Отже, Ви стали щасливим володарем франшизи CitySites, вітаємо! Але що ж робити далі?

Всі процеси докладно описані в корпоративній літературі, яку надає компанія, додатково висвітлюються в вебінарах, за Вами закріплюється досвідчений куратор, який допомагає Вам в становленні бізнесу в вашому місті і радить, як правильніше вчинити в тій чи іншій ситуації. Більше того, Ви можете безкоштовно відвідати дводенний курс Інтенсив, який спільно проводиться Відділом розвитку компанії CitySites і філією 057.ua.

Тепер ціль № 1 - завоювати авторитет у місті та стати найвпізнаванішим міським сайтом. Тут компанія також допомагає своїм досвідом розвитку бізнесу, надає рекламну кампанію, напрацьовані і перевірені кейси та багато іншого.

Ваше завдання - реалізувати наш досвід в своєму місті, налагодити зв'язки з міською владою, комунальними службами, поліцією, медичними установами, пожежними, МНС-никами і т.д., не випускаючи з уваги і заклади дозвілля та відпочинку.

Вам потрібно заявити про Сайті міста N всьому місту і нарощувати впізнаваність, беручи участь в різних міських заходах, сприяючи локальному поліпшенню якості життя. Ще краще самостійно ініціювати різні заходи, знаходити партнерів і домовлятися про спільне проведення флешмобів, Дня юнната або Вечори поезії в міському парку.

На одному прикладі я хочу сьогодні зупинитися. Приклад того, як Сайт міста прислухається до прохань і скарг городян і сприяє вирішенню цих проблем.

Сайт міста Люберці недавно запустив спецтему, під назвою «Книга скарг», в яку редакція сайту додає новини зі скаргами від жителів міста, що десь щось зламалося, асфальт провалився, дерево впало, дитячих майданчиків не вистачає і т.д., а також редакція самостійно проводить свої розслідування з пошуку подібних «міських недоліків».

Далі редакція сайту дає рекомендації, до кого необхідно звернутися з даного питання і взагалі що робити в ситуації, що склалася.

В даному питанні головне не просто висвітлити проблему, а й сприяти в її вирішенні, адже у Вас, як у Сайту міста є всі можливості інформаційно допомогти жителям.

Так, 27 липня 2016 року у ІнфоЛюберці вийшла новина про те, що один з дитячих майданчиків не прибирають, дітям доводиться грати серед сміття і вже 28 липня дитячий майданчик було прибрано силами місцевого ЖЕКу.

Начебто дрібниця - а всім приємно. І сайт ІнфоЛюберці автоматично набирає позитивні відгуки серед жіночого населення в декреті. І в такі моменти у нас виникає почуття гордості за те, що наші партнери дійсно небайдужі до того, що відбувається у них в місті і вони не просто можуть вплинути на ситуацію, вони це роблять!

До чого це я - власники франшизи СitySites володіють не тільки бізнесом, а й унікальним інструментом, інформаційним ресурсом, який повинен бути сполучною ланкою між звичайними жителями міста і міською владою. Вам повинні довіряти, а довіру, як відомо, потрібно завоювати. Ви в силах допомагати тим, хто потребує вашої допомоги. Якщо хочете, Сайт міста N - це Бетмен, який повинен охороняти свій Готем ;)

Брати участь в житті міста можна абсолютно різними шляхами, все залежить від Вашої підприємливості та фантазії. Просто пам'ятайте, щоб стати Сайтом №1 в місті, необхідно бути максимально відкритими і об'єктивними і бути на боці справедливості. І ми Вам в цьому допоможемо. To be continued ..

Ксенія Альохіна