1C8DdRAXht117Tg92fhJZMvIcZdLArCP.jpg

Сьогодні будь-яке бізнес-підприємство має достатньо рекламних майданчиків. Підприємець ставить собі питання: «Куди вкластися в рекламу?», «Скільки вкладати?», «Що найбільш ефективно?». Щоб більш детально розібратися в питанні, розглянемо дві форми інтернет-реклами: контекстну і таргетовану. Найчастіше, навіть бізнесмени зі стажем плутають ці два види, що ставить їх у скрутне становище з вибором максимально ефективної реклами в Мережі для свого онлайн ресурсу.

Контекстна реклама

Контекстна реклама – більш «досвідчений» вид реклами, який налаштовується за допомогою пошукових систем, типу Яндекс, Google, де потім і показується. Подібний вид реклами буде показуватися під пошукові запити людини і не показується «першому зустрічному» в пошуковій видачі.

Для більш точного розуміння, розглянемо переваги контекстної реклами:

  • Досить універсальний вид просування. Підходить для більшості видів товарів і послуг, які мають онлайн платформу (сайт).
  • Цільова. Показується тільки цільової аудиторії – користувачам, які шукають певний товар або послугу. Наприклад, дівчина дає запит «перукарня Уфа», під цей запит зверху/справа в пошуковій видачі буде рекламований сайт, що дозволить клієнтці швидко перейти на сторінку продукту, салону, що просувається.
  • Плата тільки за фактичний результат. Оплата проводиться «за клік» на рекламне оголошення, відповідно, немає необхідності робити невиправдані вкладення. Платиш тільки тоді, коли цільовий клієнт переходить на твоє оголошення.
  • Різноманітність рекламних налаштувань. Створення рекламної кампанії, дозволяє редагувати її в будь-який зручний момент: змінити ключові запити, додати/прибрати бюджет і т.д. В твоїх руках опиняється гнучкий рекламний інструмент.
  • Широке охоплення. Для рекламної кампанії підключаються різні ключові слова в досить великій кількості для отримання максимального результату.
  • Відкрита розгорнута статистика. У будь-який час у тебе є доступ до статистики по своїй рекламній кампанії: кількості переходів, кількості запитів за словами, бюджету, графіками, динаміці переглядів і т.д. Це дає повне розуміння ефективності результатів контекстної реклами.

Контекстна реклама ділиться на декілька видів:

  • Пошукова – стандартна методика в пошуковику під ключові запити.
  • Тематична – надається на сторінках подібних ресурсів, наприклад, користувач шукає садові меблі, тут же йому можуть показати оголошення і меблів для вітальні та ін. схожі.
  • Поведінкова – більш витончений метод. Наприклад, користувач вчора шукав мобільний телефон, а сьогодні – пішов купувати праску, то його будуть «переслідувати» рекламні блоки за запитом «купити смартфон». Це найбільш сучасний, а й часто «дістаючий» вид контекстної реклами, який, користувач може відключити сам.

Таргетована реклама

Деякі переваги перетинаються з контекстною, детально ми їх розбирати не будемо, тут же, універсальність, гнучкість налаштувань, широке охоплення. Відмінні моменти:

  • Можна користуватися навіть при відсутності онлайн-ресурсу.
  • Високий рівень довіри: реклама запускається через соціальні медіа, до яких у користувача сьогодні високий рівень довіри. Відповідно, і заходить вона з великим ентузіазмом.
  • Показується не тільки цільової аудиторії, а й потенційним клієнтам, які знаходяться на різних щаблях ухвалення рішення про покупку. Це дуже важливо і підштовхує нового клієнта до покупки.
  • Низький стартовий поріг. Можна зайти з мінімальним бюджетом і вже отримати прибуток. Це дуже зручно, особливо, для новоспечених бізнесменів.
  • Креативний підхід до складання оголошень. Якщо у вас є творчий потенціал, якраз саме час його застосувати для складання цікавого оголошення, адже тут не використовується «ключовий запит»

Що використовувати і коли?

Безумовно, в одних ситуаціях більш ефективна таргетована реклама, в інших – контекстна. І одна не виключає іншу! Все можна з'єднувати і комбінувати для досягнення максимального результату діяльності.

Контекстні оголошення актуальні у випадках:

  • Сформованого попиту на продукт/послугу
  • Нечіткої цільової аудиторії, тобто продукт універсальний для всіх
  • Унікальна пропозиція
  • Складна послуга або своєрідний товар (наприклад, інтернет-магазин інтимних товарів)
  • Не актуальні товар/послуга для соціальних мереж (продаж трактора)
  • Елітні і дорогі пропозиції

Таргетована реклама буде доречна, якщо:

  • Новий продукт/послуга в принципі або для конкретного регіону країни
  • Широка цільова аудиторія (б'юті індустрія)
  • Діяльність у сфері мистецтва
  • Актуальність продажу через соціальні мережі
  • Орієнтований товар/послуга на молодь
  • Чітко визначений портрет цільового клієнта

Актуальною є й контекстна, і таргетована реклама, тільки в різних випадках – по-різному. Для того, щоб максимально грамотно створити свою рекламну кампанію, варто звернутися в компанію, де фахівці підкажуть і налаштують все максимально результативно

Читайте також про франшизу CitySites.