваженості, здатності аналізувати інформацію, робити висновки і приймати рішення на цій основі. Важливим доповненням цієї характеристики є амбітність і прагнення зробити свою роботу якнайкраще.

Самокритичність і здатність до виправлення допущених помилок

Визнавати свої недоліки, об'єктивно оцінювати свої можливості і бути налаштованим на самовдосконалення - всі ці здатності позитивно характеризують співробітника. У поєднанні з чесністю і щирістю вони роблять людину лояльним по відношенню до інших і допомагають легше знаходити спільну мову.

З цих основних якостей слідує і ряд супутніх особистісних характеристик, таких як: доброзичливість, вміння розставляти пріоритети, працювати в команді, активність, ініціативність, здатність до навчання.

У CitySites система підбору, навчання і подальшої роботи з кадрами - це одна з найважливіших складових пакету франшизи. Для навчання нових співробітників створено онлайн університет CitySites, а куратори направляють роботу франчайзі та їх співробітників.