GtQ_5SgpG4wdnMtGWhmWVPtfriIIamHp.jpg

Суть франчайзингу або готового бізнесу - це перенесення бізнес-моделі франчайзера на кожне наступне підприємство, яке стає партнером. Або, кажучи простіше, - повне копіювання всіх умов роботи. Як це зробити, працюючи по франшизі CitySites, ми розповімо в цьому матеріалі.

Отже, ви стали партнером франчайзингової мережі міських сайтів CitySites. Після підписання договору, ви отримуєте особистого куратора (який буде консультувати з усіх питань ведення бізнесу), пакет навчальних матеріалів, доступ в онлайн університет і безпосередньо сам інформаційний ресурс (сайт міста та мобільні додатки).

Для того щоб почати роботу, вам необхідно укомплектувати штат працівників і організувати роботу офісу.

Колектив

Штат працівників сайту міста можна розділити на 2 групи:

  • тих, хто генерує контент (редакція);
  • тих, хто генерує прибуток (менеджери з продажу).

Відділ продажів

Відділ продажів займається пошуком і залученням рекламодавців. Сайт отримує прибуток саме за рахунок розміщення реклами, тому керівнику варто дуже уважно поставитися до підбору sales-менеджерів.

Менеджер з продажу не тільки залучає клієнтів до співпраці, але і супроводжує їх протягом усього періоду роботи - контролює своєчасність оплат, розміщення реклами і т. д.

Рекомендоване число співробітників відділу продажів залежить від кількості населення і потенційних рекламодавців (підприємств, організацій) в кожному конкретному місті. Так, для невеликого міста воно може становити від 3-5 чоловік, а для мільйонника - від 15 менеджерів з продажу.

Всі функціональні обов'язки sales-менеджерів детально викладені в Book of CitySites – повній інструкції, яку отримує кожен наш партнер. Там же поетапно описано, з чого починати роботу з клієнтом, як працювати з запереченнями, різні прийоми продажів, етикет спілкування і багато іншого. Що стосується навчання нових співробітників, то воно повністю проводиться в онлайн університеті CitySites і вимагає мінімальної присутності керівника або відриву від робочого процесу інших менеджерів.

CitySites також рекомендує своїм партнерам впроваджувати вже випробувану і ефективну систему мотивації менеджерів та оцінки їх KPI.

Редакція

Основний контент на сайті міста - актуальні і цікаві новини. Вони забезпечують приплив людей на сайт і, відповідно, зростання прибутку від переглядів реклами. Звичайно, залучити в свою команду висококваліфікованих журналістів - завдання непросте. Професіоналізм і кількість співробітників редакції в першу чергу залежать від масштабів міста. Але навіть сайту невеликого міста необхідно мати в команді 2-3 журналістів. А для мільйонників в штаті бажано мати ще і відеооператора.

Компанія CitySites розробила систему навчання для редакційного відділу в нашому онлайн-університеті. Крім того, в ньому міститься ряд корисних матеріалів про те, як писати новини небанально і цікаво, приблизні теми стрічки новин, про що писати якщо, на перший погляд, нічого не відбувається, а також особливості їх подачі в великих містах і містах з маленьким населенням .

Для франчайзі, які не мають досвіду в журналістиці, ми розробили додаткову послугу - редактор стрічки новин.

Відділ продажів і редакція - це мінімально необхідний штат працівників для запуску сайту. Якщо фінансові можливості партнера дозволяють укомплектувати команду SMM і SEO фахівцями або додатковими співробітниками на розсуд керівника, то франчайзер не ставить ніяких обмежень. Важливо, щоб сайт приносив прибуток і дозволяв франчайзі своєчасно оплачувати роялті.

Також всі ці послуги за замовчуванням доступні в пакетах франшизи Standart і Premium.

Ми зазвичай рекомендуємо нашим партнерам дотримуватися класичної системи роботи - 8-годинний робочий день, 5 днів на тиждень. Але, звісно, в кожному конкретному випадку останнє слово в організації робочого процесу залишається за керівником.

Подивіться відео, як працює один з сайтів мережі зсередини:

Офіс

У корпоративної книзі, яку отримує кожен покупець франшизи, позначені рекомендації щодо організації офісу. Крім того, за умовами договору франчайзер надає всі необхідні матеріали для брендування робочого приміщення. Варто зазначити, що запуск роботи міського сайту без офісу неможливий - проект не зможе поступально і динамічно розвиватися і не стане комерційно успішним.

Якщо франчайзі дотримується всіх рекомендації франчайзера, то організувати роботу сайту міста в найкоротші терміни не складе труднощів. Ми підтримуємо наших партнерів з початку навчання і впродовж всього періоду співпраці. Постійно оновлюємо базу знань і вдосконалюємо технічні сторони роботи. Ефективне навчання і підтримка партнерів - перевага франшизи CitySites!