_0lg5Htjme2dPAGE_sx0L7t8XljDHeEe.jpg

Сьогодні ми з вами обговоримо цікаві методи роботи з таргетованою рекламою, які обов'язково покращують її ефективність. На перший погляд здається, що рекомендації банальні, але важливо вчитатись в суть.

1. Обов’язково вказуйте на макеті місто. Погодьтесь, що існує величезна різниця між банером «Ростов, замов суші!» і «Замовляй суші вже зараз». У першому випадку, користувач точно впевнений, що він може здійснити доставку собі додому, у другому випадку, це питання не конкретизоване. Це послання є особливо актуальним, якщо говорити про міста з невеликим населенням (до 50 тис. чол.). Мешканці провінційних міст звикли, що бачать на банерах рекламу з мегаполісу, вони навіть представити не можуть, що якесь місцеве кафе готове здійснювати доставку додому і т. д. Тому зазначення міста та унікальної торгової пропозиції в даному випадку є обов’язковим.

2. Чим простіше, тим краще. Кожного дня ми бачимо просто величезну кількість реклами: в мережі, в транспорті, на вулицях міста, навіть додаток на телефон без реклами - рідкість. У цьому строкатому різноманітті найкраще всього креативити простіше. Недавно ми натрапили на цікавий приклад, де потрібно було залучити інвестиції у важку тематику. Замовнику потрібно було (на хвилинку!) 6 мільйонів рублів. Спеціалісти команд Константина Зімена зробили все максимально просто: була запущена реклама в історії в Instagram. Послання було чорними буквами на білому фоні, всього було три банери.

Кампанія виявилася дуже успішною. Вартість ліда склала 16 рублів при загальному бюджеті в три тисячі рублів.

3. Продукція люкс. Тут добре працює перетин таргетинга на власників останніх моделей смартфонів та інших гаджетів і параметрів ЦА рекламодавця. Безумовно, може бути визначений відсоток погрішності на тих, хто брав техніку в кредит.

4. Фишка з myTarget. Спеціаліст Ілья Добрецов рекомендує використовувати рекламу з ціною за клік. Використовуйте кампанію, яка успішно працює в FaceBook, і запустіть її в myTarget за допомогою кліку. Коли ви переконаєтесь, що рекламна кампанія успішно працює, ви можете масштабувати її на більш широкій аудиторії. Як тільки CPC спрацює, тоді myTarget почне підключати потрібну ЦА.

5. Налаштовуючи кампанія, дуже часто ми використовуємо повзунок «вік». Зрозуміло, що якщо його не чіпати, то реклама буде показувати всім віковим групам. Якщо відмітити, до прикладу, 25-34 років, то відповідно, тільки на цій віковій категорії. Ні! Є частина людей, яка не вказує свого віку. У такому випадку, потрібно вказати вікову категорію через кому і таким же чином впишіть знак питання (25-34,?). Це буде означати тих людей, вік яких соціальна мережа не розпізнає. Це відмінно підійде місцевому бізнесу, а якщо людина цікавиться вашим товаром, то яка різниця, скільки їй років.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.