oKi6ikzNB6a9xStfq-VX_btuCkizQ7kA.jpg

Говорити про тренди можна і навіть потрібно, але як вам ідея їх створювати? Створення чогось нового не завжди приречене на успіх, але і плисти за течією не сама виграшна тактика. Щоб бути локомотивом і приймати правильні рішення важливо розуміти суть. Чого саме хочуть люди.

Суть рекламної комунікації – персоналізація. Це найважливіше, що трапилося з рекламою і вивело її на новий етап розвитку. Всі люди, незалежно від свого статусу, захоплень і віку хочуть бачити персоналізований контент. Якщо раніше маркетологи описували цільові групи, яким присвоювали схожі потреби, то зараз вони мають можливість зібрати «досьє» на кожного користувача, який взаємодіє з рекламою.

Саме персоналізація обумовлює активний розвиток каналів комунікації, про які ми поговоримо в статті.

Нативний контент

Нативність – це коли реклама виглядає як корисний контент. З цим пов'язане зростання популярності відеоканалів з різними Лайфхаками і корисними роликами. При цьому або в самому відео, або в коментарях до них згадується назва продукту або бренду, який створив це відео в рекламних цілях.

Сюди ж відносяться і статті в електронних або друкованих ЗМІ в залежності від інтересів аудиторії рекламодавця. Хороша експертна стаття або інтерв'ю буде працювати довше, в порівнянні з сезонними рекламними компаніями і приносити продажі.

Популярною зараз стає тема піару на соціально-гострих питаннях, таких як екологія, демографія, дитяча смертність і тяжкі умови праці. Питання гендерної рівності та свободи самовідчуття теж мають місце бути, якщо вони близькі вашим потенційним клієнтам.

Гейміфікація

Залученість в рекламний контент через гейміфікацію дає хороші результати. Цей тренд буде зберігатися, так як обумовлений зростанням популярності чат-ботів та інтерактивних програм. VR/AR додатки і оффлайн активації збирають великі аудиторії допитливих користувачів. Поки для багатьох це ще дивина, яку потрібно спробувати.

Але не тільки віртуальна реальність здатна захопити і здивувати аудиторію. Добре працюють вікторини, опитування з персональними призами і будь-який інтерактивний контент. Він, як не можна краще, розкриває суть. Адже якщо користувач може взаємодіяти з вашою рекламою і змінювати її, вона стає його особистою.

Мікроблогери

Розкрученим каналам знаменитостей і публічних людей вже ніхто не вірить. Всі зрозуміли, що вони говорять від імені брендів і рівень залученості людей у такі пости різко скоротився. Тому рекламодавці «розгорнули коней» в сторону мікроінфлюенсерів, у яких до 100К підписників. Вартість рекламного розміщення у них нижче, а довіра і сприйняття інформації поки зберігають хороші показники.

Відеоконтент

Відео продовжує нарощувати м'язи. Це обумовлено не стільки людською лінню читати довгі статті, скільки впевненим розвитком майданчиків для такого роду контенту. Найбільше аудиторій збирають прямі ефіри і реальний, чи не відредагований «живий» контент.

До речі, лонгріди ніхто не відміняв, вони як і раніше дають хороший трафік і підвищують лояльність до бренду, так що слід чергувати і міксувати майданчики для більшої взаємодії. Кажуть, що зараз до прийняття рішення про покупки потрібно не менше п'яти точок дотику клієнта з продуктом або компанією. Так що стратегія комунікації в різних каналах повинна бути продуманою і узгодженою.

У сухому залишку все сильно залежить від галузі та роду діяльності компанії і найголовніше – її бізнес завдання. Якщо онлайн рітейлер хоче відкрити оффлайн магазин, як це зробив Amazon, потрібно буде виводити частину комунікації на ТБ і борди. Якщо вам потрібен новий сегмент покупців, можна таргетуватися в мережі на їх інтереси. Не забувайте про ремаркетинг, адже на повторну покупку набагато легше зважитися, якщо звичайно попередній досвід був вдалим.

Думайте і завжди дійте від цілі. А ще, ставте собі амбітні завдання і тоді ваша реклама знайде правильний і конверсійний вектор.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.