Індустрія онлайн-бізнесу та електронної комерції зростає досить стрімко. Ця галузь економіки динамічно розвивається, навіть коли спостерігається загальний економічний спад.
Двигуном торгівлі завжди був маркетинг, а двигуном е-комерції – онлайн-маркетинг. Тут і контекстна, і медійна реклама, пошукове просування, SMM та ін. А сьогодні ми розглянемо цікаві факти і цифри про інтернет-маркетинг, які змінять ваш погляд на просування в мережі.
1. 117 млрд. доларів було зароблено компаніями FaceBook і Google два роки тому суто від реклами. Що в рази більше, ніж заробили всі інші ЗМІ разом узяті.
2. Концентрація уваги користувача на сторінці в середньому становить 8 секунд. Чим не причина збільшити швидкість завантаження сторінки?
3. Голосовий пошук набирає популярність тільки після 2017 року, понад 60% людей почали ним користуватися тільки в останні два роки.
4. Користувачі люблять відео-огляди! 4 з 5 опитаних споживачів віддають перевагу відео, а не статті.
5. Сторінки, на яких є відео-контент, дають конверсію майже 5% (проти 2,9% без неї).
6. Що стосується витрат на маркетинг, то за даними Demandmetric.com, контент-маркетинг обходиться на 60% дешевше, ніж традиційний. При цьому продукує в три рази більше лідів. Навіщо платити більше?
7. 75% бізнесменів не користується веб-аналітикою, щоб оцінити ефективність просування своєї справи.
8. А одна третина підприємців навіть приблизно не знають, які методи онлайн-маркетингу для них працюють, а які - ні.
9. Половина інтернет-маркетологів США говорять про те, що SEO - найбільш ефективний і вигідний канал просування.
10.Сьогодні більше 70% контенту споживається через смартфон.
Задумайтесь про якість мобільної версії вашого ресурсу.
11.Візуальний контент шериться в 40 разів частіше, ніж будь-який інший.
12.Є теорія (і навіть дослідження в цій галузі), що хештеги не впливають на охоплення. Але це не точно! Інстаграм постійно змінює свої алгоритми і правила, тому вчорашні дослідження можуть бути не актуальними сьогодні. Користуйтеся всім, що пропонує соц. мережа.
13.90% користувачів в Instagram молодше 35 років.
14.Відео-контент на ютуб-каналах проглядається з мобільних пристроїв набагато частіше, ніж з ПК.
15.У соціальних мережах люди проводять майже 2,5 години щодня!
16.Вгадаєте, на що компанія Coca-Cola витрачає більше грошей? На контент або телерекламу? Правильно! На контент для маркетингових цілей.
17.Тільки 30% користувачів заходять далі першої сторінки пошукової видачі в гугл.
18.Ризик зниження конверсії на 7% дає затримка завантаження сторінки всього на одну секунду.
19.Якщо магазин пропонує безкоштовну доставку, то середній чек збільшується на 30%. Чим не мотивація?
20.Більше половини користувачів, коли бачать контекстну рекламу, не знають, що це реклама.
21.Пошукове просування та email-маркетинг дають найвищий показник рентабельності повернення інвестицій (в галузі e-комерції)
Ці цифри і факти були наведені не для того, щоб вас здивувати або збити з ніг, а для того щоб показати, який потенціал має ніша, скільки можливостей ви втрачаєте і який дохід зможете мати, використовуючи інструменти сповна.
Читайте також про готовий бізнес CitySites.