rqAFLWjEByxeh5L3j9V2BnlxSVLyZpKm.jpg

Нещодавно ми з Вами обговорювали сезонний контент. А точніше осінній сезонний контент, де кожен з нас отримав багато корисних ідей і тем. Однак, це всього лише один з видів контенту, який можна використовувати для просування своєї компанії. Тому сьогоднішня добірка: види і підвиди контенту.

Яким буває контент?

Ми поділяємо весь контент на дев'ять основних груп, де кожна матиме ще підвиди. Тож почнемо:

1. Контент, що продає – всі про нього знають. І велика частина лише про нього й знає, більше нічого не впроваджуючи в свій блог. Так, це один з важливих видів контенту, АЛЕ ним одним ситий не будеш. Найкраще, щоб контент, що продає не займав більше 15% від усього контенту. Тут у нас:

  • Презентаційні статті: ціни, описи, застосування, відео-огляди і т.д.
  • Знижки, акції
  • Мотиваційний пост: тут можна «тиснути» на емоції, коли відбувається емоційна покупка, а також розібрати по зерняткам, коли мова йде про раціональну покупку.

Один і той же товар можна продати і емоційно, і раціонально. Наприклад, капсулу осіннього гардеробу. Одному можна показати через красу і карколомність образу і бренду, а іншому через якість тканини і супервигідну ціну.

2. Контент, який допоможе виявити потреби цільової аудиторії. Не упускайте цю можливість, тому що це – перспектива. Нікому не цікаво одне і те ж. Нові потреби – нові продукти.

  • Опитування. Допоможе залучити і «пригріти» аудиторію.
  • Відповіді на відкриті запитання. Актуально, коли аудиторія на сайті \ блозі досить активна.
  • Конкурси, де клієнт сам описує переваги продукту. Наприклад, напиши, чому ти вибираєш саме «продукт Х» і отримай подарунок / знижку.

3. Знімаємо заперечення за допомогою контенту.

  • Відгуки покупців (правдиві і справжні)
  • Думки експертів про продукт. Авторитетні видання.
  • Відповіді на поширені питання та огляди.
  • Списки вирішення проблем: ТОПи, рейтинги і т.д.
  • Інструкція з використання. Особливо для складних товарів.
  • Викриваємо міфи про товар / послугу. Це дуже дієвий інструмент, особливо, якщо читач знайшов «свій міф» і отримав на нього гідний аргумент.
  • Відповіді на питання від клієнтів / передплатників. Тут актуально звичайно буде більше розібратися в техніках роботи з негативом і опрацювання заперечень.
  • Опис кейсів.

Кейси - дуже важливий і цікавий момент для кожного. Для компанії - це можливість ще раз переглянути свої роботи і зрозуміти, де покращитися. Для читача - це наочний приклад результативності роботи, для сперечальника - аргумент в позитивну сторону.

4. Захоплюючий контент. Тут фігурують різноманітні ігри та конкурси. Підвидів може бути досить багато, все залежить від фантазії і бажання.

  • Конкурси на призи.
  • Розважальні статті.
  • Гумористичні ТОПи
  • Смішні ролики
  • Квести і ін.
  • Обговорення «гарячої» теми актуальної Вашої тематики

5. Вірусний контент. Сьогодні всі хочуть бути «вірусними». Щоб статті лайкали, шерили, але дійсно якісний контент може зробити не кожен.

  • Стаття хіт-парад, добірка рецептів, колекція кращого ... Важливо написати красиво, цікаво і грамотно. Подібні речі люди залишають собі в закладки і читають пізніше.
  • Приз за репост.
  • Поради, що вирішують актуальну проблему.

6. Контент, який створює репутацію бренду.

  • Актуальні новини про компанію або ринок.
  • Спілкування з лідерами думок (про роботу з блогерами в минулій статті).
  • Особисті зведення про видавництво, наприклад, в глянці.
  • Особисті історії і приклади.

7. Експертний контент. Тут важливо показати свою експертність в сфері. На підвиди ділити не будемо, оскільки формат може бути дуууууже різноманітним: від списку до відео. Дослідження, експерименти й інше.

Використовуйте все в міру і зі змістом, і тоді Ваш бізнес засяє новими фарбами.

Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.