Стежити за згадками про бренд в Інтернеті перетворилося в необхідність, так як компанії активно просувають свої продукти і послуги онлайн. Це частина управління репутацією, спрямованого на формування лояльності споживачів і клієнтів. Потрібно не тільки знати, які позитивні і негативні відгуки у бренду або компанії, але і оперативно на них реагувати.

Ми підготували добірку з 10 сервісів з моніторингу згадок бренду/компанії в мережі. Існують безкоштовні і платні варіанти. Перевага безкоштовних – не потрібно виділяти на їх використання бюджет, однак їх функціонал обмежений. Платні – надають широкий спектр можливостей з відстеження та аналізу онлайн-репутації, але створюють окрему статтю витрат.

Безкоштовні сервіси

1. Google Alerts

Щоб сервіс запрацював, потрібно створити оповіщення:

  • ввести фразу (назва бренду/компанії) для моніторингу;
  • підібрати частоту відправки (в міру надходження, раз в день або раз на тиждень);
  • вибрати джерело пошуку (блоги, новини, інтернет);
  • задати мову і країну;
  • встановити тип результатів (краще – усі результати);
  • вказати пошту Gmail, куди будуть приходити сповіщення.

2. Яндекс.Блоги

Інструмент Yandex дозволяє шукати і переглядати результати онлайн, без відправки на пошту. Знаходити згадки в соціальних мережах, блогах і мікроблоках, крім Facebook. Для точного пошуку, потрібно вказати запит, період, регіон та інші параметри.

3. Модуль SERM від PromoPult

Сервіс PromoPult платний, але його модуль з управління репутацією доступний безкоштовно після проходження реєстрації. Модуль автоматично підбирає брендові запити і знаходить по ним сайти, але не у всій видачі, а тільки в ТОП-20 «Гугла» або «Яндекса». За допомогою кольорової шкали можна розділити позитивні, негативні і нейтральні відгуки, простежити тональність і побудувати відповідну діаграму.

4. Babkee

Сервіс надає можливість безкоштовно збирати згадки за умови попередньої реєстрації. Інструмент моніторить соціальні медіа і показує кількість повідомлень по введених ключових фразах. Дозволяє вручну розмежувати їх за тональністю, після чого – проаналізувати результати.

5. Socialmention

Англомовна платформа, виконує пошук в більш ніж в 100 соціальних мережах. Дозволяє аналізувати емоційність згадок, ключові слова, джерела, а також експортувати або отримати результати на пошту.

Платні сервіси

6. YouScan

Одна з лідируючих систем моніторингу російськомовних соціальних медіа – соцмереж, форумів, блогів, сайтів-відгуків, онлайн-ЗМІ, в тому числі Telegram. Надає потужний функціонал для глибокої аналітики. Немає обмежень на обсяги збережених і оброблюваних даних.

7. IQBuzz

Сервіс обробляє інформацію з більш ніж 10 тис. онлайн-ЗМІ і соцмереж, в тому числі для розміщення відеофайлів. Забезпечує підключення за запитами нових джерел, контроль дублюючих повідомлень, детальний пошук по історії.

8. Brand Analytics

Сервіс моніторить всі публікації в соціальних і традиційних медіа, на російських і світових інтернет-майданчиках, включаючи Telegram. Знайдені згадки система аналізує по десяткам ознак.

9. SemanticForce

Сервіс відстежує прямі і непрямі згадки в соціальних медіа та онлайн-ЗМІ (понад 250 тис. видань з 150 країн). В наявності більше десяти фільтрів пошуку і двадцяти аналітичних звітів.

10. Crimson Hexagon

Англомовна платформа від розробників з США. Моніторить згадки в соціальних медіа, включаючи зображення. Оцінює трильйони повідомлень в режимі реального часу.

Вищезазначені послуги не є вичерпним списком платних варіантів відстеження репутації компанії в Інтернеті. При виборі того чи іншого інструменту варто враховувати цілі моніторингу. Безкоштовні сервіси прості у використанні, хоч і недосконалі. Платні системи будуть корисні великим компаніям з відомими брендами, згадки про яких постійно з'являються в мережі.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.