V8hNfwyyVDK6IFwdZs9B6p9fiSCwNXeG.jpg

Facebook – це соціальна мережа, популярна у всьому світі. Тут зареєстровані мільйони користувачів Інтернет, в тому числі у всіх країнах СНД. Facebook – зручний і функціональний інструмент не тільки для спілкування з друзями, колегами по роботі, родичами. Тут можна вести хорошу рекламну акцію для свого бізнесу, розміщуючи повідомлення на своїй сторінці.

Щоб охоплення було максимальним, потрібно дотримуватись певних правил. В цьому випадку, ефективність повідомлень на сторінці, як рекламних, так і будь-яких інших, буде значно вище. Інформацію побачить більше людей і, можливо, поділяться зі своїми друзями, колегами. І це саме той результат, який нам потрібен. Отже, на що, в першу чергу, потрібно звернути увагу?

Якість контенту

Якщо вас цікаво читати, то сторінку побачить багато людей. Причому, велика частина буде ставитися до вірусного охоплення. Тобто, до тих людей, які знаходяться в списку друзів ваших друзів. Відповідно, маючи хороший контент, ви можете розвинути відвідуваність сторінки в геометричній прогресії.

Обов'язково використовуйте різні способи для збільшення залучення. Це можуть бути:

  • відеоролики;
  • стаття у вигляді коміксу;
  • контент з гарними фотографіями, якими хочеться ділитися.

В ідеалі, не варто повторювати контент, що зустрічається на інших сторінках. Унікальність дуже важлива. І якщо вашим підписникам буде цікавий контент, і якщо вони зможуть читати і дивитися його тільки на вашій сторінці, то охоплення буде рости не днями, а годинами.

Регулярність

Ставши популярним, багато людей розслабляються і починають лінуватися, менше працюючи. Це стосується всіх: популярних колись співаків, ютуб-блогерів. Це правило стосується і до сторінок в Facebook. Дуже великою помилкою буде перестати регулярно викладати контент, домігшись бажаного результату. Адже популярність загасає набагато швидше, ніж настає. Ваші підписники швидко знайдуть іншого автора з схожим контентом і забудуть про вас.

Ще більшою помилкою буде відсутність регулярності в разі, якщо ви ще перебуваєте на початкових етапах розкрутки. Навіть якщо популярність сторінки зростає дуже повільно і починає здаватися, що затія безглузда, варто продовжувати. Головне з'ясувати, що подобається вашим підписникам, і викладати матеріал регулярно. Одного разу популярність збільшиться в кілька разів і продовжить рости. Але якщо ви будете викладати матеріал на сторінці раз в тиждень або рідше, то навряд чи зможете домогтися будь-якого успіху зовсім.

Просіть людей реагувати на повідомлення

Принцип стрічки Facebook працює таким чином, що залученість людей у ваш пост на сторінці допоможе йому опинитися в стрічці інших людей. Чим більше люди залишають лайків, чим більше коментують повідомлення і діляться ним, тим воно популярніше. Попросіть людей реагувати на повідомлення, якщо воно їм сподобалося. І тоді популярність буде рости.

Звичайно, не всі підписники погодяться витрачати свій час на коментування записів або просто будуть забувати про це. Тому, хороший спосіб збільшити популярність поста – це влаштувати невеличкий конкурс серед підписників. Наприклад, попросити придумати назву до ілюстрації. Це дуже дієвий спосіб, що допомагає збільшити охоплення в кілька разів.

Провокування обговорення в коментарях

Ще одним хорошим інструментом для збільшення охоплення повідомлення є провокування обговорення в коментарях до постів. Припустимо, ви хочете розповісти в стрічці Facebook про будь-який товар, який бажаєте продати. Наприклад, жіночі парфуми. Спровокуйте обговорення в коментарях.

Можна зробити це самостійно або за допомогою друга, колеги. Наприклад, можна задати питання, пов'язане з ароматом, або написати, що недавно придбав ці духи для дружини. Люди будуть реагувати і відповідати, задаючи зустрічні питання і ділячись своїм досвідом. Обов'язково відповідайте на коментарі від імені спільноти/групи.

На завершення

Користуючись цими нехитрими порадами, ви обов'язково досягнете успіхів і зможете збільшити охоплення аудиторії Facebook до того рівня, який забажаєте. Головне – вивчати свою аудиторію, розуміти, що їй потрібно, і працювати над збільшенням залученості користувачів регулярно. Пам'ятайте, що успіх не приходить відразу. Але при належному вкладенні сил і часу він обов'язково прийде до кожного.

Читайте также о готовом бизнесе CitySites.