«Influencer Marketing! Маркетинг впливу ... »- твердять нам на кожному кроці. Сьогодні розберемо, що ж це таке і чи всім він підходить.
Останні дослідження показують, що користувачі стежать за лідерами думок і довіряють їм при здійсненні покупок в соціальних мережах і не тільки. Так, за даними IZEA, 36% користувачів Інстаграм здійснюють свої покупки, спираючись на лідера думок, він же - його Величність Блогер.
Сьогодні блогером хоче називатися кожен другий, але не всім це вдається. Розглянемо, як же правильно працювати з лідерами думок, а також кого і як вибирати.
Чи всім підходить реклама у блогерів?
Нещодавно розмовляли з друзями і обговорювали тему реклами в Instagram, і я кажу, що просування сьогодні підходить буквально всім сферам, крім ритуальних послуг, напевно. Всі посміялися, але і знайшли способи просувати цю специфічну сферу. Тому при великому бажанні, розвивати в мережі можна будь-яку сферу. Відповідно і блогера потрібно підбирати під свою цільову аудиторію.
Хто може вибирати рекламу у блогера вже сьогодні?
1. Проекти з широкою географією. Якщо Ви цілитеся на регіони, нові великі міста, тоді це ваш метод.
2. Бізнес, товар або послугу якого можна купити моментально та емоційно.
3. Сфери вузької спеціальності (якщо у блогера така ж цільова аудиторія), наприклад, лідер думок веде курс по просуванню б’ютімайстрів в соціальних мережах. А Ви - продаєте лампи для б’ютімайстрів. Вуаля! Аудиторія збіглася, і він може зробити хорошу рекламу.
4. Великі, впізнавані бренди, які хочуть збільшити впізнаваність і лояльність.
5. Новий бренд, який виходить на ринок на тій чи іншій території.
Є кілька методів співпраці з лідерами думок.
- Відмітка та рекомендації в пості або історії;
- Прямий ефір з інфлюенсером;
- Амбасадор - посланець бренду;
- Спільні івенти;
- Залучення відразу групи блогерів для «реактивного» просування.
Кого і як вибрати з блогерського середовища?
Як і всі інші рекламні канали, цей має підвиди.
1. Селебрітіз, мегаінфлюенсери (кількість підписників від 500 тис.) Вони працюють з великими брендами, стають посланцями і т.д. Продати через них більше сумок погана ідея. Акаунти селебретіз часто завалені різною рекламою і віддача від кожної наступної все менше і менше. Так, охоплення у Вас буде колосальним, але чи буде бажаний результат? Питання ... Якщо є бажання створити круту рух навколо бренду - тоді вам до селебрітіз.
Вартість реклами: від 2 000 доларів.
2. Макроінфлюенсери (аудиторія від 30 до 499 тисяч підписників). Тут все цікавіше, адже вони і правда - лідери думок. Блогерство їх «хліб». І найчастіше кожен з них є експертом у своїй сфері. Підійде тим, хто хоче розповісти про свій продукт на регіональному рівні.
Вартість: від 150 доларів, а хтось буде працювати бартером.
3. Мікроінфлюенсери. Це люди, за якими цікаво стежити. І вони не заробляють мільйони на вузькій спеціалізації. У них своє життя, діти і т.д. Тут найбільш точкова аудиторія. Якщо Ваша ЦА - молоді матусі, то сучасна мама-блогер, за якою цікаво спостерігати - Ваш рекламний майданчик.
Як і будь-яка інша реклама, розміщення у блогерів вимагає тест-драйву. Потрібно все пробувати, комбінувати канали продажів, вибирати різних блогерів, дивитися на результат. Адже кожен з нас шукає свою людину. Вибирайте тих, з ким легко працювати, хто готовий йти на компроміс, готовий співпрацювати і допомагати. Адже це не тільки реклама, а довгострокове співробітництво.
Читайте также о готовом бизнесе CitySites.