Те, що у кожного підприємства є сайт – далеко не секрет. Просування, SMM, SМO, реклама – все це невід'ємна частина залучення трафіку на сайт. Розміщуючись на форумах, порталах, новинних сайтах, необхідно також якісно і максимально результативно підбирати контент, писати статті, що продаватимуться і т.д. Далі ми розберемо, як отримати максимум користі від розміщення контенту на новинних порталах, форумах і т.д.
Для отримання хорошого припливу користувачів, вкрай необхідно вміти виділитися серед інших підприємств: чим незвичайний буде контент, тим більше він зачепить клієнта.
Чим зачепити?
1. Не штампуйте просто текст заради тексту – шукайте актуальну і корисну інформацію
2. Розбавляйте текст свіжими зображеннями
3. Будьте корисними і своєчасними
4. Додавайте гумор в серйозні теми для легкості читання
5. Органічно використовуйте ключові слова
Міняємо напрямок контенту
Припустимо, у вас є цікаве і актуальне відео, але воно довге і ви прекрасно розумієте, що більшість й половини не подивиться. Напишіть коротку рецензію, ключові моменти. Зробіть з відео якісну статтю (а може і не одну) і захопіть свого клієнта читанням.
З нудної теоретичної статті можна зробити яскраву інфографіку, розмістивши її і на сайті, і на сторінці порталів. Багато хто любить чіткість і ясність замість «статейної води».
Робіть контент для різних типів людей, таким чином, ви зачепите велику аудиторію.
Нове – добре забуте старе
Якщо ви тільки-тільки прийняли рішення розміщуватися на міському порталі, але блог на сайті у вас ведеться успішно і давно – дублюйте! Найгарячіші і актуальні статті повторно викладайте на форумі, або закидайте наживку, розміщуючи лише анонс контенту. Головне бути в тренді!
Порівнюйте
Підбирайте рейтинги, робіть статті про ТОП товари, ТОП компанії, ТОП послуги. Люди люблять рейтинги. Розміщуйте інші компанії в своїх рейтингах з перехресних сфер. Це привабить нових клієнтів і нові зв'язки для подальшої співпраці.
Будьте креативні - персоналізуйте контент!
Звертайтеся до користувача, ставте йому питання, говоріть про проблеми, які його хвилюють – вашого потенційного клієнта. Ви навіть можете робити ШОК-контент, щоб залякати його сумними перспективами, а в іншому вигляді контенту – подати ідею для вирішення за допомогою вашої компанії. Для цього необхідно чітко і ясно знати і розуміти свою ЦА (про це ми писали раніше).
Дуже багато хто залучає копірайтерів і контент-менеджерів для написання статей. Будьте уважні, ніхто крім вас самих, не зацікавлений у розвитку вашого бізнесу. Тому навчайте їх, прищеплюйте цінності своєї компанії, пишіть самі статті, діліться актуальним і наболілим, вчіться бути відкритим і викликати довіру. Тільки через контент це можна зробити на порталі, сайті, форумі.
Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.