ELC9oPrV_oWrDSb2FWr_9MGwjq4o6L-3.jpgСьогодні ми з вами поговоримо про основні правила лідогенерації, недотримання яких призводить не тільки до марної трати ресурсів, а також до розчарування у всьому процесі залучення лідів. Багато з вас, напевно, вже стикалися з послугами лід-менеджерів. Якщо ж запитати про результативність таких послуг, то більшість буде просто знизувати плечима. Саме тому поговоримо про правила, яких слід дотримуватися і про помилки, які краще не робити, щоб лідогенерація була ефективною.

1. Помилка: Нерозуміння, що таке лід спочатку

Якщо ви – клієнт, який хоче отримати більше лідів (навіть якщо уклали договір з лід-менеджером) повинні розуміти, що «Ліди» - це не просто ПІБ і контакти першого зустрічного. Це теплий, зацікавлений в продукті/ послузі контакт, який є потенційним клієнтом. Відповідно лідогенерація – це залучення зацікавлених клієнтів, які готові і можуть купити. Це потрібно розуміти кожному, хто хоче працювати з цим поняттям. Адже наше завдання – не одноразова акція, а постійна і довгострокова генерація потенційних клієнтів.

2. Правило: чітко виставляйте цілі при роботі з лідами

До того як почати впроваджувати лідогенерацію в свій бізнес, необхідно чітко знати «Навіщо?». Здається, що відповідь очевидна – збільшити прибуток. Однак, це дуже глобальна мета, потрібно ставити цілі вимірні і поступові. Наприклад, підвищити число нових клієнтів на 30%, збільшити впізнаваність бренду, розширити коло постійних споживачів і т.д. Важливо, щоб мета була одна (для початку), потім вже коли справа піде, то можна цей список розширювати.

3. Правило: вибирайте грамотного лід-менеджера, як свою другу половинку

Тільки повноцінна ідилія у відносинах замовника і менеджера може дати довгострокову і результативну співпрацю. Тут повинні виконатися декілька умов:

  • Професійна підготовка обраного фахівця
  • Адекватні вимоги замовника

Якщо одна з умов випадає, то гармонія руйнується, і один з партнерів йде шукати іншу «другу половинку».

4. Помилка: немає сторінки, що продає або вона не грамотна

Досить часто буває таке, що клікаючи на оголошення, користувач потрапляє «в нікуди», тобто на головну сайту або в соц. мережу, що власне, не дає ніякого результату. Для продажу продукту необхідно створювати окрему сторінку-вітрину. Один продукт – одна сторінка. Людина не повинна потрапляти на сторінку, де 200 найменувань. Його вибір повинен закінчуватися на моменті: залишити контакти чи ні.

А що стосується цільової сторінки, то її дизайн – це окрема розмова. Важливо пам'ятати, що там все повинно бути направлено на позбавлення клієнта від сумнівів і покупку (збір контактних даних).

5. Помилка: залишати ліди без належної уваги

Це одна з найпоширеніших помилок! Ми повинні пам'ятати, лід – це теплий контакт. Наше завдання його обігріти і довести до розуму. Для цього їх потрібно обробляти максимально швидко, а не раз на тиждень. Навіть якщо немає можливості відразу здійснити дзвінок, є можливість відправити email або повідомлення через чат-бот. Необхідно зробити це все максимально якісно:

  • Відповісти на всі питання, що цікавлять
  • Перевірити чи правильно була складена заявка
  • Надати йому максимальний сервіс при доставці
  • Зробити подаруночок, бонус

Все це приведе його до повторної купівлі, що потрібно всім бізнесменам.

6. Правило: Не копіюй! Будь оригінальним!

Не витрачайте час на «злизування» ідей конкурентів. Створюйте свої системи, оригінальні лендінги, класні тексти і т.д. Своя система лідогенераціі буде краще, навіть якщо вона створюється методом проб і помилок.

7. Правило: Вибирай хороший, якісний продукт для продажу

Продавайте ті товари і послуги, які потрібні людям. Будьте корисним.

8. Правило: Обов'язково розпишіть подальшу воронку продажів

Наше завдання створити постійний потік, щоб люди не могли уявити життя без вашого продукту, рекомендували його своїм друзям і у них не виникало думки купити альтернативу.

9. Помилка: відсутність мобільної версії

У століття смартфонів гріх не мати адаптивну цільову сторінку. Тут навіть обговорювати нічого. Цільова сторінка повинна адаптуватися під будь-який пристрій.

10. Правило: Тестуємо. Тестуємо і ще раз тестуємо!

Все аналізуємо. Продажі не йдуть? - Тестуємо. Міняємо. Продажі йдуть? Тестуємо. Вдосконалюємо. І так до нескінченності.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.