py5DiDJlYhdYdLk_GdrI_ox28dco9AaP.jpg

В першу чергу повинна бути світла голова і організм, повний сил. Адже якщо ти не виспишся, будеш після тривалого до ночі Дня Народження, то менеджеру буде важко бути весь день у доброму настрої, виспаним і повним сил.

Також, дуже вагому і значиму роль відіграє заняття спортом і правильне харчування - це додає додаткових сил і більше енергії.

Посмішка та гарний настрій

По телефону настрій відчувається моментально, і якщо ви без нього, то краще взагалі не вести переговори тому, що людина може це відчути і угода зірветься. До слова кажучи, є невеликий відсоток менеджерів, які можуть в собі перебороти негатив і "натягнути" посмішку, але таких дуже і дуже мало, які це зможуть зробити непомітно для інших.

Чіткість у вираженні думок

Обов'язково потрібно бути послідовним у вираженні своїх думок. Якщо у вашій голові каша, то в голові клієнта ви зробите ще більший каламбур, і він нічого не зрозуміє. Тому дуже важливо все розкладати по поличках в голові у клієнта.

Знання продукту

Без знання свого продукту можна навіть не починати переговори. Обов'язково потрібно знати всі ваші плюси і мінуси. І, звичайно ж, потрібно робити акцент і упор на ваші плюси, виставляючи їх у найкращому світлі.

Знання конкурентного ринку

Це також важливий фактор. В ідеалі потрібно знати не тільки основних і стратегічних конкурентів на своєму ринку, але і те, що вони пропонують, за якою ціною, які максимальні знижки дають. Попереджений значить озброєний!

Домінування в переговорах

Дуже важливо вести клієнта, а не щоб він вів вас. Спочатку потрібно показати те, що ви професіонал у своїй справі і чітко розумієте, що говорите. Тобто дати клієнту розуміння того, що він має справу з людиною, яка ас у своїй справі, і він вам може спокійно довіряти. Можна використовувати якісь складні терміни (CTR, CPC, Google Analytics та ін.), І якщо клієнт про них мало знає, то він зрозуміє, що ви говорите на мові професіонала, яку він може і не знати.

Нестандартна обробка заперечень

Обробити заперечення - це не обов'язково відповісти по книзі або за сценарієм. Будь-яке заперечення можна перевести на позитивний лад, жартома або на іншу тему - тут вже фантазія менеджера.

Переговори у дусі «не як у всіх»

Те ж саме стосується формату самих переговорів. Коли ви спілкуєтеся нестандартно, то клієнт відразу це відчуває, і перемикається з режиму "зомбі" і стандартних фраз, типу "відправте нам свою КП" на більш продуктивну розмову.

Залізні аргументи

Повинні бути залізні аргументи як для продажу своїх послуг, так і для обробки заперечень. Повинно бути все в форматі "сказав як відрізав". :)

Ці аргументи можна пропрацювати перед дзвінком або зустріччю з клієнтом, зробивши аналіз його бізнесу і профілю діяльності.

Вдало підібраний час для переговорів

Всі говорять, що травневі свята - не найвдаліший період для дзвінків і переговорів. Але ніхто не замислюється про те, що саме в цей період найменша конкуренція, найменша кількість вхідних дзвінків клієнту і найдобріші секретарі та директора. Те ж саме стосується ранкового часу (8-10 ранку) і вечірнього (після 18).

Читайте також про готовий бізнес CitySites.