Biv2rNUBKVDx91ejhtJ4mP50LxWpMmqr.jpg

Після провального 2014 року ринок реклами в 2015-му продемонстрував зростання. Однак не скрізь. Сьогодні ми познайомимо Вас з основними тенденціями 2016-го.

Наша команда проаналізувала ситуацію на медійному ринку реклами, і прийшла до висновку: Оффлайн носії як майданчик для розміщення реклами втрачає свою привабливість і поступово відмирає або перебирається в онлайн.

У 2015 році друковані видання продемонстрували падіння на 21%. Причому журнали, на відміну від газет, залишаються більш привабливими. Там скорочення обсягу реклами зафіксовано на рівні 18%. У складній ситуації в 2016 році виявилися не тільки друковані ЗМІ, але так само телебачення і зовнішня реклама. По телевізійникам вдарив закон про заборону реклами на платних каналах, по зовнішній рекламі закон про обов'язкове виконання ГОСТу, який вступив в силу з початку березня цього року.

В цілому в 2016 велика частина витрат припаде саме на digital рекламу. Вона продовжить постійно зростати, і на думку експертів складе 27% від всього ринку реклами. У 2017 році прогнозується збільшення цього показника до 29,3%. Зростання зададуть витрати на мобільну рекламу 30.1%, онлайн-відео рекламу 31.2% і рекламу в соціальних мережах 25.2%. Так само згідно з даними дослідження у 2017 році реклама в інтернеті обійде ТВ за показниками витрат. Раніше аналітики дотримувалися позиції, що це відбудеться лише до 2018 року.

Всі ці показники пов'язані не тільки з тим, що вартість оффлайн реклами як і раніше залишається досить високою. Справа в тому, що Інтернет-реклама стає все більш привабливою і ефективною. Вона постійно розвивається, з'являються нові таргінг канали для залучення якісної і недорогої аудиторії.

За висновком експертів, найбільше зростання обсягів фінансових вкладень в онлайн рекламу очікується в напрямку мобайла 92% в 2016-2018 роках. Телебачення і інтернет, дадуть в сумі 19% нових грошей. У той час як зовнішня реклама, радіо і кінотеатри разом дадуть всього 7%.

Не дивлячись на те, що в 2015 - 2016 році, світова економіка стикається з глобальними труднощами, що мало б вести до спаду ринку реклами, на наполегливість рекламодавців це ніяк не вплинуло. Прогнози показують позитивну динаміку розвитку сегмента інтернет-реклами і ці показники будуть тільки зростати, в той час як динаміка розвитку реклами оффлайн залишає бажати кращого.

Читайте також про готовий бізнес CitySites.