dDT7takz1NAREj8C7Pauh4CkH4Bqs8HK.jpg

Правильний портрет цільової аудиторії є дуже важливим для успішного ведення бізнесу. Портрет ЦА необхідно створювати при складанні рекламних текстів, при виробництві нової лінії товарів, при організації семінарів і в багатьох інших випадках. Більшість бізнесменів впевнені, що правильний портрет цільової аудиторії – це мало не половина успіху. І це дійсно так.

Склавши портрет ЦА можна отримати вигоду в наступних моментах:

1. Запропонувати товар або послугу, яка вирішить проблеми ваших клієнтів краще, ніж аналогічні товари або послуги конкурентів.

2. Ефективний рекламний слоган і пропозиція. Знаючи, що необхідно вашій ЦА, ви легко зможете дати обіцянку в рекламі, яку ваша ЦА хоче і готова чути. Обіцянка, в яку вона повірить так як їй це необхідно.

3. Вибір рекламних продуктів. Знаючи, якими пристроями користується цільова аудиторія, ви завжди зможете без зусиль і в найкоротші терміни розповісти про нові пропозиції та акції.

4. Використання ключових тригерів на своєму сайті. Існує кілька основних тригерів, на які цільова аудиторія звертає увагу: відгуки, акції, довіра, історії успіху, ексклюзив і так далі. Передбачаючи поведінку ЦА, ви легко закцентуєте увагу на важливих тригерах.

Опрацювання ЦА

Щоб максимально ефективно виявити свою цільову аудиторію і зробити ведення бізнесу більш успішним, необхідно відповісти на ряд питань про своїх клієнтів. Отримавши відповіді, ви зможете зробити ефективні висновки і рішення.

  • Основні параметри: стать і вік клієнта. Хто буде користуватися вашою пропозицією: чоловіки чи жінки, діти, підлітки або дорослі?
  • Географічні параметри: місце проживання. Іноді даний параметр є одним з ключових;
  • Фінансова складова: скільки ваш потенційний клієнт заробляє?
  • Сімейний стан. Яке значення відіграє даний параметр на вибір вашої продукції або послуг? Чи важлива наявність дітей?
  • Освіта і вид діяльності клієнта;
  • Якими засобами для виходу в інтернет користуються ваші клієнти?
  • Роль соціальних мереж: чи відвідує клієнт їх, скільки часу витрачає на це;
  • Що радує і лякає вашого клієнта?
  • Наявність проблеми. Яка проблема стоїть перед клієнтами і як ваша компанія може допомогти в її вирішенні? Які надії покладає клієнт при зверненні до вас? Чому інші компанії не змогли вирішити проблему клієнта? Чому це вийде у вас?
  • Вартість товару або послуги: скільки ваш клієнт готовий заплатити за вирішення проблеми?
  • Які сумніви можуть виникнути у клієнта перед покупкою вашого товару або послуги?
  • Як позбавити клієнта від сумнівів?
  • Що подобається людям в ваших конкурентів і що насторожує?

Аналіз цільової аудиторії

Відповівши на всі перераховані вище питання, ви зможете зрозуміти, до якої групи споживачів відноситься ваша цільова аудиторія. Часто таких груп виявляється декілька. Наприклад: молодь до 25 років без сім'ї з середнім доходом та успішні люди від 50 років і старше. Важливо виділити 2-3 основні групи і фокусуватися на них.

Що нам це дасть?

Виявивши основні групи споживачів і знаючи, як себе ці групи ведуть, що вони хочуть і чого бояться, ви зможете більш ефективно вести бізнес. Націлюйтеся на ці групи населення. Задіюйте потрібні тригери, направте рекламний бюджет в потрібне русло. Замовляйте рекламу в тих місцях, де її побачить ваша цільова аудиторія. Скоротіть витрати на неефективну рекламу.

Знаючи бажання своїх потенційних клієнтів, ви зможете створити вигідні пропозиції для них, які будуть набагато цікавішими пропозицій конкурентів. Правильний портрет цільової аудиторії – важлива складова успішного ведення бізнесу.

Читайте также о готовом бизнесе CitySites.