wA7eXmkMOvBY5m-qV4ZgL5EG2wObHI4g.jpg

Вплив четвертої індустріалізації на маркетингові комунікації

Двадцять перше століття принесло багато змін в будинок кожного з нас. І продовжує це робити досі в промисловій індустрії, маркетингу, рекламі та ін. галузях.

Весь прогресивний світ сьогодні говорить про четверту індустріалізацію, яка змінить світ, люди замінять роботами, реальне спілкування – віртуальним, вступить в силу «інтернет речей», а також нас чекає істотний прорив в сфері кіберфізичних систем, криптовалюти і підходів до маркетингу. Після виходу книги Ф. Котлера «Маркетинг 4.0» багато бізнесменів не змогли всидіти в своїх кріслах без непритомного стану, адже четверта індустріалізація докорінно змінить наше уявлення про світ.

Розглянемо найбільш цікаві тенденції маркетингу 4.0:

Розширений формат рекламного простору

Завдяки інтернету і багатоманітності цифрових ресурсів, кожна людина може стати потенційним медіа. Таким чином, сьогодні він – простий покупець, а завтра – новий рекламний майданчик. Це досить новий канал просування, який ще не всі взяли до уваги. І зовсім не обов'язково бути популярним блогером, досить просто викласти куплений йогурт в сторіз в Instagram, він як вірус поповзе по його сторінках. Сьогодні користувач вже не довіряє не тільки селебріті, а й блогерам-мільйонниками, більшість з яких заробляють виключно на рекламі, тому впровадження в сторінки «простих смертних» – перспективний канал просування.

Безумовно, реклама через блоги, влоги займає досить високі позиції і є лідируючою в даній сфері, так EeOneGuy може за 48 годин зібрати майже 3 млн переглядів для бренду Lenovo на своєму ютуб-каналі. Навряд чи такий результат покаже телебачення ...

Креативність попереду сучасних цінностей

За часів, коли людина не відкладає гаджет навіть в туалеті, все більше і більше починає цінуватися креативний підхід до реклами і маркетингу. Наприклад, один виробник, використавши сучасні технології для отримання адрес своїх клієнтів, почав надсилати їм ексклюзивні каталоги в повному кольорі з конвертами для замовлення продукції, що викликало величезний фурор і збільшило продажі. Таким чином, ми повертаємося до основ! Людина хоче персоналізації, вона не хоче бути такою як усі, вона хоче відчувати себе особливою. Про це ми поговоримо в наступному пункті.

Персоналізоване експертне обслуговування

Підвищена цінність особистого спілкування. Клієнт не хоче замовляти помаду по каталогу, він хоче індивідуальний майстер-клас, де експерт йому покаже і запропонує 50 відтінків червоної помади під кожен її наряд. Клієнт не хоче спілкуватися з чат-ботом (що, до речі, зараз дуже результативно в сфері продукту, але не в сфері послуг), він хоче бути в центрі уваги величезної групи експертів з його питання. Він хоче бути важливим, він хоче бути особливим. Персоналізований маркетинг тільки набирає обертів, і в подальшому буде мати величезний успіх.

Programmatic marketing

Орієнтир на роботизовану рекламу. Подібна технологія дозволяє закуповувати рекламу за допомогою цифрових систем, які на основі аналізу великої кількості даних про користувача, можуть виконувати закупівлю реклами без участі людини. Завдяки цим нововведенням автоматизується закупівля реклами, суперточно налаштовується таргетинг, очікується висока конверсія.

Використання голосового пошуку і штучного інтелекту

Голосовий пошук став не тільки актуальним в пошукових системах, але і в гаджетах, будинках, машинах і т.д. Експерти припускають, що до 2020 року рівень голосового пошуку за запитами виросте на 50% в порівнянні з вже існуючим мільярдом на місяць тільки в Росії.

Штучний інтелект дійшов і до простих мешканців у вигляді чат-ботів в месенджерах, що дозволяє більш якісно налагодити комунікацію зі своєю цільовою аудиторією, а відповідно і збільшити попит.

Деякі інструменти ми вже розглядали в інших статтях. Таким чином, традиційний підхід до маркетингових комунікацій відходить назад, а четверта промислова революція – це вже не майбутнє, а сьогодення. Для швидкої адаптації підприємства до такого стрімкого розвитку технологій необхідно потурбуватись про ресурсно-технологічну базу підприємства: забезпечити компанію digital-інструментами і налаштуватися на застосування штучного інтелекту.

Читайте также о покупке готового бизнеса CitySites.