У кожному місті є свої протиріччя, як клієнтів, так і менеджерів.
Багато що залежить від кількості населення, відвідуваності сайту, досвіду менеджерів і так далі. Але що робити, коли місто понад 500 000 чоловік, а відвідуваність з продажами в мінусі? Звичайно, кожен співробітник знає і вірить в розвиток цього міста, але ж заробляти хочеться не колись, а прямо зараз! Що робити? Відповідь проста! Знай і пам'ятай свої сильні сторони, а історію компанії використовуй для продажів. А тепер з практики, як крок за кроком продавала сама, з відвідуваністю менше 100 осіб на добу, в місті мільйоннику.
Для початку визначилася, хто мій клієнт? В Одесі, як й інших великих містах розваги та здоров'я на першому місці, тому всі медичні центри, салони краси і готелі були в першу чергу. З нічними клубами і різними заходами ми домовлялися на умовах інформаційних партнерів. Кому буде цікаво, трохи пізніше я напишу про те, як ми допомагали розкрутити сайт. Сьогодні наша відвідуваність 40 000 чоловік на добу, тільки на продажу, на жаль це не впливає. Колись ми вірили і сподівалися, що ось якби нас знали хоча б 20 000 відвідувачів, то відбою б не було від вхідних дзвінків клієнтів. На жаль, в реальності наші очікування не виправдалися. Звичайно, не кажу, що популярність не важлива, скажімо так, для відділу продажів не першорядна.
Як я завжди кажу «Кадри вирішують все». Коли є команда, яка вірить в успіх, працює злагоджено, і підтримує один одного тоді і результат не змусить себе довго чекати.
Далі, я переглянула всіх можливих конкурентів. Уже на той період часу, сім років тому, в місті активно купували контекст в пошукових системах, користувалися місцевим форумом, і розробляли сайти. З одного боку було складно пропонувати довідник, коли можна зробити свій сайт, з іншого, не кожен готовий був чекати по 3-6 місяців на розробку макету, витрачати від 1000 у.о., та ще й в подальшому щомісячно оплачувати за його розкрутку. Тільки завдяки цьому у мене з'явилися перші серйозні аргументи на користь наших послуг, так як всю інформацію, можна було оперативно залити за один день, а вартість реклами була в кілька разів дешевшою. Масштабність компанії - це ключ до продажів! Нас було 3-4 міста, зараз вже не згадаю, але головний офіс мотивував не тільки продажами, а й кількістю років. Саме це і стало наступним аргументом на нашу користь. Майже кожні 3 місяці відкривалися якісь рекламні майданчики і тут же закривалися, я ж знала, що ми ростемо кожен місяць, і відкриття нових філій тільки зміцнювало віру, саме це я і говорила своїм клієнтам, саме мою впевненість вони купували. Зараз вже більше 100 сайтів в 4 країнах і я знаю, мета і місія компанії бути №1 по всьому світу! Це круто. Вірте в свій успіх, вірте в себе і свій продукт і тоді все вийде! Всім успішних продажів!
Читайте также о готовом бизнесе CitySites.