nIAwE1gUSM0ONnFIZ4khqpXu8AARO8Bx.jpg

Сьогодні ми поговоримо про делікатні ситуації, коли вичерпуються, здавалося б, всі можливі теми для новин, і у контент-менеджера настає творча криза. Що робити в такому випадку і як гідно подолати смугу інформаційного затишшя?

Тема відсутності новин особливо актуальна після тривалих свят як, наприклад, зараз, після Нового року і Різдва. Затяжні вихідні дні, безсумнівно, накладають відбиток на активність прес-служб та інших джерел інформації для Вашого сайту. І Ви стикаєтеся з неприємною ситуацією, коли буквально нічим оновлювати контент, і портал ризикує залишитися без свіжих публікацій.

Про що писати в період інформаційного затишшя?

Насправді, досвідчені журналісти підтвердять мої слова, що не буває такого, щоб не було новин. І навіть якщо Ви живете в маленькому провінційному містечку, завжди знайдеться, про що написати і що висвітлити на віртуальних сторінках Вашого ЗМІ.

Але до ситуації відсутності новин потрібно готуватися заздалегідь, тобто постійно тримати очі і вуха відкритими, вміти розглянути інформаційний привід на перспективу.

Джерела оновлень новин в період інформаційного затишшя

1. Заготовки

У звичному потоці інформації завжди зустрічаються події з області «що не скисає», тобто такі, які є актуальними протягом тривалого періоду часу. Ось їх то й потрібно відкладати в спеціальну скриньку резервних новин спеціально для сезону затишшя, коли вони можуть стати в нагоді, щоб оживити Вашу новинну стрічку.

2. Анонси

У купі прес-релізів, які Вам надсилають розсилки, обов'язково знайдуться анонси заходів. Вивчіть уважно дати. Там, напевно, будуть числа передбачуваного інформаційного безриб'я. Не поспішайте відправляти такі анонси у відпрацювання. Відкладіть їх в резерв. А в потрібний день вміло обіграйте і піднесіть анонс як актуальну новину, розбавивши парою-трійкою пропозицій.

3. Екстрені служби

Навіть у свята і вихідні завжди на варті наші доблесні служби: МНС, МВС, швидка та ЖКГ. Це ваші вірні товариші в справі видобутку інформаційних фактів місцевого масштабу. Не буває такого, щоб за день в місті нічого не сталося по їхніх частинах. Обов'язково хтось затриманий, хтось госпіталізований, хтось звернувся зі скаргою. Такі реалії нашого життя. І Ви маєте право використовувати цю тенденцію в своїх інтересах. Запросіть зведення, дізнайтеся деякі подробиці цікавих випадків і публікуйте новини з перших джерел, як то кажуть.

Після свят тема, як відсвяткувало місто, скільки сміття вивезли комунальники, скільки спиртного випито, скільки салютів запущено та інші нюанси - золота жила для інформаційників. Напружтеся і Ви. У маленьких містечках такі факти особливо легко зібрати, тому що всі служби тісно пов'язані один з одним і довго шукати джерела не доведеться.

4. Календар

Ще один секрет пошуку тем для контенту - це календарні свята і пам'ятні дати. Слава Богу, в Мережі сьогодні повно календарів подій на кожен день. Повірте, ще не було дня, щоб кілька років тому що-небудь не винайшли, щоб не сталося якоїсь історичної події, хтось не народився з знаменитостей або десь не святкували якесь символічне свято обіймів, поцілунків, захисту морських котиків та інших тематичних дат. Прив'язавшись до будь-якого такого приводу, обігравши факти і адаптувавши текст під реалії місцевого формату, можна створювати майже ексклюзивний контент, який, до слова, завжди з цікавістю читається користувачами і поститься в Мережі.

5. Архів

На сайті не дарма є архів публікацій. А знаєте чому? Повернувшись до однієї з них, можна створити ще один матеріал, так би мовити «по слідах». Припустимо, в цей день рік тому відкрили притулок для тварин. Чим Вам не привід повернутися до теми, продзвонити заклад, дізнатися як йдуть справи сьогодні, чим вони живуть, які проблеми долають та інші деталі? Обіграйте факт і створюйте свіжий контент з підказкою з минулого.

6. Статистика і опитування

Дуже виручають в моменти затишшя соціологічні опитування або статистичні дані. Обов'язково збирайте і зберігайте таку інформацію. Вона може послужити відмінним матеріалом для публікацій в «голодні» дні. Головне - смачно подати цю страву, і вона обов'язково піде на «ура»!

7. Інформатори з Мережі

У попередніх постах ми неодноразово акцентували увагу на важливості зворотного зв'язку з читачами. І в нашому випадку саме підписники можуть допомогти Вам з пошуком теми. Чим? - Своїми коментарями. Перегляньте повідомлення користувачів, почитайте їх обговорення. Найчастіше в подібних листування проскакують інформаційні приводи, за які можна зачепитися. Мережа тим і хороша, що інформація, особливо в межах маленького містечка, поширюється дуже швидко. Наприклад, десь на околиці загорівся сміттєвий полігон, або десь сталося ДТП, в якомусь районі вимкнули світло, прислали непомірно високі платіжки й інші сигнали від Ваших безпосередніх інформаторів. Не нехтуйте спілкуванням з підписниками - вони чудове джерело місцевих новин. Ваша справа - тільки обробити отриману інформацію і подати під потрібним «соусом».

До слова, інформацію від користувачів Мережі можна черпати не лише на сторінках власного видання. До ваших послуг - міські форуми, чати, спільноти в Інтернеті. Спостерігайте, моніторте, тримайте вуха гостро, і у Вас не буде нестачі в темах для публікацій.

8. Коло особистих знайомих

Для пошуку інформації також підійдуть і Ваші особисті контакти. Кожен Ваш знайомий крутиться в певному професійному колі або пов'язаний з цікавою діяльністю, де теж повно приводів для новин. Потрібно тільки вміти слухати і чути, щоб не упустити вдалий момент ексклюзивного матеріалу.

Говорячи про екстрені служби, ми забули згадати ще одні постійно діючі - вокзали, аеропорти, причали, готелі. Скасування або затримка якогось рейсу або прибуття в місто важливого гостя - теж відмінний інформаційний привід для Вашого «безрибного» контенту. А головне - це завжди актуально і корисно людям.

Як бачите, варіантів, де взяти інформацію і теми, про що писати - маса! Головне - не втрачати пильності, бути прозорливим, спостережливим і не забувати користуватися фантазією. Життя не статичне, а значить, контент у Вас буде завжди

Читайте також про готовий бізнес CitySites.