Реклама стала невід'ємною частиною нашого життя. Перші згадки про неї вчені відносять ще до часів Стародавнього Єгипту: вже в той час існували письмові оголошення про продаж рабів. З появою друкарського верстата і книг почалася еволюція реклами в звичному для нас вигляді. А після винаходу телебачення і розвитку масової культури вона і зовсім перетворилася в культ.
Сьогодні корпорації витрачають колосальні бюджети на просування. А деякі рекламні кампанії стали шедевральними.
Але давайте поговоримо про цікаві факти, які вас напевно можуть здивувати.
Факт №1
При зйомках реклами будь-яких наручних годинників стрілки завжди встановлюють на 10 годин 10 хвилин або на 8 годин 20 хвилин. Це роблять з двох причин: по-перше, виставлені таким чином стрілки не перекривають назва бренду. По-друге, спостережні маркетологи помітили, що таке розташування стрілок нагадує посмішку, і налаштовує потенційних покупців на гарний настрій.
Факт №2
Вчені підрахували, що до 65 років кожна людина переглядає приблизно 2 млн. рекламних відеороликів.
Факт №3
У Сан-Паулу (Бразилія) немає зовнішньої реклами. У 2007 році в місті почалася програма по боротьбі із забрудненням. В рамках неї і було прийнято рішення позбутися від усіх вивісок і банерів.
Факт №4
Найдавнішою рекламою вчені вважають напис, висічений на кам'яному стовпі на руїнах Мемфіса (місто в Давньому Єгипті). Він створений за 500 років до нашої ери і говорить: «Тут живу я, Мінос з острова Кіпр, по милості богів наділений здатністю тлумачити сни за вельми помірну плату».
Факт №5
Найдорожчою рекламою в світі є реклама Chanel. Вона обійшлася компанії в 33 мільйони доларів, в т.ч гонорар Ніколь Кідман за зйомки в цьому ролику склав 3 мільйони.
Факт №6
Найбільш популярним розміром рекламних банерів в інтернеті вважається 468х60 пікселів. Перший банер такого розміру з'явився в онлайн-журналі Hotwired 27 жовтня 1994 року. Коли видавці розмістили всі статті, саме стільки вільного місця залишилося на сторінці для розміщення реклами.
Факт №7
Дитина дивиться по телевізору близько 40 тисяч рекламних роликів на рік (це понад 100 в день). Цікаво, що діти-актори з реклами товарів для дітей зазвичай старше своєї цільової аудиторії. Психологи вважають, що таким чином вони виступають в ролі авторитетних зразків для наслідування для малюків.
І незважаючи на те, що на думку Американської Асоціації Психологів діти до 8 років не можуть критично оцінити рекламу (тобто вважають, що вся інформація в ній правдива), більше половини опитаних в ході дослідження дітей відзначають, що покупка товарів з реклами додає їм впевненості в собі.
Факт №8
У 1900 році в США був створений перший рекламний банер, тоді ж придумали розміщувати їх уздовж центральних автомагістралей і вулиць.
Факт № 9
У 2013 році компанія Intel стала спонсором футбольного клубу «Барселона». Свій знаменитий слоган «Intel Inside» вони розмістили на внутрішній стороні майок гравців. За задумом, глядачі повинні були бачити рекламу, коли футболіст зривав з себе майку, святкуючи черговий гол.
Факт №10
На шведському телебаченні показують рекламні ролики мережі супермаркетів ICA, які об'єднані загальним сюжетом. Кожен ролик - це замальовка про життя працівників магазину гумористичного характеру. Вони виходять приблизно кожні два тижні з 2001 року. Більшість так звикли до цього міні-серіалу, що з нетерпінням чекають нових роликів і стежать за долями героїв.
Факт №11
У 2005 році британський студент Алекс Тью створив сайт milliondollarhomepage.com. Він помістив туди зображення розміром 1000 × 1000 пікселів. Будь-хто міг купити його шматок, щоб розмістити рекламу з посиланням на свій сайт. Вартість пікселів становила 1 $ за точку, і вони були розпродані менш, ніж за півроку. Алекс заробив мільйон доларів, і став першим, хто придумав продавати пікселі, його послідовникам так і не вдалося заробити на цьому великі суми.
Факт №12
Одним з яскравих прикладів вуличної реклами є реклама на тротуарі в Нью-Йорку, в якій говориться: "Звідси видно, що вам схоже пора купити нову нижню білизну".
Читайте також про готовий бізнес CitySites.