YdLsRuaBlecH7Jdb1UCgSt6NXzh10yRS.jpg

Реклама буває різною. Одна нав'язує непотрібні стереотипи. Інша, дуже прикрашає властивості продукту. У третій показують «нереальних» людей, які роблять безглузді речі і це виглядає відверто нерозумно. Як наслідок, не підвищує продажі, лояльність до бренду, а ще просто дратує людей.

Повністю відмовлятися від комунікації не можна. Досягненню цілі бізнесу це не сприяє. Потрібно знайти компроміс. Він полягає в тому, що реклама в звичному сенсі, «впарює» товар клієнтам, не розібравшись, потрібен він їм чи ні. Головне продати. З таким підходом практично неможливо побудувати з клієнтами довгострокові відносини.

«Пластмасові люди» в роликах

Окреме місце в «поганій» стратегії займають «пластмасові люди». Ви точно їх знаєте. У них ідеальні зуби і волосся, вони посміхаються у весь рот висловлюючи нещирість. Або лякаються «комара» більше кінця світу, продаючи «таблетки від комарів». Такі персонажі не викликають довіри і коли дивишся на них думаєш: «Серйозно? Комахи це правда так страшно? ». І ти їм не віриш. І все, ти вже не купиш ці «засоби захисту», тому що не відчуваєш такого «жаху перед маленькими істотами, що пищать».

Такі люди в роликах і принтах не сприймаються серйозно і відповідно не формують емоційного зв'язку покупця і продукту. А немає зв'язку, немає продажу. Не варто брати примітивні фотографії зі стоків. Ними користується багато компаній і в підсумку, «усміхнений хлопець» стає кур'єром, потім банкіром, а потім взагалі знаходить роботу кухаря на рекламі сайту з працевлаштування. Рекламодавці думають, що люди цього не помічають. Але це не так.

Користуватися зображеннями зі стоків можна, але при цьому намагайтеся вибрати найбільш реалістичні. У них люди не дивляться в кадр, фон на фотографіях не студійний, а «з життя», люди схожі на вас, а не на ляльок.

Потрібно відрізняться з розумом

Вирішуючи запустити рекламу, проаналізуйте:

1.Чим ваш продукт може бути дійсно корисний і кому;

2.Які проблеми ваших клієнтів він вирішує;

3.Чим продукт і компанія відрізняється від конкурентів;

4.У чому унікальність вашої пропозиції.

Не копіюйте конкурентів, не намагайтеся нав'язати і тим більше «впарити» свій продукт, не брешіть. Це основні заповіді створення «нереклами». Її ціль нести людям користь і допомагати. Компанії, які використовують таку стратегію, грають в довгу. Вони за справжні партнерські відносини зі своїми покупцями.

Уникайте формулювань типу:

  • Най- кращий, більший, відомий;
  • Інноваційний, швидко зростаючий;
  • Номер 1 в: світі, країні, місті;
  • Кращий продукт;
  • Визнаний споживачами.

Повірте, без них буде справді краще.

Яка вона, «нереклама», яка продає?

Не робіть рекламу, робіть добро і ваш продукт купуватимуть, а компанію будуть любити. У це не просто повірити з першого разу, але тут головне один раз спробувати. Покажіть людям, чим корисний ваш продукт, як він зробить їх життя комфортнішим і побачите, що до вас прийдуть самі. Адже покупцям потрібна турбота, вони це відчувають. Кожна людина хоче, щоб про неї піклувалися.

Замініть нав'язливе: «купи молоток», на доброзичливе: «допоможемо повісити картину на стіну в гостьовій кімнаті». Агресивне: «без нашого продукту настане апокаліпсис», на дбайливе: «з нами ви будете відчувати себе в безпеці». Дружіть зі своїми клієнтами, цінуєте їх час і гроші. Пропонуйте те, що їм може допомогти досягти мети. І побачите, як вони відповідатимуть вам прихильністю до бренду.

Спробуйте бути чесними, відкритими і «справжніми». Не прикрашайте свою пропозицію, але виділяйте її унікальність і користь. Не нав'язуйте, а намагайтеся допомогти. Говоріть з аудиторією на одній мові. Цінуйте клієнтів, це повернеться зростанням продажів

Читайте також про готовий бізнес CitySites.