kKq2yjwM-DGN0WseVF5sfydHCcyevGwg.jpg

Що таке вебінар і навіщо його проводять?

Все частіше в інформаційному просторі зустрічається термін «вебінар». Можливо, інтуїтивно ми здогадуємося про його значення, але для ясності справи давайте дізнаємося точно, що ж він означає.

Будь-яка поважаюча себе компанія час від часу проводить вебінари. Про це можна прочитати рекламні оголошення, що закликають взяти участь в подібному заході. Насправді, новомодне явище - ні що інше, як добре забуте старе, тільки в з використанням сучасних технологій.

Всім, хто коли-небудь навчався або підвищував рівень кваліфікації, відоме поняття «семінар». Так ось вебінари - це і є ті самі семінари, тільки організовані в Інтернеті, в режимі «он-лайн». Особливо цінними є такі заходи для співробітників, що працюють віддалено.

Тепер взяти участь у важливих зборах можна прийняти дистанційно, не виходячи з дому чи офісу, що, погодьтеся, дуже зручно і економно з точки зору організаційних витрат.

Майстер-класи, лекції, семінари, конференції, курси, тренінги, наради і навіть рада директорів тепер проводяться в форматі вебінарів, що значно спрощує життя обом сторонам онлайн-зборів.

Основні переваги вебінарів

Розглянемо більш предметно переваги вебінарів перед аудиторними зборами:

  • На відміну від закритого приміщення, де проводиться звичайний семінар, в онлайн-просторі можна провести лекцію відразу для декількох сотень слухачів. За умови, що в учасників вебінару є доступ до Мережі, аудиторія реципієнтів може бути в рази більше за кількісним показником, ніж в стаціонарному кабінеті. Очевидні й набагато менші часові затрати на організацію і підготовку.
  • Завдяки технічним можливостям, лекторами можуть бути відразу декілька чоловік, які знаходяться в різних куточках світу! Організувати подібну лекцію в реальній площині, погодьтеся, досить проблематично і клопітливо.
  • Вебінар інтерактивний. Це не просто одностороннє прослуховування лекції, яка транслюється в Інтернеті з камер як записана заздалегідь. Завдяки зв'язку учасників семінару через веб-камери і можливості вести переписку в чаті в режимі реального часу, онлайн-семінар нітрохи не поступається живому спілкуванню аудиторії і лектора в залі.
  • Вебінар дуже зручний для лектора. На відміну від живої аудиторії, яка непередбачувана і раптова, може перебити або задати недоречне питання, під час онлайн-тренінгу така ймовірність виключається настройками. Тобто, виступаючий може фільтрувати дзвінки та повідомлення, відхиляючи небажані і приймаючи цікаві.
  • Ще одна можливість для лектора, який проводить вебінар, - видаляти порушників в офлайн без конфліктів, пояснень і зайвої витрати часу.
  • Мінімальна витратність - важлива перевага вебінарів перед аудиторними семінарами. По суті, для організації та проведення зустрічі тренерів і слухачів в Мережі потрібні тільки спеціальна програма, мобільні пристрої та Інтернет. В реальності ж організаторам доведеться взяти на себе турботи по забезпеченню обладнання, приміщень, проживання, проїзду, харчування учасників та інші нюанси.
  • Щоб зібрати людей на онлайн-конференцію, не потрібно індивідуального спілкування та запрошення кожного. Досить зробити розсилку.
  • Вебінари є інформаційним продуктом. Записавши семінар, Ви маєте на руках готовий навчальний матеріал, який можна продавати, дарувати, пропонувати в якості бонусу, рекламувати та ін.
  • Живе спілкування і реакція аудиторії вебінару дозволяє організаторам лекції миттєво протестувати затребуваність свого товару, продукції, матеріалу. З питань і зауважень аудиторії можна зрозуміти, де є недоліки і що треба доопрацювати навчальній стороні.

Виходячи з вище перерахованого, вебінар - це прекрасна можливість донести широкому колу реципієнтів необхідну інформацію, продемонструвати її наочно, прорекламувати свій товар (послугу) необмеженій кількості користувачів в живому спілкуванні.

Як провести вебінар?

Якщо Ви поставили собі за мету провести вебінар, то, швидше за все, найнеобхідніше технічне забезпечення вже є у вашому розпорядженні. Це веб-камера, колонки, навушники, мікрофон, комп'ютер або ноутбук, доступ в Інтернет. Трансляція, як правило, здійснюється через плеєр, що входить в ПЗ вашого комп'ютера. Єдине, над чим доведеться потрудитися, це вибір сервісу, за допомогою якого буде здійснюватися трансляція. Таку програму легко підібрати в Інтернеті. Головне - уважно ознайомитися з переліком властивостей сервісу, щоб вони відповідали всім вашим вимогам. Наприклад, демонстрація екрану лектора, трансляція аудіо і відео-матеріалів та інше.

З огляду на всі плюси інтерактивних лекцій, вебінари сьогодні в тренді. Це найзручніша форма навчання і ведення бізнесу.

Звичайно, як варіант можна брати до уваги аудіо та відеокурси, книги, врешті-решт, але живого спілкування з лектором ніщо не замінить. Вебінар дає можливість в режимі «питання-відповідь» миттєво уточнити неясності і вирішити всі труднощі, що виникли при освоєнні матеріалу. Не втрачати часу, а використовувати момент для залучення уваги до інформаційного продукту.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.