U1cSr-KCrl3sbvc1TYsxid9uaiNJrPCU.jpg

За останній рік про нативну рекламу було сказано дуже багато і ми прекрасно розуміємо, що тим хто працює з інтернет-рекламою завжди потрібно бути в курсі всіх новинок і віянь. Сьогодні спеціально для читачів нашого блогу, ми зібрали найактуальнішу інформацію, яку і публікуємо:

Природна або нативна - це вид реклами, який органічно вписується в тематику вашого ресурсу і відповідає його змісту. Основна особливість полягає в тому, що таку рекламу практично не відрізняється від основного контенту сайту і не викликає відторгнення у користувачів. Цікаві цифри показують дослідження згідно з якими до 2020 року нативною буде 56% всієї реклами в Європі. У мобайлі ця цифра перевищить позначку 63%

Причини набрання популярності нативної реклами:

Розвиток блокувальників реклами - багато хто зрозумів, що замість того щоб зливати величезні бюджети на протидію, краще погодитися з положеннями, того ж AdBlock Plus і його маніфестом про вимоги до невимушеної реклами, яка до того ж виявилася ефективною.

Розвиток у користувачів банерної сліпоти - згадайте коли ви в останній раз клікали по банеру? І як часто ви звертали увагу на пост або публікацію, що зацікавили вас? На нативну звертають увагу на 53% частіше, ніж на банер.

Поведінка самих користувачів - на жаль в рунеті намагаються впарити товар якомога скоріше і якомога більшій кількості клієнтів, акції, знижки, спеціальні пропозиції. Рядовий користувач втомився від такого і якщо матеріал є очевидно рекламним і не несе ніякої користі, на нього просто не звертають уваги.

Плюси нативної реклами:

1. Підвищення лояльності до бренду за рахунок відсутності агресивних форм реклами.

2. Розміщення в місцях, де користувач її бачить чи готовий бачити, а не в «сліпій» зоні.

3. Майже повний імунітет до блокування контенту.

4. Контент добре виглядає на різних пристроях.

Приклади нативної реклами:

Хороший приклад нативної реклами, яка підвищує залученість користувача. Контент відмінно вписується в розважальну структуру харківського сайту 057.

Аудиторія цього ролика зросла на 3 мільйони переглядів за перші 24 години. Компанія Quit бореться з поширенням захворювань викликаних курінням.

Ось така "чудо кнопка" була встановлена бельгійським каналом "TNT". Яскравий приклад вірусної реклами.

Реклама алкогольного бренду створена в стилі жартівливого репортажу. Відмінний приклад того, як майданчик The Onion контролює зміст свого рекламного контенту.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.