З одного боку, робота з коментарями справа зовсім невдячна, так як в інтернеті вистачає неадекватних користувачів, тролів і школярів. З іншого, робота з коментарями життєво необхідна для вибудовування комунікації з користувачем і підвищення лояльності до бренду.
І так можемо для себе відзначити, що робота з коментарями це балансування між негативом і користю для вашого майданчика. У будь-якому випадку без цього не обійтися. І щоб не впасти в бруд обличчям, слідуй за нашими простими порадами:
Будь безстрашним!
Це правило застосовується не тільки для коментарів, а взагалі для будь-якої роботи з негативом. Ніколи не виправдуйтеся - намагайтеся вирішити проблему, але не пояснюючи заднім числом як це сталося, а те як ви це виправите. Ніколи не показуйте страху - це неминуче призведе до помилок і збільшення кількості атак від тролів, що відчули слабкість.
Будь безпристрасним!
Злі язики ніколи не упустять шанс звинуватити вас в тому, що ви допустили помилку. Не важливо чи це друкарська помилка, неправильно зазначена цифра в даних, або просто претензія до оформлення. Вислухайте і уважно все перевірте, якщо помилка і справді є, оперативно виправте матеріал і подякуйте уважному користувачеві. Тільки так можна уникнути ескалації конфлікту.
Будь незворушним!
Чим більша ваша аудиторія, тим вище шанс зіткнутися з абсурдними випадами в вашу сторону, при цьому найголовніше - бути абсолютно спокійним і не піддаватися на провокації, адже саме цього від вас і домагаються. Глибоко вдихніть і пам'ятайте, що ваша головна зброя - це добре вибудувана аргументація. Найчастіше добре "розжована" відповідь здатна змінити русло спілкування в необхідний вам напрямок.
Безстрашний - безпристрасний - незворушний
Сьогодні ми дізналися про три принципи, на яких базувалася філософія давньогрецьких стоїків. Незважаючи на свій вік, вони не втратили актуальності і сьогодні. Використання цієї техніки як інструментарію для роботи з коментарями збереже вам величезну кількість нервів, а для CitySites це головне.