gegvpV_vUtcEJQwlKRonNKVA6ngtCKUJ.jpg

З – Здоров'я співробітників

Люди, які добре себе почувають, краще працюють. Вони продуктивніше, швидше думають і більше встигають в порівнянні зі своїми колегами, які страждають нездужанням. Від чого ж виникає погане самопочуття і як з ним боротися в умовах сучасних офісів:

1. Сидяча робота – ворог номер один для хребта і друг набряклих ніг.

2. Привабливе блакитне світло монітора стомлює очі, і викликає сухість.

3. Відсутність достатньої кількості денного світла підвищує стомлюваність.

4. Снеки, солодощі і тонізуючі напої у великій кількості шкодять шлунку.

5. Хворі застудою колеги, які заражають оточуючих.

6. Недоброзичливі відносини в колективі, моральний тиск на підлеглих з боку керівників.

Всі ці фактори впливають на якість виконаної роботи не в кращу сторону. Але, є і хороші новини, їх досить просто нівелювати і створити комфортний «здоровий офіс».

О – Оцінка рівня комфорту

Перше, з чого варто почати, оцініть за десятибальною шкалою умови, в яких працюють ваші співробітники. Нижче ми наводимо список параметрів, з яких можна почати оцінювання. Доповнюйте його, якщо вам це знадобиться:

1. Керівники відкрито заохочують короткі перерви під час роботи.

2. Є окрема кімната для відпочинку, в якій люди можуть розім'ятися або виконати легкі фізичні вправи.

3. Кімнати досить світлі з великими вікнами. На столах і підвіконнях стоять живі рослини.

4. Компанія пригощає фруктами, овочами, горіхами. Забезпечує питною водою, зеленим чаєм в достатніх кількостях.

5. У штаті працює прибиральниця, яка кілька разів на тиждень робить вологе прибирання і протирає пил.

6. Кімнати оснащені системою очищення і кондиціонування повітря, кілька разів на день обов'язково відкриваються вікна, щоб провітрити.

7. Співробітникам пропонують оплачувані лікарняні, дозволяють працювати вдома в разі, якщо «прихворів».

8. Відносини в колективі дружні, немає місця образам, моральному тиску.

9. Дотриманий баланс між робочим днем і часом відпочинку, немає системних перепрацювань і роботи без вихідних на постійній основі.

10. Співробітники виглядають веселими, виконують роботу вчасно, пропонують нові ідеї.

Після того, як ви провели первинну оцінку і з'ясували, в якому ж з пунктів у вас є недоліки пора перейти до поліпшення ситуації.

Ж - Жити і працювати з радістю

Термін ЗСЖ розшифровується, як здоровий спосіб життя. Щоб досягти «дзену» в цій справі, потрібно виконувати прості правила:

1. Сидіти за столом рівно, не сутулитися.

2. Робити перерву в роботі щогодини приблизно на п'ять хвилин. Можна пройтися по коридору або просто постояти, подивитися у вікно, відволіктися від монітора.

3. Провітрювати мінімум три рази на день, а краще при потребі.

4. Пити не менше п'яти горнят води в день, так відновлюється водний баланс в організмі і поліпшується самопочуття. Не пити багато кави і міцного чаю.

5. Робити прості фізичні вправи: нахили головою в сторони, присідання, розминку кистей і стоп. Струшування рук і ніг, повороти тіла в сторону, щоб потягнути м'язи спини.

6. Виходити на вулицю кілька разів на день на п'ять-сім хвилин і довше. Частину обідньої перерви корисно витрачати на прогулянки на свіжому повітрі.

7. Не їсти багато солодкого і солоного. Віддавати перевагу фруктам, овочам і йогуртам в якості перекусу. Повноцінно їсти в обід, але не переїдати.

8. По-дружньому спілкуватися з колегами, суперечки вирішувати конструктивно, без особистих образ. Допомагати новеньким освоїтися. Посміхатися і радіти досягненням інших.

9. Якщо захворіли, краще посидіти вдома пару днів, так і хвороба швидше пройде і сил буде більше.

Керівникам, які хочуть заощадити гроші на лікарняних і простоях в роботі, слід вибирати просторі офіси з великими вікнами, піклуватися про чистоту і затишок. Ставити реальні досяжні завдання, приділяти підлеглим час, допомагати у вирішенні складних ситуацій, бути чуйними і співчутливими.

Заохочуйте підлеглих займатися спортом, їздити на роботу на велосипеді і відмовлятися від шкідливих звичок. Для цього можна обладнати велостоянку або видавати бонусні апельсини тим, хто пообіцяє не курити

Читайте також про то, як купити готовий бізнес CitySites.

Приєднуйся до прибуткової франшизі і почни заробляти прямо зараз!