Стежити за згадками про бренд в Інтернеті перетворилося в необхідність, так як компанії активно просувають свої продукти і послуги онлайн. Це частина управління репутацією, спрямованого на формування лояльності споживачів і клієнтів. Потрібно не тільки знати, які позитивні і негативні відгуки у бренду або компанії, але і оперативно на них реагувати.
Ми підготували добірку з 10 сервісів з моніторингу згадок бренду/компанії в мережі. Існують безкоштовні і платні варіанти. Перевага безкоштовних – не потрібно виділяти на їх використання бюджет, однак їх функціонал обмежений. Платні – надають широкий спектр можливостей з відстеження та аналізу онлайн-репутації, але створюють окрему статтю витрат.
Безкоштовні сервіси
1. Google Alerts
Щоб сервіс запрацював, потрібно створити оповіщення:
- ввести фразу (назва бренду/компанії) для моніторингу;
- підібрати частоту відправки (в міру надходження, раз в день або раз на тиждень);
- вибрати джерело пошуку (блоги, новини, інтернет);
- задати мову і країну;
- встановити тип результатів (краще – усі результати);
- вказати пошту Gmail, куди будуть приходити сповіщення.
2. Яндекс.Блоги
Інструмент Yandex дозволяє шукати і переглядати результати онлайн, без відправки на пошту. Знаходити згадки в соціальних мережах, блогах і мікроблоках, крім Facebook. Для точного пошуку, потрібно вказати запит, період, регіон та інші параметри.
3. Модуль SERM від PromoPult
Сервіс PromoPult платний, але його модуль з управління репутацією доступний безкоштовно після проходження реєстрації. Модуль автоматично підбирає брендові запити і знаходить по ним сайти, але не у всій видачі, а тільки в ТОП-20 «Гугла» або «Яндекса». За допомогою кольорової шкали можна розділити позитивні, негативні і нейтральні відгуки, простежити тональність і побудувати відповідну діаграму.
4. Babkee
Сервіс надає можливість безкоштовно збирати згадки за умови попередньої реєстрації. Інструмент моніторить соціальні медіа і показує кількість повідомлень по введених ключових фразах. Дозволяє вручну розмежувати їх за тональністю, після чого – проаналізувати результати.
5. Socialmention
Англомовна платформа, виконує пошук в більш ніж в 100 соціальних мережах. Дозволяє аналізувати емоційність згадок, ключові слова, джерела, а також експортувати або отримати результати на пошту.
Платні сервіси
6. YouScan
Одна з лідируючих систем моніторингу російськомовних соціальних медіа – соцмереж, форумів, блогів, сайтів-відгуків, онлайн-ЗМІ, в тому числі Telegram. Надає потужний функціонал для глибокої аналітики. Немає обмежень на обсяги збережених і оброблюваних даних.
7. IQBuzz
Сервіс обробляє інформацію з більш ніж 10 тис. онлайн-ЗМІ і соцмереж, в тому числі для розміщення відеофайлів. Забезпечує підключення за запитами нових джерел, контроль дублюючих повідомлень, детальний пошук по історії.
8. Brand Analytics
Сервіс моніторить всі публікації в соціальних і традиційних медіа, на російських і світових інтернет-майданчиках, включаючи Telegram. Знайдені згадки система аналізує по десяткам ознак.
9. SemanticForce
Сервіс відстежує прямі і непрямі згадки в соціальних медіа та онлайн-ЗМІ (понад 250 тис. видань з 150 країн). В наявності більше десяти фільтрів пошуку і двадцяти аналітичних звітів.
10. Crimson Hexagon
Англомовна платформа від розробників з США. Моніторить згадки в соціальних медіа, включаючи зображення. Оцінює трильйони повідомлень в режимі реального часу.
Вищезазначені послуги не є вичерпним списком платних варіантів відстеження репутації компанії в Інтернеті. При виборі того чи іншого інструменту варто враховувати цілі моніторингу. Безкоштовні сервіси прості у використанні, хоч і недосконалі. Платні системи будуть корисні великим компаніям з відомими брендами, згадки про яких постійно з'являються в мережі.
Читайте також про готовий бізнес CitySites.