Нещодавно ми з Вами обговорювали сезонний контент. А точніше осінній сезонний контент, де кожен з нас отримав багато корисних ідей і тем. Однак, це всього лише один з видів контенту, який можна використовувати для просування своєї компанії. Тому сьогоднішня добірка: види і підвиди контенту.
Яким буває контент?
Ми поділяємо весь контент на дев'ять основних груп, де кожна матиме ще підвиди. Тож почнемо:
1. Контент, що продає – всі про нього знають. І велика частина лише про нього й знає, більше нічого не впроваджуючи в свій блог. Так, це один з важливих видів контенту, АЛЕ ним одним ситий не будеш. Найкраще, щоб контент, що продає не займав більше 15% від усього контенту. Тут у нас:
- Презентаційні статті: ціни, описи, застосування, відео-огляди і т.д.
- Знижки, акції
- Мотиваційний пост: тут можна «тиснути» на емоції, коли відбувається емоційна покупка, а також розібрати по зерняткам, коли мова йде про раціональну покупку.
Один і той же товар можна продати і емоційно, і раціонально. Наприклад, капсулу осіннього гардеробу. Одному можна показати через красу і карколомність образу і бренду, а іншому через якість тканини і супервигідну ціну.
2. Контент, який допоможе виявити потреби цільової аудиторії. Не упускайте цю можливість, тому що це – перспектива. Нікому не цікаво одне і те ж. Нові потреби – нові продукти.
- Опитування. Допоможе залучити і «пригріти» аудиторію.
- Відповіді на відкриті запитання. Актуально, коли аудиторія на сайті \ блозі досить активна.
- Конкурси, де клієнт сам описує переваги продукту. Наприклад, напиши, чому ти вибираєш саме «продукт Х» і отримай подарунок / знижку.
3. Знімаємо заперечення за допомогою контенту.
- Відгуки покупців (правдиві і справжні)
- Думки експертів про продукт. Авторитетні видання.
- Відповіді на поширені питання та огляди.
- Списки вирішення проблем: ТОПи, рейтинги і т.д.
- Інструкція з використання. Особливо для складних товарів.
- Викриваємо міфи про товар / послугу. Це дуже дієвий інструмент, особливо, якщо читач знайшов «свій міф» і отримав на нього гідний аргумент.
- Відповіді на питання від клієнтів / передплатників. Тут актуально звичайно буде більше розібратися в техніках роботи з негативом і опрацювання заперечень.
- Опис кейсів.
Кейси - дуже важливий і цікавий момент для кожного. Для компанії - це можливість ще раз переглянути свої роботи і зрозуміти, де покращитися. Для читача - це наочний приклад результативності роботи, для сперечальника - аргумент в позитивну сторону.
4. Захоплюючий контент. Тут фігурують різноманітні ігри та конкурси. Підвидів може бути досить багато, все залежить від фантазії і бажання.
- Конкурси на призи.
- Розважальні статті.
- Гумористичні ТОПи
- Смішні ролики
- Квести і ін.
- Обговорення «гарячої» теми актуальної Вашої тематики
5. Вірусний контент. Сьогодні всі хочуть бути «вірусними». Щоб статті лайкали, шерили, але дійсно якісний контент може зробити не кожен.
- Стаття хіт-парад, добірка рецептів, колекція кращого ... Важливо написати красиво, цікаво і грамотно. Подібні речі люди залишають собі в закладки і читають пізніше.
- Приз за репост.
- Поради, що вирішують актуальну проблему.
6. Контент, який створює репутацію бренду.
- Актуальні новини про компанію або ринок.
- Спілкування з лідерами думок (про роботу з блогерами в минулій статті).
- Особисті зведення про видавництво, наприклад, в глянці.
- Особисті історії і приклади.
7. Експертний контент. Тут важливо показати свою експертність в сфері. На підвиди ділити не будемо, оскільки формат може бути дуууууже різноманітним: від списку до відео. Дослідження, експерименти й інше.
Використовуйте все в міру і зі змістом, і тоді Ваш бізнес засяє новими фарбами.
Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.