6ZmrA5uitfl5pz_lTby4NCG7nZ3YxRbV.jpg

Останнє десятиріччя характеризується бурхливим поширенням соціальних мереж і зростанням мобільного інтернету. Змінюються вимоги до класичних інтернет-порталів, в тому числі міськихм сайтів. Вони залишаються корисними, якщо йдуть в ногу з часом і враховують тенденції розвитку інтернету.

«Всесвітня павутина» переповнена інформацією, яка не завжди правдива. На конкретний запит пошукова система видає сотні варіантів. Пошук потрібної і достовірної інформації забирає час. Актуальними стають портали, що дозволяють користувачеві швидко і легко знайти потрібну інформацію. Одні з таких – міські сайти.

Чому міські сайти корисні?

Вони забезпечують жителів міст необхідною інформацією різнобічного характеру. Її концентрація в одному місці – безперечна перевага міських порталів.

Вони охоплюють всі сфери міського життя:

  • свіжі новини;
  • анонси та звіти заходів;
  • довідники підприємств і держустанов;
  • приватні оголошення;
  • місця дозвілля і т. Д.

Ще один плюс для користувача – це можливість комунікувати з іншими жителями міста через портал. Міські сайти дозволяють залишати коментарі до новин та інших публікацій. Кожен бажаючий може висловити свою думку на ту чи іншу тему. Таким чином, портал міста формує навколо себе співтовариство його жителів.

Як стати популярним?

В інтернеті панує висока конкуренція за увагу аудиторії. Міські сайти конкурують за користувачів як між собою, так і з іншими соціальними медіа, онлайн-ЗМІ і базами даних. Ми відібрали 5 основних рекомендацій, які допоможуть міському порталу завоювати і зберегти популярність.

  1. Орієнтуватися на місцеву аудиторію. Портал зобов'язаний надавати контент з урахуванням потреб місцевих жителів. Добре з таким завданням справляються спецпроекти, які висвітлюють важливі або цікаві на даний період часу теми.
  2. Створити зручний інтерфейс сайту, його мобільної версії і мобільних додатків. Необхідний привабливий дизайн і зрозуміла структура з максимальною різноманітністю контенту (статті, фото-, відеоматеріали). У той же час не варто допускати перевантаженості порталу інформацією.
  3. Постійно оновлювати контент. Нові новини, публікації повинні бути не тільки корисними, а й виходити в люди вчасно і з певною частотою. У різних видів контенту – своя оптимальна періодичність.
  4. Безкоштовно надавати мобільний додаток міста. Він призначений для установки на смартфони та планшети і повністю відображає функціонал порталу.
  5. Активно вести сторінки порталу в соціальних мережах з метою просування основного сайту і залучення додаткової аудиторії.

Як приклад

Один з показових прикладів успішних міських сайтів – це мережа CitySites, яка розвиває міські портали в Україні, Росії, Білорусії, Казахстані, Литві та інших країнах. В Україні вона є лідером свого сегменту ринку. Протягом 2016-2017 рр. зростання мережі CitySites склало більше 30%. За підсумками минулого року бренд був присутній в 116 містах світу і продовжує розширювати географію, в тому числі за рахунок франчайзингу.

Головною запорукою успіху кожного міського порталу CitySites виступає ефективна бізнес-модель, яка грунтується на:

  1. якісній журналістиці;
  2. зручній платформі – сайт і мобільний додаток;
  3. продуманої рекламної політики.

Нижче наведені статистичні дані за 2017 рік щодо всієї мережі CitySites, що підтверджують її динамічний розвиток:

  • опубліковано більше 370 000 новин на сайтах;
  • розміщено майже 580 000 приватних оголошень;
  • додано майже 155 000 нових підприємств в довідники;
  • здійснено понад 185 млн. візитів на сайти.

Успішні проекти компанії CitySites доводять перспективність сегмента міських порталів. Працююча бізнес-модель, орієнтація на інтереси цільової аудиторії і гнучка тактика просування – ось ті чинники, що забезпечують розвиток міських сайтів в наші дні.