JvuV3JydZ3Fwq8YyohbtE6ic2bIOkoOL.jpg

Власників франшизи нерідко мучить питання: навіщо стільки сил і засобів витрачати на якісне текстове наповнення сайту? Чому б просто не копіювати вже готові тексти з інших ресурсів і не постити їх без зайвих проблем, створюючи активність і різноманітність на порталі?

Важливо усвідомити, що ваш сайт - це ваше обличчя, ваша репутація, ваша марка, ваш бренд. А про яку репутацію може йтися, якщо ваш контент запозичений? Адже текст – це не просто красива обкладинка для вашого бізнес-продукту. Це його повноцінна складова, що продає. Крім цього, неунікальний контент у видачі пошукових систем жорстко песимізується. Тому до контенту варто ставитися більш, ніж серйозно.

Загальні аргументи

Якщо сайт - ваш бізнес-проект, то контент - інструмент реклами, складова загальної ідеї, ваш знак якості. Ви створюєте новини, продаєте інформацію, а значить, як і будь-який інший продукт, ваша інформація повинна бути ексклюзивною, особливою, унікальною, щоб привернути споживача.

Унікальність постів - аргумент на користь вашого товару серед безлічі подібних.

Крім того, що списаний з інших джерел, матеріал негативно відіб'ється на вашому іміджі, підірве ваш авторитет в очах клієнтів, є і технічний момент в підтримку унікальності текстів.

Справа в тому, що пошукові системи дуже прискіпливі до ресурсів і до їхнього текстового наповнення. Ці системи висувають ряд вимог до сайтів, які беруть участь в запитах користувачів. Крім того, вас можуть просто розмістити в хвості пошуку. Якщо портал буде наповнений чужими текстами, що система неодмінно визначить, з великою часткою ймовірності так і станеться. А для вашого бізнесу - це крах.

Крім усього іншого, не варто забувати про переслідування плагіату на законному рівні. Захист авторських прав ще ніхто не відміняв. Якщо матеріал береться з чужого сайту, потрібно обов'язково ставити посилання на першоджерело (хоча деякі ресурси не допускають копіювання без письмового дозволу редакції сайту).

Унікальність важлива в просуванні сайту

Ваш сайт є унікальним продуктом: зі своїм логотипом, назвою, стилем. Тому контент як продовження загальної концепції проекту повинен також відображати ексклюзивність продукту, підтверджувати оригінальність товару. Якщо ви прагнете зайняти гідну нішу в медіа-сегменті ринку інформаційних послуг, то прагнете, щоб матеріали сайту були написані виключно під ваш формат, з використанням відмінних рис вашого порталу, з підтвердженням ексклюзивності продукту. Ви повинні постійно ідентифікувати свій товар, вживаючи ключові слова, фрази, теми, нагадуючи про себе. Постійно підтверджуйте своє авторство, даючи зрозуміти, що саме ваш сайт - першоджерело, а не послідовник.

Яскравим прикладом такої політики може служити, власне, наш блог. Ми даємо гарантію, що всі наші матеріали унікальні. Це означає, що вони написані не просто з урахуванням цензури пошукових систем, а професійними авторами, суто для блогу, по конкретній тематиці, з урахуванням інтересів нашої цільової аудиторії. Наші статті - першоджерело, і ми не боїмося, що хтось із наших клієнтів викриє нас в плагіаті або знайде на інших ресурсах ідентичний матеріал.

Звичайно, для написання такого роду унікального контенту вам знадобляться послуги не рерайтера, а практикуючого журналіста. Про це ми вже говорили раніше в попередніх матеріалах. Яким би якісним не був рерайт, він все одно не дасть вам стовідсоткового авторства та ексклюзиву. Плюс до цього, рерайтер не може гарантувати оперативності подачі новини і, тим більше, особистої участі в подіях, про які розповідає ваш сайт.

Ваші новини повинні переконати читачів, що ви заслуговуєте довіри, ви професіонали своєї справи, вас читають, вам довіряють, а значить, вам можна довірити і свою рекламу.

За великим рахунком, ви продаєте не новини, а пропозицію клієнтам використовувати саме ваш ресурс як рекламний майданчик, як авторитетний носій інформації.

Для цього необхідно продемонструвати свою читабельність, затребуваність, популярність серед користувачів. А це вже досягається шляхом осмислених текстів, проблемних матеріалів, які відповідають інтересам цільової аудиторії сайту. Якістю контенту ви повинні завоювати увагу і клієнтів, і читачів, ставши для тих й інших затребуваним, потрібним і дієвим.

Таким чином, ми прийшли до висновку, що запорукою успіху вашого ресурсу є якість і унікальність його текстового наповнення. А ось де і як знайти професійного копірайтера для створення оригінального контенту - це вже інша історія, про яку ми поговоримо в наступних наших матеріалах.

Як захистити свої оригінальні тексти від копіювання?

Ваша порядність однозначно не гарантує того ж з боку ваших конкурентів. На сьогодні проблему крадіжок текстів можна вирішувати різними способами:

  • Зробити захист від копіювання на рівні блокування виділення мишкою

Безумовно, цей варіант здається досить привабливим. Сьогодні на сторінку можна прикріпити спеціальний скрипт, який банально не дасть виділити текст. Але це однозначно буде доставляти незручностей не тільки конкурентам, а й вам самим. І для коротких матеріалів не надто спрацює (бо можна швидко передрукувати).

  • Додавання фрази

Після копіювання тексту в буфер обміну додатково доповнюється фразою з адресою Вашого сайту. Популярний спосіб в рунеті, який на наш погляд однозначно неефективний. Видалити декілька рядків займе декілька секунд.

  • Індексація пошуковим роботом Вашого тексту швидше, ніж на сайті конкурентів

Це те, чому потрібно приділяти увагу. Якщо робот побачив текст на Вашому сайті швидше, ніж у конкурента, вважайте, що це Ваша перемога. Причому заслужена – адже ви автор.

Як прискорити індексацію текстів?

Найбільш простий та ефективний спосіб це - публікація посилання на новину відразу у всіх Ваших соціальних мережах. Там боти активно ходять посиланнями. Приділіть увагу всім соціальним мережам відразу: це збільшує ймовірність практично миттєвої індексації. Якщо група розвивається тільки ВКонтакте і Одноклассниках, потрудіться опублікувати посилання в Twitter, Facebook і Google+.

Щоб додатково захистити тексти, додайте їх через панель вебмастера в Яндекс в пункті «Оригінальні тексти», а також як свою публікацію в акаунті Google+.

Чи стикалися Ви з проблемою крадіжки Вашого контенту? Напишіть про це в коментарях.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.