LX8OVt4lSv6m6BA3rgIroVaYEjNnzPDB.jpg

Будь-який бізнес – це великі можливості і численні переваги над роботою на «чужого дядю». Але якщо неправильно скористатися цими можливостями, або забути про деякі з них зовсім, бізнес може виявитися малоприбутковим. Як підсумок, ви можете витратити даремно багато часу і сил на спроби розвинути власну справу.

Важливо пам'ятати про декілька золотих правил, перевірених сотнями успішних бізнесменів, що домоглися великих успіхів з нуля. У цій статті ми розглянемо дані правила і допоможемо розібратися в головному питанні будь-якого підприємця: як збільшити прибуток?

Реклама

Ви можете продавати ультрасучасні і корисні речі, пропонувати вигідні послуги. Але якщо про них ніхто не знає, ви можете просидіти на одному місці кілька місяців або років. Інформація та реклама – двигун прогресу і двигун будь-якого бізнесу. Запам'ятайте, що на початкових етапах бізнесу, спочатку потрібно працювати на нього. І якщо ви вкладете достатньо сил в розкрутку, через деякий час бізнес почне працювати на вас.

Не шкодуйте кошти на рекламу. Краще уріжте деякі інші статті витрат: зніміть офіс поменше або не в центрі міста, найміть мінімальну кількість співробітників, заощаджуйте на чому-небудь ще. Але на рекламу на початку свого шляху грошей не шкодуйте.

Правильний підхід до розкручування

Просуваючи за допомогою реклами свої товари або послуги, зробіть упор на ті об'єкти вашої діяльності, які є найбільш продаваними. Неправильним буде рішення, якщо ви почнете просувати товари або послуги, що користуються поганим попитом, забувши про більш успішні варіанти. Просувайте найуспішніше, найпопулярніше у вашій справі. У кожній фірмі є товар або послуга, яка є основоположною.

Наприклад, якщо ви є туристичним агентством і помітили, що великим попитом користуються поїздки з бюджетного сегменту, не потрібно розпорошуватися на рекламу дорогих напрямків. Просувайте бюджетні позиції і далі. А коли добре станете на ноги і з'являться додаткові вільні кошти, можете зайнятися розкручуванням дорогих напрямків, які користуються невеликим попитом.

Якщо ваш бюджет на рекламу невеликий – не біда. Для початку підійдуть прості оголошення, роздруковані на принтері. Їх можна вивішувати на дошках оголошень в місті. Можна скористатися недорогими порталами оголошень в інтернеті. Необхідність в рекламі не говорить про те, що вона повинна бути відразу дорогою: на банерах в центрі міста, на телебаченні. Необхідно також звернути увагу на масовість реклами або на розкрутку серед своєї цільової аудиторії.

Тренування менеджерів і продавців

Обов'язково тренуйте свій персонал і перевіряйте їх знання в області вашої діяльності. Адже якщо продавець щось не знає про продукцію вашої компанії, він не зможе її продати або дасть невірну пораду клієнту. Непрофесіоналізм працівників – це найбільша проблема багатьох компаній. Адже покупець не звернеться повторно в компанію, де йому не змогли відповісти на питання про товар або послугу. Цей же клієнт порадить своїм друзям і колегам не звертатися в таку компанію.

Зовнішній вигляд працівників та обстановка в офісі

Клієнту завжди приємно спілкуватися з охайним менеджером, на столі якого повний порядок. Відвідувачу ніколи не сподобається вид пилу або бруду в офісі компанії, де він хоче замовити послугу або купити товар. Тому, обов'язково стежте за чистотою в офісі, за охайним виглядом своїх працівників. Пам'ятайте, що даний пункт може підвищити прибуток компанії в рази.

На завершення

Не бійтеся вкладати кошти в рекламу. Адже без неї ви навряд чи зможете досягти великих успіхів. Один із законів бізнесу говорить: «Недостатнє вкладення коштів в рекламу призводить до безглуздої витрати грошей». Також зверніть увагу на франшизу CitySites. Це приголомшливий інструмент для відкриття додаткового бізнесу і для реклами. Франшиза CitySites – це колосальна підтримка і досвід фахівців, які знають, як правильно домагатися успіху.