Брак часу – одна з головних причин, через яку власники бізнесів відкладають ідею відкриття додаткового бізнесу. Завжди є завдання «важливіші», список яких невичерпний. Ви впевнені, що через 2-3 місяці вільного часу стане більше, але цього не відбувається.
Виходить замкнуте коло з робочих завдань, вийти з якого вдається далеко не всім. Цей матеріал покликаний дати прості і дієві рекомендації щодо оптимізації робочого процесу, які допоможуть виділити час на відкриття ще одного бізнесу.
Крок 1: планування
Все починається з ідеї. Не важливо, який додатковий бізнес ви бажаєте відкрити, важливо окреслити в голові те, що для цього потрібно. Скільки грошей інвестувати? Як багато потрібно працювати? Скільки людей потрібно для роботи? Ну і найголовніше – чим володієте в даний момент?
Поширена практика для відкриття ще одного бізнесу – придбати франшизу. Наявність досвідченого партнера, який вже зробив помилки до вас, допоможе заощадити масу часу.
Пошук інвестицій
Швидше за все, скільки буде потрібно грошей вже відомо. Якщо необхідних коштів немає – подбайте про те, щоб знайти співінвесторів, забезпечити собі вигідну позику або збільшити прибуток ведучого бізнесу. У будь-якому випадку, пошук інвестицій відніме у вас час.
Персонал
Подумайте, кого з існуючого штату співробітників можна залучити до нового проекту. Оцініть ризики (наприклад, чи не збирається хтось із ключових співробітників-жінок піти в декрет?), ну і запитайте особисто при необхідності.
Складіть список завдань
Напевно, щоб з головою піти в новий проект доведеться завершити втілення деяких ідей в основному. Позначте, що потрібно зробити обов'язково, а що ні.
Поставте дедлайн
Згадайте, як хаотично доробляються основні завдання перед відпусткою. Щось подібне потрібно зробити штучно для себе. Прорахуйте, скільки часу необхідно, щоб завершити найважливіші справи і виберіть дату. Непоганим кроком буде повідомити своїх бізнес-партнерів про це, щоб не втрачати стимул зробити все вчасно. Зобов'язання можуть підігнати вас.
Крок 2: підготовка
Після планування, приступайте до реалізації своїх ідей.
Делегуйте
Позначивши обсяг роботи, в першу чергу, по можливості, делегуйте максимум завдань на підлеглих. Так, доведеться виділити час на навчання, проте в майбутньому ваш основний бізнес буде працювати автономніше. До слова, не забудьте подбати про умови праці: ключові співробітники повинні бути задоволені своєю роботою, а також заробітною платою. Розцінювати це як інвестиції в самостійну роботу бізнесу і мінімізацію ризиків по догляду важливих фахівців.
Перегляньте свій робочий графік
Працюєте не в повну силу? Можливо, доведеться приділяти завданням на декілька годин в день більше, ніж зазвичай.
Продовжуйте збирати гроші для інвестування
Якщо це необхідно. Дорогі покупки, відпочинок за кордоном та інші великі витрати, можливо, необхідно буде обмежити.
Заводьте знайомства
Нові бізнес-партнери, інвестори зможуть допомогти в майбутньому збільшити ваш особистий дохід в рази. Спілкування – ключ до успішного бізнесу.
Розкажіть про плани оточуючим
Банальна порада з психології, але все ж має місце бути. Подумайте, як ніяково буде виправдовуватися, якщо ви не зробите нічого із запланованого.
Пріоритети
Згадайте правило Парето. Ваша мета – вибирати тільки ті завдання, які дають максимальний результат. Пам'ятайте про це, розбираючи вранці в голові список майбутніх справ. Пріоритети – наше все.
Не залучайте родичів
Навіть якщо вони про це просять. Зараз вам потрібно вичавити максимум з усього колективу і самого себе. Беручи до штату родича, ви втрачаєте важіль тиску на людину.
Відпочинок
Постійно перепрацьовувати понад 2 години в день, працювати у вихідні, не спілкуватися з сім'єю – погані ідеї. А ось відмовитися від комп'ютера на вихідні, регулярно приділяти час рідним і близьким, влаштовувати прогулянки на свіжому повітрі – те, що потрібно. Успішні бізнесмени кажуть, що черпають силу у своїй родині. Це те, що змушує старанно працювати. Завдяки сім’ї, прикладені зусилля знаходять сенс.
Джерелом енергії також може стати тренажерний зал та інші заняття спортом. Ви піддаєте організм перевантаженням, не варто нехтувати здоров'ям.
Крок 3: реалізація
Ціль досягнуто! Новий бізнес набирає обертів. У цей момент вашу увагу сфокусовано на нових завданнях.
Наша єдина порада буде лише не забувати перевіряти стан справ і в основному бізнесі. Дивіться на результати в цифрах, оцінюйте ефективність співробітників в KPI.
Сподіваємося, цей матеріал був для вас корисним.