fVIamDMapFTWBpX6dl8rKcH4toPtwtkm.jpg

Для мережі міських сайтів СitySites персонал – головний актив, що забезпечує її майбутнє зростання. Ефективний пошук і підбір співробітників – один з ключових факторів успіху сайту міста в будь-якій країні. Цю філософію компанія СitySites передає і партнерам, які приєднуються до мережі на умовах франчайзингу.

Кого шукаємо?

Розвиток міського порталу забезпечують 3 основні категорії працівників:

  • менеджери з продажу реклами – залучають рекламодавців;
  • журналісти – створюють новини та інший контент на сайті;
  • керівники – забезпечують оперативне і стратегічне управління бізнесом.

Політика СitySites передбачає можливість прийому на роботу менеджерів і журналістів без досвіду роботи. Головний критерій – це проактивна позиція здобувача, його бажання навчатися і стати професіоналом у своїй сфері.

Де шукаємо?

СitySites і партнери мережі розміщують вакансії і знаходять претендентів, використовуючи кілька джерел в комплексі.

1. Топові сайти з пошуку роботи (job-сайти) в тій країні, де функціонує міський портал:

  • Україна - «HeadHunter», «Work.ua», «Rabota.ua», «Jobs.ua».
  • Росія - «Робота в Росії», «HeadHunter», «SuperJob», «Rabota.ru».
  • Білорусь - «Jobs.tut.by», «Praca.by», «Rabota.by», «Belmeta.com».
  • Казахстан - «HeadHunter», «Rabota.nur.kz», «Joblab.kz», «Zarplata.kz».
  • Литва - «Сvbankas.lt», «Cv.lt», «Cvonline.lt», «Cvmarket.lt».

2. Дошки оголошень – наприклад, «Avito.ru», «Olx.ua»;

3. Соціальні мережі – «Facebook», «LinkedIn», «ВКонтакте». В тому числі, групи для окремих міст чи професій в соцмережах;

4. Власні ресурси – сайт конкретного міста. Вакансії на порталі розміщують в розділі «Робота», у вигляді банерів або тизерних оголошень;

5. Популярні інтернет-видання про онлайн-маркетинг та IT-бізнес, де є спеціальні рублики для розміщення вакансій, – наприклад, «Cossa.ru», «Ain.ua»;

6. Рекомендації знайомих, клієнтів, рекламодавців;

7. Інші джерела. Можна зв'язатися з кафедрами журналістики в престижних університетах міста і проінформувати їх про наявність вакансій журналістів.

Як шукаємо?

Пошук персоналу для міських сайтів – постійний процес. Такий підхід дозволяє формувати резерв шукачів та швидко закривати вакансії, що з'являються.

Робота з job-сайтами ведеться на умовах купівлі повного доступу до бази резюме та активного її моніторингу. Маючи в своєму розпорядженні контакти, можна самостійно зв'язуватися з потенційними кандидатами і складати списки реальних претендентів.

Перед проведенням співбесіди йде етап підготовки: необхідно скласти питання для здобувача і подумати над тими, що може задати кандидат. Важливо чітко презентувати вакансію: суть, умови, режим роботи, обов'язки, вимоги, особливості оплати, як проходить оцінка результатів роботи, випробувальний термін і т.д.

Основні етапи співбесіди:

1.Телефонне інтерв'ю – потрібно коротко розповісти, що собою являє сайт міста та мережу СitySites, описати вакансію, задати уточнюючі питання і, якщо кандидату цікаво, призначити зустріч.

2.Особиста співбесіда – спілкування з кандидатом, щоб визначити, чи підходить він на вакантну посаду, і обговорити умови співпраці.

3.Зворотній зв'язок – негативна або позитивна відповідь кандидату. Якщо дві сторони все влаштовує, варто обговорити, коли співробітник приступить до роботи.

Рекомендації на завершення

Наведені нижче інструкції допоможуть правильно складати вакансії і знаходити кращих кандидатів:

  • Поставте себе на місце здобувача, відповіді на які питання він хотів би отримати, читаючи опис вакансії.
  • Пишіть структуровано, просто і в той же час по справі.
  • Вакансія має бути конкретною і включати ключові запити.
  • Створіть привітання і розкажіть важливі, цікаві факти про сайт міста та мережі СitySites як про роботодавця.
  • Покажіть умови роботи у вигляді вигоди для здобувача, які переваги він отримає, працюючи в команді міського сайту.
  • Максимально детально опишіть, що буде робити майбутній співробітник. Для цього використовуйте дієслова замість іменників.
  • Розмітити ключові вимоги до кандидата після опису умов роботи.
  • Зафіксуйте приблизний рівень оплати і мотиваційну складову (для менеджерів – це відсоток від продажів реклами).