Сьогодні настільки стрімко змінюються технології та тенденції, що говорити про тренди можна нескінченно. Що актуально в 2019 році і що перейде і трансформується в 2020 році. Тож почнемо:
1. Короткі відеоролики
Відеоконтент сьогодні є надмірним: користувачі прокручують довгі ролики, недодивляються до кінця нудні відео і взагалі стали перебірливими. Це гучний дзвінок для всіх компаній. Вирішити питання здатні короткі відео.
Статистичні дані говорять про те, що майже 90% користувачів зморили тільки перші 10-секунд ролика, а основна частина користувачів вже втрачає інтерес після 60 секунд перегляду. Тисячі доларів йдуть на створення довгих роликів, які, в підсумку, мало хто навіть дивиться до кінця.
Не обов'язково вкладати мільйони в професійно знятий ролик, це може бути аматорське відео, як для друзів. Це дуже актуально.
Рішення: Робіть короткі відеоролики, бажано 10-15 секунд. А взагалі круто буде, якщо вони будуть з субтитрами і під мобільний телефон.
2. Використання чат-ботів
Експерти обіцяють зростання взаємодій з клієнтами через ботів до 85%. Сьогодні ця індустрія активно розвивається і використовується. Боти допомагають купувати квитки в кіно, замовляти їжу додому, консультують з різних питань.
Боти, на відміну від людини, можуть бути на зв'язку цілодобово. Це позитивно впливає на задоволеність клієнта, а також на розкручування і загальний рейтинг компанії.
Багато хто ще не розібрався як працюють чат-боти, ставиться до них з обережністю і побоюванням. Це невиправдано, адже понад 70% клієнтів (які купують за допомогою бота) залишилися задоволені своїм замовленням.
Рішення: Розбирайтесь в роботі чат-ботів. Прописуйте всі скрипти і можливі варіанти заздалегідь. Відправляйте бота в перші 30 секунд взаємодії з покупцем.
3. Будьте прозорими і чесними.
Аудиторія давно вже не ведеться на only positive відгуки. Тим більше, багато підробляли в мережі і самі писали подібні відгуки. Дуже важливо бути прозорим щодо клієнтів: говорити правду про недоліки, публікувати правдиві відгуки, навіть негативні, якщо такі є.
Сьогодні немає необхідності створювати ореол святості навколо бренду. Головний тренд - це щирість.
Рішення: Публікуйте всі відгуки. Негативні відразу з відповіддю менеджера. Грамотною відповіддю.
4. Використовуйте голосовий пошук.
Здавалося б, що ця опція була вбудована в телефон з його самої появи, проте популярність голосовий пошук набирає лише сьогодні. Експерти обіцяють у 2020 році 30% покупок взагалі без допомоги рук, а більше 50% - голосовими командами.
Така тенденція несе маркетологам складне завдання: адаптувати контент під голосовий пошук. На даний момент багато покупців не використовують голосові команди, у будь-якому випадку, в країнах СНД, але це тимчасове явище.
Рішення: повільно, але впевнено рухатися в бік оптимізації контенту під голосовий пошук.
5. Відеомаркетинг.
Більше 80% контенту було візуалізовано в 2019 році ... Чого вже чекати від 2020 року? Відео в різних форматах: огляди, репортажі, інтерв'ю, блоги і т.д. захопили аудиторію і тримають досі.
Ще одна фішка - LIVE (жива трансляція). Її дивляться майже в три рази довше, ніж просте відео.
Відеоконтент демонструє переваги товарів, розважає клієнта, підвищує його лояльність.
Рішення: використовуйте різні додатки для створення роликів, відеоредактори і т.д. Їх різноманітність рясніє на AppStore і Google Play.
6. Мікроінфлюенсери
Сила блогера. Про це у нас є ціла стаття, як взаємодіяти з блогерами. Окремо розглядати цей блок ми детально не будемо.
Скажемо лише: Взаємодійте з лідерами думок. Вони ключ до світлого майбутнього.
Основний посил: найкраща реклама та, яка не реклама!
Читайте також про готовий бізнес CitySites.