Emoji вже стали звичними для людей і активно застосовуються в повсякденному спілкуванні. Ми все частіше пишемо повідомлення, ніж дзвонимо або спілкуємося особисто. Але бажання висловити співрозмовнику свої емоції нікуди не пропало. Тут на допомогу приходять смайлики, які допомагають нам виразити свої почуття, коли інша людина не бачить нашу реакцію на події і не може почути її в інтонації.
Смайли яскраві, милі та інтуїтивно зрозумілі. Візуально ми сприймаємо повідомлення краще, ніж якщо вони «закодовані» в текст. Застосування спеціальних символів логічно і виправдано для міленіалів і людей, які дотримуються неформального стилю в спілкуванні.
Багато компаній прагнуть до того, щоб говорити зі своїми клієнтами на одній мові. Вони вибирають відповідний tone of voice і визначають архетип, близький покупцям. Це і призвело до думки стати «простішим» в спілкуванні і використовувати емоджі поряд з текстовими зверненнями.
Є загальні правила, які потрібно враховувати, якщо ви вирішили застосовувати emoji:
- Якщо картинка схожа на якусь частину людського тіла, її краще виключити зовсім, щоб уникнути неправильного тлумачення;
- Бризки води та іншої рідини теж сприймаються неоднозначно – не ризикуйте;
- Банани, персики і полуницю залиште для кулінарних порталів, там їм саме місце;
- Не вставляйте негативні емоції, їх і так достатньо у ваших покупців, будьте позитивними;
- Не потрібно вставляти відразу всі можливі варіанти смайликів – вийде «масло масляне»;
- Перевіряйте значення зображень в emojipedia.org.
«За»
Ряд досліджень, проведених тестовим шляхом, показав, що помірне і доречне використання емоджі в темах листів і промо-текстах підвищує конверсію і інші показники залученості на 5-30% в залежності від галузі та специфіки бізнесу. Конверсія при цьому підвищується до 10%, що дуже не погано.
Відповідні смайли будуть доречними в розсилках роздрібних торгових кампаній, щоб виділити свою тему листа на тлі решти маси листів. Особливо добре спрацює, якщо ви підберете ідеальну візуалізацію, типу «літачка», для пропозиції з продажу авіатурів або «кішечку» для реклами грумінг салону. А «червона сукня» точно приверне більше уваги до акції магазину одягу, ніж сухий текст.
Імениті бренди створюють свої власні «відзнаки», які допомагають підвищувати лояльність їх покупців. Є вдалі приклади, коли всього лише один символ зможе замінити цілий рядок тексту і буде виглядати крутіше і емоційніше. Однак не варто забувати про те, що крім смайликів для досягнення хороших конверсій важливі також тема листа і релевантність інформації.
«Проти»
Наважуючись використовувати в своїй комунікації візуальні елементи, пам'ятайте, що вони не доречні в «серйозних» ділових пропозиціях. Де раціональний вибір переважає над емоційним. Якщо ваша організація займається інвестиційним бізнесом, працює з корпоративним сектором клієнтів або надає специфічні послуги (наприклад, ритуальні) гумор тут не потрібен, також як і графічні значки.
Спеціальні символи привернуть увагу «дорослих» людей, старше 55 років, але навряд чи їм сподобаються. Швидше вони вважатимуть таку подачу інформації моветоном. Пам'ятайте про це, якщо працюєте в аптеці і розробляєте рекламу для пенсіонерів. «Зелена мордочка з висунутим язиком, на якому намальований долар» швидше буде асоціюватися з чимось неприємним, ніж з вигідною ціновою пропозицією.
Подумайте, як спілкуються ваші клієнти, часто вони в діловому листуванні вставляють неформальні знаки. Це допоможе визначитися, чи доречні для вашого бізнесу емоджі в рекламному зверненні і email-розсилці.
Резюмуючи, варто відзначити, що більшість людей позитивно ставиться до нестандартних інформаційних повідомлень. У величезному потоці листів простіше вловити суть «зачепившись» очима за звичну піктограму, ніж читати звернення з кількох слів. Будьте лаконічними та емоційними в міру
Приєднуйся до прибуткової франшизі і почни заробляти прямо зараз!
Читайте також про готовий бізнес CitySites.