ssPI9_b5J7xpL3NcCoBW4vl2e-9KbPUB.jpg

Ті, хто кожен день пише для сайтів або блогів, обов'язково стикаються з проблемою: «що написати, коли нема про що написати». Це як типова жіноча проблема: що надіти, коли нічого надіти ... Сьогодні ми розглянемо кілька ідей, тому наливаємо чай і поїхааали ...

Ідея № 1.

Складаємо хіт-парад. Відмінний варіант для будь-якої сфери діяльності. Хіт-парад може бути тематичний або на абстрактну тему, все залежить від твоєї фантазії. Я, наприклад, люблю писати добірку фільмів на вихідні, це може бути ТОП-5 комедій або більш серйозна добірка для кіногурманів.

Ти можеш створити свій хіт-парад на будь-яку тему, бажано, прив'язати до свого профілю діяльності або до інтересів своєї цільової аудиторії. Чим цікавіше і оригінальніше буде тема, тим більше читачів у тебе буде. Отже, варіанти:

ТОП-10 напоїв на п'ятницю

ТОП-5 розважальних місць на вихідні

ТОП-10 книг для маркетологів

ТОП-5 фільмів про художників

ТОП-7 навичок на кожен день

ТОП-20 способів красиво відмовити

...

Як бачиш, тематика твого ТОПу може бути абсолютно різна, головне, щоб цікаво було читачам. Основним параметром написання хіт-параду повинен бути критерій, за яким він складався, тоді він сприймається як особиста думка письменника і люди охоче його сприймають.

Ідея № 2.

Натхнення навколо нас. Можна вибрати з існуючих статей самі надихаючі, і виділити їх. Можна привести в приклад цікаві кейси або показати фотозвіти про заходи. Також на основі попередніх матеріалів можна скласти інфографіку і ін.

Всі ці варіанти дозволяють візуалізувати матеріал і подають його абсолютно з іншого боку. Фотографії та картинки - це яскравий матеріал, який дає необхідні емоції читачеві. Найважливіше в цій ідеї зловити настрій, коли хочеться творити і передавати натхнення іншим людям.

Ідея № 3.

Власна колекція. Це може бути колекція власних афоризмів (які, до речі, можна зібрати з попередніх статей), колекція курйозних випадків в роботі, колекція жартів або забавних історій з особистого життя. А також колекція власних Лайфхаків. Впевнена, у тебе є щось цікаве в запасі, просто ти про це не думав.

Ідея № 4.

Продовження. Знайди найпопулярніший пост за останній місяць в своєму блозі і ... напиши продовження. Продовжити думку статті можна по-різному: «Ще 5 способів знайти ...», «Інші 10 методів залучення ...», «3 нові технології від клієнтів ...». Таким же чином можна використовувати одну ідею на різні теми, наприклад, був матеріал «10 інструментів для маркетингу», а тепер «10 інструментів для контент-менеджера» якось так. Креативу!

Ідея № 5.

Гостьовий пост. Дозволь зацікавленій особі написати в свій блог. Нехай це буде відібраний автор, який хоче розміститися на сторінках твого сайту або блогу. Це всім буде цікаво.

Ідея № 6.

Збірник моїх кращих статей. На твою думку чи за рейтингами, неважливо. Обери те, що тобі до душі і зроби матеріал з посиланнями на найкращі роботи. Таким чином вийде своєрідний хіт-парад тільки зі своїми роботами.

Ідея № 7.

Веди розмову з читачами. Ідея «Задай мені будь-яке питання». Це відмінна контент ідея, якщо у тебе активний блог і ти вмієш цікаво відповідати. «Сухі» відповіді нікого не приваблюють, відповідай цікаво, жваво і правдиво, тоді аудиторія буде хотіти задавати питання і вийде відмінне живе спілкування.

Тему для написання завжди можна почерпнути із західних джерел або з власного креативу, головне бажання і постійне навчання чомусь новому. Вперед, друзі!

Читайте також про готовий бізнес CitySites.